Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Kan kun levende forestille mig det ramaskrig der havde været herinde hvis vi havde hentet Dal Hende, uha. Der har Haysen det noget nemmere.
    Det kan vel ikke være meget værre end da vi hentede Jeppe Hansen, Vemmelund og så videre...

    Comment


      det så lige op til at van der vaart blev ny spiller i FCM............

      fuck det er sygt at OB ikke har hivet en kanin op der bare er halvt så kendt i det mindste!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Næ han skulle undlade at udtale sig , minder jo om da han erklærede sig tilfreds med forsvaret efter at have solgt Høegh og Larsen eller de andre gange han har erklæret sig tilfreds med en meget mangelfuld trup proppet med fejlkøb . Hvem er det han prøver at narre ved gang på gang at erklære sin tilfredshed og male et rosenrødt billede af tingenes tilstand ?

        Jeg får da straks et billede af en leder uden ambitioner når man erklærer sig tilfreds med et hold som ikke magter at vinde og ej magter at få spillet til at fungere .

        Det virker lige så elegant som når Emil Larsen udtalte sig .

        Men ja det ville da være noget af en selverkendelse hvis han gik ud og sagde at vi står med en yderst mangelfuld trup
        Så vidt jeg husker har JH udtalt at der kommer flere ind.

        Jeg kan for min død ikke forstå at det er så vigtigt, at JH siger det ene eller det andet i et eller andet interview. Handlinger taler højere end ord.

        Jeg gider ikke tage sorgerne på forskud. Hvis der ikke er kommet en kvalitetsspiller mere til september, vil jeg være med til kritikken. Hvis vi ikke ender i top 6 eller i hvert fald har forbedret os markant i fht. sidste sæson, vil jeg have ny sportsdirektør. Men ikke før.

        Fa'me om jeg giver en skid for en eller anden udtalelse om truppen. Handlinger og præstationer vurderet på sæsonens løb, derimod.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Det kan vel ikke være meget værre end da vi hentede Jeppe Hansen, Vemmelund og så videre...
          Var der ramaskrig da?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Vi hentede Oliver Lund i samme vindue, det var folk da rimeligt begejstrede for. Oliver Lund var endda sat af i det sidste halve år, inden vi hentede ham, hvor Dal Hende spillede fast, så den holder vidst ikke i byretten den der.
            Jeg fik da også nævnt Del Hende dengang... Han havde så også lige tørret os i en kamp, og skulle i så fald have afløst Emil... så den var måske også nem at kalde...

            ... men jo, han var i fremgang dengang, og fornemmer ikke at der var modvilje mod ham herinde på det tidspunkt...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
              det så lige op til at van der vaart blev ny spiller i FCM............

              fuck det er sygt at OB ikke har hivet en kanin op der bare er halvt så kendt i det mindste!
              Jeg vil hellere spille med Demba-Nyrén og min afdøde mormor i angrebet, end at bruge hele transferbudgettet og en stor del af sponsor-goodwill'en på at hente et ringvrag, der ikke kunne spille sig på holdet i Betis sidste sæson. Jeg så to Betis-kampe med VdV sidste sæson, hvor han var banens dårligste i begge kampe.

              De køber et navn, ikke en spiller, dybest set.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg vil hellere spille med Demba-Nyrén og min afdøde mormor i angrebet, end at bruge hele transferbudgettet og en stor del af sponsor-goodwill'en på at hente et ringvrag, der ikke kunne spille sig på holdet i Betis sidste sæson. Jeg så to Betis-kampe med VdV sidste sæson, hvor han var banens dårligste i begge kampe.

                De køber et navn, ikke en spiller, dybest set.
                Og det virker noget mystisk, med tanke på den "computer statistik strategi" de ellers oftest har handlet ud fra siden Benhams ankomst...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg vil hellere spille med Demba-Nyrén og min afdøde mormor i angrebet, end at bruge hele transferbudgettet og en stor del af sponsor-goodwill'en på at hente et ringvrag, der ikke kunne spille sig på holdet i Betis sidste sæson. Jeg så to Betis-kampe med VdV sidste sæson, hvor han var banens dårligste i begge kampe.

                  De køber et navn, ikke en spiller, dybest set.
                  lad os se om 6 måneder

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det kan vel ikke være meget værre end da vi hentede Jeppe Hansen, Vemmelund og så videre...
                    Gå evt. tilbage og læse velkommen til tråde med disse spillere. Jeppe Hansen og Vemmelund var bredde spillere, Oliver Lund købt til start ellever. Desuden spillede Dal Hende Kant for FCV og ikke Back, så det var ikke ham der slog Lund af. Havde vi købt en kant som back så tja, byret eller ej

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Så vidt jeg husker har JH udtalt at der kommer flere ind.

                      Jeg kan for min død ikke forstå at det er så vigtigt, at JH siger det ene eller det andet i et eller andet interview. Handlinger taler højere end ord.

                      Jeg gider ikke tage sorgerne på forskud. Hvis der ikke er kommet en kvalitetsspiller mere til september, vil jeg være med til kritikken. Hvis vi ikke ender i top 6 eller i hvert fald har forbedret os markant i fht. sidste sæson, vil jeg have ny sportsdirektør. Men ikke før.

                      Fa'me om jeg giver en skid for en eller anden udtalelse om truppen. Handlinger og præstationer vurderet på sæsonens løb, derimod.
                      Jamen så er vi jo enige , handling er bedre end ord ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        lad os se om 6 måneder
                        Det kan godt være, at han ikke bliver et decideret flop, fordi han er god nok til at han kan køre den på rutinen. Men no way han bliver en Linderoth/Elmander (1.0)/Amartey-profil. Det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg tror ikke på at han er pengene værd.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Var der ramaskrig da?
                          Nej, det var der nemlig ikke. Så selvfølgelig ville Jesper Hansen ikke have mødt et ramaskrig, hvis han hentede Del Hente. Der er altid nogen, der synes, det er synd for Jesper Hansen, det er trættende. Manden har fået et job han på ingen måde er kvalificeret til, det er et once in a lifetime job for ham, vær glad på hans vegne og ked af det på OB's vegne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jamen så er vi jo enige , handling er bedre end ord ..
                            Lige nøjagtigt. Tror dog ikke at disse ord har helt samme mening for os to som for anglicantian

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det kan godt være, at han ikke bliver et decideret flop, fordi han er god nok til at han kan køre den på rutinen. Men no way han bliver en Linderoth/Elmander (1.0)/Amartey-profil. Det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg tror ikke på at han er pengene værd.
                              Enig. Men det sender et budskab udadtil om styrke og ambitioner

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Gå evt. tilbage og læse velkommen til tråde med disse spillere. Jeppe Hansen og Vemmelund var bredde spillere, Oliver Lund købt til start ellever. Desuden spillede Dal Hende Kant for FCV og ikke Back, så det var ikke ham der slog Lund af. Havde vi købt en kant som back så tja, byret eller ej
                                Forstår slet ikke, hvad det har med mit indlæg at gøre?

                                Comment

                                Working...
                                X