Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Ja. De har sendt Brandur Hendriksen til Randers. Det er fint; de må gerne få ham.Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
Comment
-
Enig. Men jeg fatter ikke at Remmer ikke snart kommer videre. Han er sgu alt for god til at sidde på bænken..Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa. De har sendt Brandur Hendriksen til Randers. Det er fint; de må gerne få ham.
De sidste 2 år har været spild af tid i hans udvikling og mon dog at Ståle kan blive ved med at putte blommer i røven på ham mht at han nok skal få spilletid..
Han burde træde et skridt ned på stigen. Jeg så ham meget gerne i OB
Comment
-
Jeg ved ikke om det har været spild af tid for ham, i forhold til spilletid - så jo! Men ellers er jeg enig, jeg så ham meget gerne på højrebacken her i Odense.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men jeg fatter ikke at Remmer ikke snart kommer videre. Han er sgu alt for god til at sidde på bænken..
De sidste 2 år har været spild af tid i hans udvikling og mon dog at Ståle kan blive ved med at putte blommer i røven på ham mht at han nok skal få spilletid..
Han burde træde et skridt ned på stigen. Jeg så ham meget gerne i OB
Comment
-
Ser faktisk hellere Remmer på kanten men det ville heldigvis kun være et luxus problem at Kent skulle løseOprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg ved ikke om det har været spild af tid for ham, i forhold til spilletid - så jo! Men ellers er jeg enig, jeg så ham meget gerne på højrebacken her i Odense.
Comment
-
Måske ikke. Men vi kunne da godt bruge det. Specielt igår.. Vi skal vel have lidt indlæg og diverse for at det ikke bare bliver en lang kønsløs boldmassage.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægRemmer som kant? Hans bedste styrker er vel hans antrit og hans indlæg? Ikke meget Kent-kant over det.
Men ville da også være tilfreds hvis Remmer røg på back og Desler kom på kanten
Comment
-
De ser primært Kadrii som angriber i FCK. Det har de udtalt flere gange.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der ligger mærke til at Ståle siger 5 kantspillere.. Jeg tæller 6.
Hvis jeg var Kadrii ville jeg godt nok have fået den kaffe galt i halsen når jeg læste dette"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Han har spillet kant for dem i flere kampe. Han er jo en ret "polyvant" (hej, Morten Olsen) spiller. Han kan også spille hængende an./off. midt, eller venstre back. Bare spørg Troels BechOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe indhop jeg så i slutningen af sidste sæson lignede mere at det var som kant. Men ja ja. Så kan han jo passende affinde sig med at være 4-5 valg i angrebet istedet
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
He he.. Uanset hvor meget man vender og drejer tingene så får Kadrii meget meget svært ved at få spilletid det næste lange stykke tid mm man ser en del skader i hovedstaden..Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan har spillet kant for dem i flere kampe. Han er jo en ret "polyvant" (hej, Morten Olsen) spiller. Han kan også spille hængende an./off. midt, eller venstre back. Bare spørg Troels Bech
Comment
Comment