Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mayron George til Randers? http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...erliga-skifte/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Jeg har stadig tiltro til både Rasmus Jönsson og Izunna. Ingen tvivl om at Izunna ikke har fået den perfekte start i klubben, men jeg synes faktisk der har været nogle rigtig gode momenter fra hans side som han ikke får credit for. Eksempelvis mod Lyngby havde han nogle virkelig stærke lange skift ud til vores fløje som lå knivskarpt, men hvor Greve og Jönsson formøblede det på det skammeligste. Og i samme kamp spillede ElMakrini sin dårligste kamp i OB trøjen, men det er som om Izunna så alligevel skal have skylden for det også. Hvis man ser begge Lyngbys mål igen så kan man eksempelvis se at det er ElMakrini der bliver tørret af Jeppe Kjær begge gange.
      Jeg siger ikke makkerparret Izu/Mak er perfekt men mod AaB kunne man da konstatere at JJT heller ikke nødvendigvis er den perfekte løsning ENDNU.
      Man kan faktisk godt spille med to 6'er typer som MAK og IZU på samme tid men det kræver altså at fløje, backer og angribere stepper op offensivt og her har vi virkelig plads til forbedring. Greve har jo været ekstremt ufarlig i alt han foretog sig i de første 2 kampe. Det er der ikke plads til. Festersen skal også til at igang.
      Jönsson tæller jeg ikke med i den bunke. Han er sprit ny og kom til i bedre form.
      Der har da været momenter ja, men hvem har der ikke været det med? Selv Lado og Koval havde deres.
      Hvis holdet ikke er til at alle omkring Izu skal steppe op, for at vi kan få noget ud af Izu, så er det svært...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Djiby Fall. Synes det kunne være fedt, at han sluttede af i OB. Han ville også stadig kunne være en seriøs udfordre til Fester og AK. Han er lidt den Zohore type vi mangler.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
          Djiby Fall. Synes det kunne være fedt, at han sluttede af i OB. Han ville også stadig kunne være en seriøs udfordre til Fester og AK. Han er lidt den Zohore type vi mangler.
          Nej, der er en verden til forskel på Djiby og Zohore.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
            Djiby Fall. Synes det kunne være fedt, at han sluttede af i OB. Han ville også stadig kunne være en seriøs udfordre til Fester og AK. Han er lidt den Zohore type vi mangler.
            Han er vist ved at nærme sig enden af karrieren. Djiby er 31. Scorede et mål i 15 kampe i den næstbedste tyrkiske række, og spiller lige nu for et midterhold i Kazakstan - umiddelbart uden større succes. Jeg tror ikke han kan presse hverken Fester eller AK.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Nej, der er en verden til forskel på Djiby og Zohore.
              Vil mene, at han har noget af den samme styrke som Zohore har.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                Vil mene, at han har noget af den samme styrke som Zohore har.
                På trods af at Zohore var en stor dreng, var det jo ikke fysikken eller hovedspillet som var hans force, tværtimod var han fucking hurtig (og en boldmongol).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Han er vist ved at nærme sig enden af karrieren. Djiby er 31. Scorede et mål i 15 kampe i den næstbedste tyrkiske række, og spiller lige nu for et midterhold i Kazakstan - umiddelbart uden større succes. Jeg tror ikke han kan presse hverken Fester eller AK.
                  Netop det ser jeg som et bevis for, at Djiby sandsynligvis er 35-36 år i virkeligheden. Ingen angriber går fuldstændig i stå som 30-31 årig. Vi havde ham formentlig i hans bedste fodboldalder og var heldige at kunne sælge ham som et talent.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Den peruvianske landsholdsspiller Edison Flores er tæt på at skifte til en klub i Danmark.
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-dansk-klub

                    Også Elmar Bjarnason er på vej væk..
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmar-bjarnason

                    Begge spillere begår sig på venstre mid..

                    Kunne vi være inde i billedet?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                      Den peruvianske landsholdsspiller Edison Flores er tæt på at skifte til en klub i Danmark.
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-dansk-klub

                      Også Elmar Bjarnason er på vej væk..
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmar-bjarnason

                      Begge spillere begår sig på venstre mid..

                      Kunne vi være inde i billedet?
                      Førstnævnte kunne vel godt være en mulighed? Nogen der kender noget til ham?

                      Bjarnason kunne jeg ikke forestille mig, var interessant for os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                        Den peruvianske landsholdsspiller Edison Flores er tæt på at skifte til en klub i Danmark.
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-dansk-klub

                        Også Elmar Bjarnason er på vej væk..
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lmar-bjarnason

                        Begge spillere begår sig på venstre mid..

                        Kunne vi være inde i billedet?
                        Den første kunne være lidt interessant. Det er vel kun os og Randers som kunne være inde i billedet?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Den første kunne være lidt interessant. Det er vel kun os og Randers som kunne være inde i billedet?
                          Efter et kig på de andre hold, er jeg kommet frem til det samme. Mit umiddelbare gæt ville også være OB eller Randers. Nu ved jeg ikke om priserne på Transfermarket holder nogenlunde, og jeg ved ej heller hvordan hans kontraktsituation er, men han står til 5-7 mio. kr. Det udelukker alligevel en del klubber i Jylland.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Efter et kig på de andre hold, er jeg kommet frem til det samme. Mit umiddelbare gæt ville også være OB eller Randers. Nu ved jeg ikke om priserne på Transfermarket holder nogenlunde, og jeg ved ej heller hvordan hans kontraktsituation er, men han står til 5-7 mio. kr. Det udelukker alligevel en del klubber i Jylland.
                            Afløser for sisto i FCM? De har også solgt royer og udlejet ham australieren til efb

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Afløser for sisto i FCM? De har også solgt royer og udlejet ham australieren til efb
                              De har sku ikke råd til både ham og Van der vaart

                              Comment


                                Men alligevel 22 kampe, 8 kasser og 10 assist, lyder da meget fint.

                                Men igen..

                                Comment

                                Working...
                                X