Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er det da bestemt ikke. Ca 28% af grundspillet er slut når vinduet lukker og forberedelse er da vigtigere end nogensinde. At truppen er komplet tidligt..
    At arbejdet efter Falk æraen var begyndt i slutningen af sidste sæson. En afløser var fundet..
    At trække tiden som JH er mester i for at spare et par kroner kan være ultra dyrt..
    Det mener du ikke? Man skulle næsten tro, at vi var to forskellige personer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Det mener du ikke? Man skulle næsten tro, at vi var to forskellige personer.
      Det kan vi vidst roligt antage at vi er

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/henri...e-til-udlandet

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...tet-kristian-p

        Jeg er på ingen måde i nærheden af at være i den lejr, der gerne vil have en ny træner, men når Kent en dag skal videre, vil jeg absolut ikke have noget imod, at hans afløser blev en som Henrik Pedersen, der til den tid forhåbentlig vil være for alvor modnet. Jeg er også meget enig i hans betragtninger om spillerrekruttering og scouting, som det desværre ikke virker til, at man deler i OB, hvorfor at vi formentlig ikke, i en overskuelig fremtid, vil bevæge os ud af den middelmådighed, vi som klub befinder os i.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Mm hmm. Synes ikke rigtigt den sammenligning giver mening, men ok.

          Top 6 ville være bedre end i lang, lang tid. Hvis vi rammer det, er jeg tilfreds med at processen fører hvor den skal. Og så er jeg bedøvende, hvordan vi gør det.

          Jeg synes man skal være utroligt sortseende for at se det som umuligt eller bare usandsynligt i den her liga. Top og bund sætter sig hyppigst noget senere end 4. runde.

          Men ja, jeg vil kaste dom over JH over to omgange - 1), efter transfervinduet er lukket, og 2) efter grundspillet. Så må vi se.

          Alt andet indtil da er kævleri.
          Det er ikke kævleri, der er rettidigt omhu. Det er en vurdering af truppens sammensætning, hvad vi, endnu, ikke har hentet, hvad vi har, og hvad ledelsen tidligere har disket op med. Kald det bare sortseeri, jeg vil hellere kalde det fremsyn. Og kald mig bare arrogant, men jeg synes altså, jeg har en ok track record med hensyn til vurdering af ting, der ikke holder i længden...

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Det mener du ikke? Man skulle næsten tro, at vi var to forskellige personer.
            Så der skal først bedømmes når det ER gået helt galt ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Hmm... Sidder og betragter Fede Emil på OL holdet som 10er... Og ser en spiller der forsøger at skabe noget fra en 10er rolle... Har VIRKELIG været en af hans største kritikere mens han var hos os... Men selv HAN skaber jo mere end vi så mod Viborg igår.... Damn.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Så der skal først bedømmes når det ER gået helt galt ...
                Nej, det skal bedømmes når vi har fundet ud af, om det mål, vi gerne vil opnå, er blevet opnået. Det synes jeg er ret logisk.

                Hvornår vil du da ellers bedømme det?
                Last edited by anglicantian; 08-08-2016, 00:49.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det er ikke kævleri, der er rettidigt omhu. Det er en vurdering af truppens sammensætning, hvad vi, endnu, ikke har hentet, hvad vi har, og hvad ledelsen tidligere har disket op med. Kald det bare sortseeri, jeg vil hellere kalde det fremsyn. Og kald mig bare arrogant, men jeg synes altså, jeg har en ok track record med hensyn til vurdering af ting, der ikke holder i længden...

                  MvH ChrisOB
                  Kald det hvad du vil. Hvis vi ender i top 6, har JH bestået i mine øjne. Ud fra samme logik, som der bruges herinde - den binære, sort-hvide.

                  Henter JH en spiller som ikke slår til, har han fejlet.

                  Men ender vi hvor vi gerne vil ende, efter hvad vores målsætning er, har JH og Kent bestået denne sæson. Implicit, at de også har disponeret rigtigt i transfervinduet.
                  Gør vi ikke, har de dumpet.

                  Plain and simple.

                  Comment


                    Jeg kunne godt se Robert Skov i OB, han har virkelig noget af det vi mangler. Han er ung og har kun 1 år tilbage af sin kontrakt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Jeg kunne godt se Robert Skov i OB, han har virkelig noget af det vi mangler. Han er ung og har kun 1 år tilbage af sin kontrakt.
                      Helt enig. Eneste anke er, at han spiller samme plads som Joan. Og Joan tror jeg får noget længere snor af Kent.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                        Hmm... Sidder og betragter Fede Emil på OL holdet som 10er... Og ser en spiller der forsøger at skabe noget fra en 10er rolle... Har VIRKELIG været en af hans største kritikere mens han var hos os... Men selv HAN skaber jo mere end vi så mod Viborg igår.... Damn.....
                        Det kan du ikke mene seriøst. Nuvel, han kom i nogle fine positioner, men han havde ikke en eneste god boldberøring i den kamp.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Nej, det skal bedømmes når vi har fundet ud af, om det mål, vi gerne vil opnå, er blevet opnået. Det synes jeg er ret logisk.

                          Hvornår vil du da ellers bedømme det?
                          Det logiske er selvfølgelig løbende at vurdere og bedømme situationen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Måske der kan nås til enighed om at evaluere undervejs og konkludere 'til sidst'?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det logiske er selvfølgelig løbende at vurdere og bedømme situationen...
                              Helt enig :)
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Nej, det skal bedømmes når vi har fundet ud af, om det mål, vi gerne vil opnå, er blevet opnået. Det synes jeg er ret logisk.

                                Hvornår vil du da ellers bedømme det?
                                Jeg vil evaluere han ad vejen, FØR det er gået helt galt ... det er jo sådan noget der sker gradvist.
                                Det er bestemt også det jeg forventer Kent og Jesper Hansen gør ... som f.eks nu hvor vi kan se at holdet ikke er størkt nok, så skal der reageres med investeringer!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X