Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Sikkert to talenter og to "voksne"... Håber på to voksne til star11
    Egne talenter? Mon dog at de tager flere op lige pt efter Weber og Kurucay fik forlænget

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      http://www.superstats.dk/spillere/sp...alltime?id=976

      Bortset fra at det er meget optimistisk at mene at han skulle score 5-10 mål, så er det også spørgsmålet om det er værd, at satse på en spiller som ikke passer ind i systemet.
      Hvilke konsekvenser vil det have for stilen, kan borrings eventuelle mål opveje det ... osv.
      Du kan nok godt høre hvad jeg tænker.
      Rørende enig med dig og Kaspernon. Vi skal ikke røre Borring med en ildtang! Der må simpelthen kunne findes noget bedre til prisen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Egne talenter? Mon dog at de tager flere op lige pt efter Weber og Kurucay fik forlænget
        Ny kan talenter også hentes udefra ;)

        @alle:

        Den der fejl fra tipsbladet med Andreas Bruhn tidligere i dag, kan jeg godt forstå at de slettede. Han er lige skiftet til Viborg og nu skal der vel ikke gå helt Brøndy/Borring i Superligaen ;)
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Ved godt det er meget søgt og fortæl mig bare, at verden ikke er skruet sammen på den måde, jeg kan tage det

          Men jeg bemærker da, at vi lige har "foræret" Hobro en spiller, måske det kan give lidt velvillighed i forhandlingerne, hvis vi kigger på George.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Ved godt det er meget søgt og fortæl mig bare, at verden ikke er skruet sammen på den måde, jeg kan tage det

            Men jeg bemærker da, at vi lige har "foræret" Hobro en spiller, måske det kan give lidt velvillighed i forhandlingerne, hvis vi kigger på George.
            Eller vi skylder Ove stadig noget... ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Ved godt det er meget søgt og fortæl mig bare, at verden ikke er skruet sammen på den måde, jeg kan tage det

              Men jeg bemærker da, at vi lige har "foræret" Hobro en spiller, måske det kan give lidt velvillighed i forhandlingerne, hvis vi kigger på George.
              George skal være meget velkommen.
              Jeg bemærkede også lige at Deble ikke er med i Viborgs trup til deres kamp imorgen pga. en "skade". Det er før blevet brugt som undskyldning op til et forestående skifte.
              Deble og George som erstatninger for Lucas, Hallgrimur og Ari.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                George skal være meget velkommen.
                Jeg bemærkede også lige at Deble ikke er med i Viborgs trup til deres kamp imorgen pga. en "skade". Det er før blevet brugt som undskyldning op til et forestående skifte.
                Deble og George som erstatninger for Lucas, Hallgrimur og Ari.
                Det lyder dyrt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det lyder dyrt
                  altså du vil gerne have nogle kvalitets forstærkninger?? de fås næppe gratis....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    altså du vil gerne have nogle kvalitets forstærkninger?? de fås næppe gratis....
                    Den er jeg altså pænt med på mhbp.... Men ligefrem at købe både Deblé og George fri i samme vindue..
                    Det ved vi jo alle godt at vi ikke har råd tid.. Og nok heller ikke behov for

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Den er jeg altså pænt med på mhbp.... Men ligefrem at købe både Deblé og George fri i samme vindue..
                      Det ved vi jo alle godt at vi ikke har råd tid.. Og nok heller ikke behov for
                      det ved jeg ikke - kender ikke vores økonomi så indegående ;)

                      men nej det sker næppe - og mon dog ikke også man kan finde lignende kvalitet uden for landets grænser - og sikkert billigere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det ved jeg ikke - kender ikke vores økonomi så indegående ;)

                        men nej det sker næppe - og mon dog ikke også man kan finde lignende kvalitet uden for landets grænser - og sikkert billigere
                        Vi har nok ikke råd til 2 angribere i millionklassen. De koster vel 6-10 mill tilsammen.. Det bruger vi ikke når vi pt har 4-5 angribere i truppen pt....
                        Det var ligsom det jeg pointerede. Ikke andet

                        Men håber da de leder med lys og lygte i hele verden efter lidt offensive kræfter

                        Comment


                          Og Borring kom slet ikke på banen idag for BIF.. Det lugter af et skifte. Spørgsmålet er bare om det er lugten af fisk eller brunsviger der trækker mest

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi har nok ikke råd til 2 angribere i millionklassen. De koster vel 6-10 mill tilsammen.. Det bruger vi ikke når vi pt har 4-5 angribere i truppen pt....
                            Det var ligsom det jeg pointerede. Ikke andet

                            Men håber da de leder med lys og lygte i hele verden efter lidt offensive kræfter
                            aner ikke hvad de koster - der vil jo være mange faktorer indbladet - hvor lang kontrakt de har endnu mm. Men nej 6-10 mill handler kommer vi næppe til at se....og så igen, 6 mill for 2 spiller - 3/stk. SÅÅÅÅ langt ude er det da heller ikke....men 5 stykket smider vi næppe ;)

                            og 4-5 angribere i truppen....vil nærmere sige 2½ :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              aner ikke hvad de koster - der vil jo være mange faktorer indbladet - hvor lang kontrakt de har endnu mm. Men nej 6-10 mill handler kommer vi næppe til at se....og så igen, 6 mill for 2 spiller - 3/stk. SÅÅÅÅ langt ude er det da heller ikke....men 5 stykket smider vi næppe ;)

                              og 4-5 angribere i truppen....vil nærmere sige 2½ :)
                              AK og Fester giver sig selv. Jönsson er jeg til andet er bevist også tryg ved som angriber... Yao kan måske blive et kæmpe salg i fremtiden hvis vi gør tingene rigtigt så han skal også have lidt tid. Thomas Mikkelsen tja....
                              Det giver ca 4 i min bog

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                AK og Fester giver sig selv. Jönsson er jeg til andet er bevist også tryg ved som angriber... Yao kan måske blive et kæmpe salg i fremtiden hvis vi gør tingene rigtigt så han skal også have lidt tid. Thomas Mikkelsen tja....
                                Det giver ca 4 i min bog
                                Det er godt nok med meget god vilje :D.
                                Jønsson skal vel spille kant.
                                Mikkelsen har ikke niveauet.
                                Vi ved ikke om Yao har niveauet og han er vist mere kant.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X