Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nå ja, i den forstand at de begge stadig er udviklingsspillere, så jo, klart.

    Men er da enig i, at Lucas nok aldrig bliver stamspiller for OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fordi lige nu er han intet værd. Hvis han bliver lejet ud og får stor succes er han penge værd..
      Derfor
      nååeh det er sådan du tænker...tja tjo.

      Tvivler ærlig talt på vi får det store for ham uanset - men kan da godt se fordelene ved din plan hvis det lykkedes ;)

      Men tror bare det vil være bedst for begge parter om man lavede et clean break....og fik ham videre i systemet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        nååeh det er sådan du tænker...tja tjo.

        Tvivler ærlig talt på vi får det store for ham uanset - men kan da godt se fordelene ved din plan hvis det lykkedes ;)

        Men tror bare det vil være bedst for begge parter om man lavede et clean break....og fik ham videre i systemet
        Its all about the money baby!!
        Man skal ikke afskrive at Bo H kan få noget positivt ud af ham.. Jeg stemmer stadig for 1 års udlejning :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Its all about the money baby!!
          Man skal ikke afskrive at Bo H kan få noget positivt ud af ham.. Jeg stemmer stadig for 1 års udlejning :)
          tja men så hænger vi bare på ham igen bagefter hvis ikke det lykkedes - og det skal jo lykkedes ret godt hvis de pludselig skal hen og slippe slanter for ham. Så heller et lille symbolsk beløb nu så vi kan komme videre

          Comment


            Jeg har altså et had / kærlighedsforhold til disse rygtetråde - man bliver skuffet 99 ud af 100 gange, man bladrer dem igennem. Der sjældent et eneste rygte men en masse krims/krams om ingenting

            Comment


              Jeg er helt enig. Denne tråd bør kun benyttes til det, som navnet antyder - og ikke en masse andet mere eller mindre velkommenterede bemærkninger og kommentarer.
              Så må der oprettes tråde, hvis der er emner, der skal drøftes.
              Ser frem til rene rygter her og kun her!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                Jeg er helt enig. Denne tråd bør kun benyttes til det, som navnet antyder - og ikke en masse andet mere eller mindre velkommenterede bemærkninger og kommentarer.
                Så må der oprettes tråde, hvis der er emner, der skal drøftes.
                Ser frem til rene rygter her og kun her!
                Og alligevel har i begge lavet indlæg om andet end rygtet og fyldt mere "krims/krams"
                i tråden 😊
                det er altså bare naturlig udvikling af disse tråde....ellers skal der godt nok være stram styring over hvad der postes

                Comment


                  Kan altså ikke se problemet i at et lille rygte (Horsens interesseret i Lucas) bliver disketteret lidt mht salg/leje mm

                  Comment


                    Det er vi så en del, der kan 😬

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kan altså ikke se problemet i at et lille rygte (Horsens interesseret i Lucas) bliver disketteret lidt mht salg/leje mm
                      Det er det heller ikke... virker mere som
                      om der bare helst gerne skal være noget galt herinde...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Og alligevel har i begge lavet indlæg om andet end rygtet og fyldt mere "krims/krams"
                        i tråden 
                        det er altså bare naturlig udvikling af disse tråde....ellers skal der godt nok være stram styring over hvad der postes
                        enig - og det er det samme hvert transfervindue :o) nogle er enige i trådene, andre ikke og rygtetrådende bliver løbende gjort uoverskuelige, hvorefter enkelte forsøger at samle et overblik, starte nye rygtetråde etc. Men når ét vindue er lukket, er det hele glemt og man starte forfra i næste transfervindue. Det er sgu meget hyggeligt, som tiden flyver her på forum og der er visse vaner/tradition som hele tiden kommer igen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan altså ikke se problemet i at et lille rygte (Horsens interesseret i Lucas) bliver disketteret lidt mht salg/leje mm
                          Det er vel fint at diskutere de rygter, der er. Der hvor kæden hopper af for mig er, når der f.eks. postes helt tilfældige ting (som Akinfenwa). Det er der en ganske udemærket ønske/mulighedstråd til. Men selvfølgelig skal der være plads til at diskutere de rygter, der bliver lagt op!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Det er vel fint at diskutere de rygter, der er. Der hvor kæden hopper af for mig er, når der f.eks. postes helt tilfældige ting (som Akinfenwa). Det er der en ganske udemærket ønske/mulighedstråd til. Men selvfølgelig skal der være plads til at diskutere de rygter, der bliver lagt op!
                            Enig i at transferønsker mm ikke skal diskutteres. Eller postes. Men det kræver vel at en MOD sletter posts for nogen vil altid gøre det..
                            Men rygte posts og diskutioner deromkring er det der gør en rygtetråd god IMO

                            Comment


                              Seneste fra Polen... Efter hvad jeg kan tyde, så er der muligvis også interesse i Ari fra hollandske klubber, men Ari selv vil vente til efter slutrunden...

                              http://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/605815/maciej-makuszewski-krok-od-przenosin-do-lecha-poznan-transfer-reprezentanta-isla

                              Skulason opstår normalt i Odense BK. Hans kontrakt udløber ved udgangen af året. Problemet kan være konkurrence i form af hollandske klubber. Spilleren selv sagde, at over en eventuel overførsel ville tænke efter mesterskabet.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Meh - jeg må indrømme at jeg helst så ham solgt nu. Jeg tror ikke rigtigt på at hverken han eller Island overrasker til EM. Derfor vil jeg helst sælge en spiller der er udtaget til en forstående slutrunde fremfor at vente og sælge en spiller der sad på bænken/ikke gjorde noget nævneværdigt ved et overstået EM.

                                Comment

                                Working...
                                X