Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...en-paa-kanten/

    Måske de sender en den anden vej?

    Comment


      Det tror jeg ikke du skal regne med, selvom det kunne være fedt med Kadrii tilbage i Odense. Amankva kunne da også være fin, men tror bare ikke FCK er interesseret i at styrke en mulig konkurrent.

      Comment


        Nogen der ligger mærke til at Ståle siger 5 kantspillere.. Jeg tæller 6.
        Hvis jeg var Kadrii ville jeg godt nok have fået den kaffe galt i halsen når jeg læste dette

        Men jaja. Hvis han kan leve med at være 6.valg til 2 kantpladser er det jo fint for ham..
        Det samme gælder vel Remmer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Ja. De har sendt Brandur Hendriksen til Randers. Det er fint; de må gerne få ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Ja. De har sendt Brandur Hendriksen til Randers. Det er fint; de må gerne få ham.
            Enig. Men jeg fatter ikke at Remmer ikke snart kommer videre. Han er sgu alt for god til at sidde på bænken..
            De sidste 2 år har været spild af tid i hans udvikling og mon dog at Ståle kan blive ved med at putte blommer i røven på ham mht at han nok skal få spilletid..
            Han burde træde et skridt ned på stigen. Jeg så ham meget gerne i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Enig. Men jeg fatter ikke at Remmer ikke snart kommer videre. Han er sgu alt for god til at sidde på bænken..
              De sidste 2 år har været spild af tid i hans udvikling og mon dog at Ståle kan blive ved med at putte blommer i røven på ham mht at han nok skal få spilletid..
              Han burde træde et skridt ned på stigen. Jeg så ham meget gerne i OB
              Jeg ved ikke om det har været spild af tid for ham, i forhold til spilletid - så jo! Men ellers er jeg enig, jeg så ham meget gerne på højrebacken her i Odense.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Jeg ved ikke om det har været spild af tid for ham, i forhold til spilletid - så jo! Men ellers er jeg enig, jeg så ham meget gerne på højrebacken her i Odense.
                Ser faktisk hellere Remmer på kanten men det ville heldigvis kun være et luxus problem at Kent skulle løse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ser faktisk hellere Remmer på kanten men det ville heldigvis kun være et luxus problem at Kent skulle løse
                  Remmer som kant? Hans bedste styrker er vel hans antrit og hans indlæg? Ikke meget Kent-kant over det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Remmer som kant? Hans bedste styrker er vel hans antrit og hans indlæg? Ikke meget Kent-kant over det.
                    Måske ikke. Men vi kunne da godt bruge det. Specielt igår.. Vi skal vel have lidt indlæg og diverse for at det ikke bare bliver en lang kønsløs boldmassage.
                    Men ville da også være tilfreds hvis Remmer røg på back og Desler kom på kanten

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nogen der ligger mærke til at Ståle siger 5 kantspillere.. Jeg tæller 6.
                      Hvis jeg var Kadrii ville jeg godt nok have fået den kaffe galt i halsen når jeg læste dette
                      De ser primært Kadrii som angriber i FCK. Det har de udtalt flere gange.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        De ser primært Kadrii som angriber i FCK. Det har de udtalt flere gange.

                        De indhop jeg så i slutningen af sidste sæson lignede mere at det var som kant. Men ja ja. Så kan han jo passende affinde sig med at være 4-5 valg i angrebet istedet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          De indhop jeg så i slutningen af sidste sæson lignede mere at det var som kant. Men ja ja. Så kan han jo passende affinde sig med at være 4-5 valg i angrebet istedet
                          Han har spillet kant for dem i flere kampe. Han er jo en ret "polyvant" (hej, Morten Olsen) spiller. Han kan også spille hængende an./off. midt, eller venstre back. Bare spørg Troels Bech
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Han har spillet kant for dem i flere kampe. Han er jo en ret "polyvant" (hej, Morten Olsen) spiller. Han kan også spille hængende an./off. midt, eller venstre back. Bare spørg Troels Bech
                            He he.. Uanset hvor meget man vender og drejer tingene så får Kadrii meget meget svært ved at få spilletid det næste lange stykke tid mm man ser en del skader i hovedstaden..

                            Comment


                              Borring kom ind for BIF. Så kan han vel udelukkes

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Borring kom ind for BIF. Så kan han vel udelukkes
                                Hvorfor dog det?

                                Comment

                                Working...
                                X