Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Den er gået min næse forbi, har han sagt at han ikke vil forlænge? Med et år tilbage af hans kontrakt er det som sådan ok at sende ham videre nu såfremt han ikke vil forlænge.

    Men! I forhold til hvad han koster og hans niveau - så vil jeg langt hellere beholde ham det år mere som backup. Selv hvis han smutter gratis næste år, så tror jeg det er mere værd at beholde ham end at tjene lidt små mønter på ham nu. Reelt set kan han jo ikke blive solgt for det vilde beløb, over 3 år har han reelt set kun fået en halv sæson fast spilletid og har kun et år tilbage af kontrakten - det er ikke det vilde salgsargument.
    Desuden, hvis han bliver solgt vil jeg frygte at Ari for forlænget for at blive allround backup spiller - men jeg ser ham virkeligt ikke som en type der passer ind i Kent Nielsen spillestilen og det er uanset om han spiller i forsvaret eller på midtbanen.
    Jeg har nok udtrykt mig forkert.
    Jeg mente at den eneste årsag til at man ville slippe ham for de få kroner han nu engang er værd må være at han har sagt nej til forlængelse.. Men det står selvfølgelig for egen regning.. Vi må se hvad der sker

    Comment


      Jeg giver jer ret, jeg håber Ari laver et super EM og vi kan sælge ham, bare får lidt da han jo er fri til vinter (hvis jeg husker rigtigt).

      Comment


        nogen mener vi mangler en stor stærk angriber, men mon dog vi er med her

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...i-superligaen/
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          nogen mener vi mangler en stor stærk angriber, men mon dog vi er med her

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...i-superligaen/
          Jeg er en af dem der godt kunne se det brugbart med en anden type angriber der kan smide ind hvis der skal ændres på et kampforløb. Om ham her lige er sagen....tja kender ham ikke så meget fcv så jeg ikke....tænker det er en 3..angriber vi leder efter men dog med et niveau så ak og fester bliver holdt til ilden....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Jeg er en af dem der godt kunne se det brugbart med en anden type angriber der kan smide ind hvis der skal ændres på et kampforløb. Om ham her lige er sagen....tja kender ham ikke så meget fcv så jeg ikke....tænker det er en 3..angriber vi leder efter men dog med et niveau så ak og fester bliver holdt til ilden....
            I princippet har vi jo vel Thomas Mikkelsen?
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment





              Denne herre er ledig, hvis nogle mener at der er behov for en stærk angriber.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg



                denne herre er ledig, hvis nogle mener at der er behov for en stærk angriber.
                AKINFENWAAAA

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  I princippet har vi jo vel Thomas Mikkelsen?
                  Korrekt....mon dog ikke man forsøger at finde en ny klub til ham? Mener desuden ikke han har niveauet....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg



                    Denne herre er ledig, hvis nogle mener at der er behov for en stærk angriber.
                    Argh....måske liiige stor nok 😉

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg



                      Denne herre er ledig, hvis nogle mener at der er behov for en stærk angriber.
                      Tror, der ville være nogle splejsede forsvarsspillere, der ville få sin sag for, hvis han kom til Superligaen :D
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg



                        Denne herre er ledig, hvis nogle mener at der er behov for en stærk angriber.
                        Hej, den fyr har ja lige den samme trøje størrelse som jeg...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jeg kunne godt tænke mig at se ham over for Zanka.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                            Jeg kunne godt tænke mig at se ham over for Zanka.
                            Jeg kun godt tænke mig at se ham banke Zanka

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg kun godt tænke mig at se ham banke Zanka

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg har nok udtrykt mig forkert.
                                Jeg mente at den eneste årsag til at man ville slippe ham for de få kroner han nu engang er værd må være at han har sagt nej til forlængelse.. Men det står selvfølgelig for egen regning.. Vi må se hvad der sker
                                Roger that! Jeg kunne sagtens have misset en udtalelse et eller andet sted :)

                                Men overordnet er vi stadig helt enige.

                                Comment

                                Working...
                                X