Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi hentede Oliver Lund i samme vindue, det var folk da rimeligt begejstrede for. Oliver Lund var endda sat af i det sidste halve år, inden vi hentede ham, hvor Dal Hende spillede fast, så den holder vidst ikke i byretten den der.
    Rimeligt begejstrede for? Det blev da bestemt ikke godt modtaget. Hvis man kigger tilbage på trådene fra dengang han blev offentliggjort er der godt nok langt imellem de positive indlæg.
    Dal Hende blev også vendt et par gange dengang - og jeg tror de fleste var enig om, at det ville være ret uambitiøst (jeg selv inkl.).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Rimeligt begejstrede for? Det blev da bestemt ikke godt modtaget. Hvis man kigger tilbage på trådene fra dengang han blev offentliggjort er der godt nok langt imellem de positive indlæg.
      Dal Hende blev også vendt et par gange dengang - og jeg tror de fleste var enig om, at det ville være ret uambitiøst (jeg selv inkl.).
      Det handler jo om at finde udemærkede spillere, få dem til at passe ind i systemet og gøre dem bedre. Det gør Sønderjyske..
      Vi henter gode spillere der ikke finder ind i systemet og gør dem dårligere. Det er OB...

      Set gennem dagens sure og mudrede briller

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Så vidt jeg husker har JH udtalt at der kommer flere ind.

        Jeg kan for min død ikke forstå at det er så vigtigt, at JH siger det ene eller det andet i et eller andet interview. Handlinger taler højere end ord.

        Jeg gider ikke tage sorgerne på forskud. Hvis der ikke er kommet en kvalitetsspiller mere til september, vil jeg være med til kritikken. Hvis vi ikke ender i top 6 eller i hvert fald har forbedret os markant i fht. sidste sæson, vil jeg have ny sportsdirektør. Men ikke før.

        Fa'me om jeg giver en skid for en eller anden udtalelse om truppen. Handlinger og præstationer vurderet på sæsonens løb, derimod.
        Hvorfor udskyde det uundgåelige?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Forstår slet ikke, hvad det har med mit indlæg at gøre?
          At jeg mener der er forskel på at købe en bredde spiller, og så en spiller der skal spille fast. Vi regnede vel alle med at Jeppe var indskifter, og Vemmelund nok aldrig fik spilletid. Jeg er bestemt ikke fortaler for JH´s handler eller vil forsvare ham. Mener blot det er nemmere at eksperimentere med omskolinger, og lottokuponer hvis klubben hedder SE frem for OB. Det er jo så bare min mening. Hvad ville du selv have sagt hvis Dal Hende blev præsenteret som vores nye Højre back for et år siden. Mit gæt er at Kryger retorikken ville blive hevet frem fra mange herinde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Hvorfor udskyde det uundgåelige?

            MvH ChrisOB
            Vi skal i top 6. Jeg fælder først dom, når det er umuligt.

            Lad os se.

            Comment


              Køøøøøøøøøøøøb

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-soenderjyske

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Han er røget til Vendsyssel, "desværre"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...-fri-dalgaard/

                  JH sov i timen igen. Ellers en oplagt spiller at hente, omend han ikke er et stort skur, som kan heade de ellers knivskarpe indlæg ind, som er øses ind i feltet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...-fri-dalgaard/

                    JH sov i timen igen. Ellers en oplagt spiller at hente, omend han ikke er et stort skur, som kan heade de ellers knivskarpe indlæg ind, som er øses ind i feltet.
                    I was joking

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      At jeg mener der er forskel på at købe en bredde spiller, og så en spiller der skal spille fast. Vi regnede vel alle med at Jeppe var indskifter, og Vemmelund nok aldrig fik spilletid. Jeg er bestemt ikke fortaler for JH´s handler eller vil forsvare ham. Mener blot det er nemmere at eksperimentere med omskolinger, og lottokuponer hvis klubben hedder SE frem for OB. Det er jo så bare min mening. Hvad ville du selv have sagt hvis Dal Hende blev præsenteret som vores nye Højre back for et år siden. Mit gæt er at Kryger retorikken ville blive hevet frem fra mange herinde.
                      Så er jeg helt med igen. Du har ret i, at "Kryger-retorikken" nok var kommet op igen. Men jeg mener bare ikke, at det kan kaldes et ramaskrig. Kryger var i mine øjne en fejl-signing, ikke en af de værste Jesper har lavet, men i mine øjne stadig en fejl. Det hele kommer selvfølgelig an på, hvordan man definerer ramaskrig, i mine øjne dækker det over en ekstrem forargelse, og det mener jeg ikke, at der blev udvist, med fare for min hukommelse svigter.

                      Comment


                        Lige Vemmelund, han var ikke en handel foretaget af JH... det var forlængelsen med ham så til gengæld...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Lige Vemmelund, han var ikke en handel foretaget af JH... det var forlængelsen med ham så til gengæld...
                          Godt husket, du har helt ret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Vi skal i top 6. Jeg fælder først dom, når det er umuligt.

                            Lad os se.
                            Det synes jeg så er lidt som at pisse i bukserne for at holde sig varm. Men hver sin plade.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det synes jeg så er lidt som at pisse i bukserne for at holde sig varm. Men hver sin plade.

                              MvH ChrisOB
                              Mm hmm. Synes ikke rigtigt den sammenligning giver mening, men ok.

                              Top 6 ville være bedre end i lang, lang tid. Hvis vi rammer det, er jeg tilfreds med at processen fører hvor den skal. Og så er jeg bedøvende, hvordan vi gør det.

                              Jeg synes man skal være utroligt sortseende for at se det som umuligt eller bare usandsynligt i den her liga. Top og bund sætter sig hyppigst noget senere end 4. runde.

                              Men ja, jeg vil kaste dom over JH over to omgange - 1), efter transfervinduet er lukket, og 2) efter grundspillet. Så må vi se.

                              Alt andet indtil da er kævleri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Mm hmm. Synes ikke rigtigt den sammenligning giver mening, men ok.

                                Top 6 ville være bedre end i lang, lang tid. Hvis vi rammer det, er jeg tilfreds med at processen fører hvor den skal. Og så er jeg bedøvende, hvordan vi gør det.

                                Jeg synes man skal være utroligt sortseende for at se det som umuligt eller bare usandsynligt i den her liga. Top og bund sætter sig hyppigst noget senere end 4. runde.

                                Men ja, jeg vil kaste dom over JH over to omgange - 1), efter transfervinduet er lukket, og 2) efter grundspillet. Så må vi se.

                                Alt andet indtil da er kævleri.
                                Det er det da bestemt ikke. Ca 28% af grundspillet er slut når vinduet lukker og forberedelse er da vigtigere end nogensinde. At truppen er komplet tidligt..
                                At arbejdet efter Falk æraen var begyndt i slutningen af sidste sæson. En afløser var fundet..
                                At trække tiden som JH er mester i for at spare et par kroner kan være ultra dyrt..

                                Comment

                                Working...
                                X