Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    AK og Fester giver sig selv. Jönsson er jeg til andet er bevist også tryg ved som angriber... Yao kan måske blive et kæmpe salg i fremtiden hvis vi gør tingene rigtigt så han skal også have lidt tid. Thomas Mikkelsen tja....
    Det giver ca 4 i min bog
    tja altså vi kan da sagtens finde flere....tingager kunne sikkert også smides frem i en snæver vending - ville da give dem noget at sigte efter. Men deciderede angribere.....jonsson kan sikkert spille den - lige som falk kunne.....ved ikke hvor godt det gik ;)
    Yao er et spørgsmålstegn - og mikkelsen ja bumbum - høre nok til på et lidt lavere niveau
    Vi mangler!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er godt nok med meget god vilje :D.
      Jønsson skal vel spille kant.
      Mikkelsen har ikke niveauet.
      Vi ved ikke om Yao har niveauet og han er vist mere kant.
      Jönsson spiller kun kant fordi Fester og AK gør det så godt. Jönsson er angriber og vil helst spille angriber.. Så med nuværende trup vil Jönsson komme i angrebet ved skader, karantæner osv som den første. Og så kommer der bare en anden på kanten

      Yao ser jeg som den nye Kadrii. Fysisk pragteksemplar og 101% dedikeret. Kan spille begge kanter da han næsten er lige god med begge ben.. Og man har så fundet ud af igennem reserveholdsturneringen og U19 at han også har potentiale som angriber.. Jeg tror vi ser en forlængelse inden alt for længe..
      Havde Yao været af egen avl og været hele systemet igennem havde de fleste gået fuldstændig bananas over det talent vi har gående..

      Når det er sagt er jeg helt med på at Yao har meget at lære og ikke er 100% klar til at være SL spiller men det kan komme hurtigt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        tja altså vi kan da sagtens finde flere....tingager kunne sikkert også smides frem i en snæver vending - ville da give dem noget at sigte efter. Men deciderede angribere.....jonsson kan sikkert spille den - lige som falk kunne.....ved ikke hvor godt det gik ;)
        Yao er et spørgsmålstegn - og mikkelsen ja bumbum - høre nok til på et lidt lavere niveau
        Vi mangler!
        Igen. Jönsson er angriber der bare pt spiller kant fordi det kan han også

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jönsson spiller kun kant fordi Fester og AK gør det så godt. Jönsson er angriber og vil helst spille angriber.. Så med nuværende trup vil Jönsson komme i angrebet ved skader, karantæner osv som den første. Og så kommer der bare en anden på kanten

          Yao ser jeg som den nye Kadrii. Fysisk pragteksemplar og 101% dedikeret. Kan spille begge kanter da han næsten er lige god med begge ben.. Og man har så fundet ud af igennem reserveholdsturneringen og U19 at han også har potentiale som angriber.. Jeg tror vi ser en forlængelse inden alt for længe..
          Havde Yao været af egen avl og været hele systemet igennem havde de fleste gået fuldstændig bananas over det talent vi har gående..

          Når det er sagt er jeg helt med på at Yao har meget at lære og ikke er 100% klar til at være SL spiller men det kan komme hurtigt
          lyder sgu lovende - men så meget har jeg ikke set til ham, men håber da du har ret.
          Jonsson angriber....spillede han virkeligt det i AAB? ikke at jeg har fulgt nordjyderne så intenst men har altid set ham som en kreativ off midt....måske kant

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            lyder sgu lovende - men så meget har jeg ikke set til ham, men håber da du har ret.
            Jonsson angriber....spillede han virkeligt det i AAB? ikke at jeg har fulgt nordjyderne så intenst men har altid set ham som en kreativ off midt....måske kant
            Til sidst gjorde han ikke men mener bestemt at han gjorde det i mesterskabssæsonen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Til sidst gjorde han ikke men mener bestemt at han gjorde det i mesterskabssæsonen
              fair nok - så runder vi op til næsten 3 angribere i truppen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                fair nok - så runder vi op til næsten 3 angribere i truppen
                Kan Yao så ikke være den 1/4 så vi når op på 3 stk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Til sidst gjorde han ikke men mener bestemt at han gjorde det i mesterskabssæsonen
                  Det gjorde han. Hans bedste periode i AaB. Mener også han spillede det i mere eller mindre alle klubber inden da.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Det gjorde han. Hans bedste periode i AaB. Mener også han spillede det i mere eller mindre alle klubber inden da.
                    Yeps. Hvis vi hentede en skidegod venstrekant som bare skulle spille hver gang kunne jeg godt forestille at han skulle kæmpe med om de 2 forreste pladser

                    Comment


                      Sad og så SjE mod det norske hold i går, og hold kæft, hvor jeg savner Marcus P. Hans fysik, aggresivitet, vilje til at vinde og hans målfarlighed er fantastisk i mine øjne. Også meget sjovt at det var Poul som var kommentator, han var vel i OB samtidig med Marcus? Han var også kæmpe fan af ham i går.

                      Nu skal vi passe på med at nedgøre de andre nordiske ligaer for meget, når nu det ikke normalt går for godt med den danske. Men jeg synes det er utroligt at han ikke kan komme til en større klub og få succes. Han har prøvet både i Holland og England, uden den store succes. Og han var vel heller ikke en kæmpe succes i OB, selvom jeg synes han gjorde det ganske fornuftigt.

                      Jeg føler hans talent rækket til langt mere end en norsk klub, som dog er den eneste klub hvor han for alvor har haft succes.

                      Det er nok urealistisk han kommer til OB, men tråden hedder jo også spændede spillere, og den beskrivelse ligger han vel under. :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        lyder sgu lovende - men så meget har jeg ikke set til ham, men håber da du har ret.
                        Jonsson angriber....spillede han virkeligt det i AAB? ikke at jeg har fulgt nordjyderne så intenst men har altid set ham som en kreativ off midt....måske kant
                        Man kan argumentere for, at han er hængende angriber, men det er jo i sagens natur også en angrebstype. Som andre skriver, blev han hentet til Aab som angriber, spillede der i mesterskabssæsonen - først sammen med AK, siden med Spalvis - og han udtalte for nyligt, at det er på den position, han ser sig selv. Når han spiller der, falder han selvfølgelig en del ned i banen og deltager i det opbyggende spil, men den form for bevægelighed og fleksibilitet er jo en vigtig del af Kents 4-4-2, som langt fra er et statisk system.
                        SLO

                        Comment


                          Kadrii ikke engang i FCK's trup denne weekend. Gad godt at leje ham i et års tid

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kadrii ikke engang i FCK's trup denne weekend. Gad godt at leje ham i et års tid
                            han ville være lækker at få tilbage men tror måske han er ødelagt på selvtilliden.

                            ser gerne vi får en styrmand på midten og en giftig højre wing.

                            ser gerne Jonas Borring i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              han ville være lækker at få tilbage men tror måske han er ødelagt på selvtilliden.

                              ser gerne vi får en styrmand på midten og en giftig højre wing.

                              ser gerne Jonas Borring i OB
                              Hellere Kadrii end Borring IMO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hellere Kadrii end Borring IMO
                                gerne begge 2 for min skyld

                                Comment

                                Working...
                                X