Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa. De har sendt Brandur Hendriksen til Randers. Det er fint; de må gerne få ham.
De sidste 2 år har været spild af tid i hans udvikling og mon dog at Ståle kan blive ved med at putte blommer i røven på ham mht at han nok skal få spilletid..
Han burde træde et skridt ned på stigen. Jeg så ham meget gerne i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men jeg fatter ikke at Remmer ikke snart kommer videre. Han er sgu alt for god til at sidde på bænken..
De sidste 2 år har været spild af tid i hans udvikling og mon dog at Ståle kan blive ved med at putte blommer i røven på ham mht at han nok skal få spilletid..
Han burde træde et skridt ned på stigen. Jeg så ham meget gerne i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg ved ikke om det har været spild af tid for ham, i forhold til spilletid - så jo! Men ellers er jeg enig, jeg så ham meget gerne på højrebacken her i Odense.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægRemmer som kant? Hans bedste styrker er vel hans antrit og hans indlæg? Ikke meget Kent-kant over det.
Men ville da også være tilfreds hvis Remmer røg på back og Desler kom på kanten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der ligger mærke til at Ståle siger 5 kantspillere.. Jeg tæller 6.
Hvis jeg var Kadrii ville jeg godt nok have fået den kaffe galt i halsen når jeg læste dette"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe indhop jeg så i slutningen af sidste sæson lignede mere at det var som kant. Men ja ja. Så kan han jo passende affinde sig med at være 4-5 valg i angrebet istedet"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan har spillet kant for dem i flere kampe. Han er jo en ret "polyvant" (hej, Morten Olsen) spiller. Han kan også spille hængende an./off. midt, eller venstre back. Bare spørg Troels Bech
Comment
Comment