Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Hvorfor dog det?
    Han kan vel ikke spille for 3 forskellige klubber på et kalender år?

    Comment


      Ville da også mene at Borring er ude. Men Sorgenfri har lige tweetet dette:

      Søren Sorgenfri@SSorgenfri 7 min.7 minutter sidenFredericia, Danmark
      Hører #efb er ude af billedet og Jonas Borring #bif varmt emne i #fcm og #ob - #fcm dog i førertrøjen #sldk


      Lyder underligt...

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Ville da også mene at Borring er ude. Men Sorgenfri har lige tweetet dette:

        Søren Sorgenfri@SSorgenfri 7 min.7 minutter sidenFredericia, Danmark
        Hører #efb er ude af billedet og Jonas Borring #bif varmt emne i #fcm og #ob - #fcm dog i førertrøjen #sldk


        Lyder underligt...

        MvT
        Hmmm. Det må jo så være pr sæson og ikke et kalender år... Græder nu ikke hvis FCM napper ham. Han vil nok også passe bedre ind der ovre end i OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hmmm. Det må jo så være pr sæson og ikke et kalender år... Græder nu ikke hvis FCM napper ham. Han vil nok også passe bedre ind der ovre end i OB
          retur til fcm....den havde jeg sgu ikke lige set komme. Så godt frimann mente OB var nærliggende for borring - men har ærlig talt svært ved at se ham passe ind. Så held og lykke til fcm

          og så håber jeg JH finder noget andet til os

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            retur til fcm....den havde jeg sgu ikke lige set komme. Så godt frimann mente OB var nærliggende for borring - men har ærlig talt svært ved at se ham passe ind. Så held og lykke til fcm

            og så håber jeg JH finder noget andet til os
            Ja det må vi håbe. Det bliver ikke sådan at jeg græder hvis han kommer men tror heller ikke jeg vil juble vanvittigt..
            Heller ikke selvom at Frimann mener at han passer perfekt ind i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja det må vi håbe. Det bliver ikke sådan at jeg græder hvis han kommer men tror heller ikke jeg vil juble vanvittigt..
              Heller ikke selvom at Frimann mener at han passer perfekt ind i OB
              har det på samme måde - men henter vi ham ind må kent jo altså have sagt god for ham - og dermed mene at han kan bruges.....men ja som sagt kan jeg ikke se det

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                har det på samme måde - men henter vi ham ind må kent jo altså have sagt god for ham - og dermed mene at han kan bruges.....men ja som sagt kan jeg ikke se det
                Mon dog at vi kan konkurrere mod FCM.. Men det er da klart at hvis Borring absolut vil være bosat i Odense får han da de samme timer på landevejen uanset om ham spiller i FCM eller BIF. Der er sgutte den store forskel...
                Men kunne godt forestille mig at den pris Brøndby vil have er en som vi ikke vil betale. Og FCM åbner bare pungen

                Comment


                  At hente en mand tilbage som allerede har floppet fælt i klubben, det hørmer ikke ligefrem af Smartodds. Men de skal da være hjerteligt velkomne, jeg vil hellere se lidt mere opfindsomhed og ræson i indkøbene, end en halvfærdig Borring der ikke passer ind i systemet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    At hente en mand tilbage som allerede har floppet fælt i klubben, det hørmer ikke ligefrem af Smartodds. Men de skal da være hjerteligt velkomne, jeg vil hellere se lidt mere opfindsomhed og ræson i indkøbene, end en halvfærdig Borring der ikke passer ind i systemet.
                    Mange ting kan glemmes på 4 år

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      At hente en mand tilbage som allerede har floppet fælt i klubben, det hørmer ikke ligefrem af Smartodds. Men de skal da være hjerteligt velkomne, jeg vil hellere se lidt mere opfindsomhed og ræson i indkøbene, end en halvfærdig Borring der ikke passer ind i systemet.
                      Borring havde sin måske bedste halvsæson i karrieren, inden kellersagen kom frem, så at melde ham halvfærdig er måske lige at stramme den. Jeg forstår ikke, hvis han napper fcm. Der skal han konkurrere med sisto om pladsen. Den vinder han trods alt ikke.
                      Jeg bliver dog heller ikke ked af det hvis Borring vælger en anden klub. Jeg synes dog hans fart og styrke i feltet ville klæde os, og så slår han skide gode indlæg sammenlignet med vores egne

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Borring havde sin måske bedste halvsæson i karrieren, inden kellersagen kom frem, så at melde ham halvfærdig er måske lige at stramme den. Jeg forstår ikke, hvis han napper fcm. Der skal han konkurrere med sisto om pladsen. Den vinder han trods alt ikke.
                        Jeg bliver dog heller ikke ked af det hvis Borring vælger en anden klub. Jeg synes dog hans fart og styrke i feltet ville klæde os, og så slår han skide gode indlæg sammenlignet med vores egne
                        Mon ikke at de forventer at sælge Sisto og bare gerne vil være på forkant

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Borring havde sin måske bedste halvsæson i karrieren, inden kellersagen kom frem, så at melde ham halvfærdig er måske lige at stramme den. Jeg forstår ikke, hvis han napper fcm. Der skal han konkurrere med sisto om pladsen. Den vinder han trods alt ikke.
                          Jeg bliver dog heller ikke ked af det hvis Borring vælger en anden klub. Jeg synes dog hans fart og styrke i feltet ville klæde os, og så slår han skide gode indlæg sammenlignet med vores egne
                          Det vil jeg ikke anfægte, MEN, det er ikke mange kantspillere der holder langt op i 30erne og Borring er altså 31 og har gennem karrieren levet meget på sin fart, så jeg forventer i hvert fald ikke mange flere sæsoner på topniveau fra Borring. Og så er så relativ lang tid uden at spille noget bekymrende, for en spiller i hans alder. Hvis han har disciplinen kan han selvfølgelig godt komme efter det, men der er trods alt nogle omstændigheder der har ændret sig vedr. Borring siden hans gode halvsæson.

                          Comment


                            Det er en super sjov tråd, den her: nu handler den om Jonas Borring. I'm loving it:-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det er en super sjov tråd, den her: nu handler den om Jonas Borring. I'm loving it:-)
                              Syntes nu at den holder sig meget godt til trådens overskift. Spændende spillere og rygter.. Vel fair nok at sige at han kommer ind under begge kategorier

                              Comment


                                Nu falder jeg da ikke om, hvis vi henter Borring, men synes nu hellere jeg vil satse på Yao, han er da også jævnt hurtig. Han er ikke på Borrings niveau endnu, men som en skrev den anden dag, "Kom med en 8ér og et skideskur af en angriber". Hellere de to ting end Borring.

                                Comment

                                Working...
                                X