Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi må se :). Bare der kommer lidt ekstra offensiv kvalitet ind kan jeg godt leve med 2 istedet for 3.. Bare JH rammer plet på dem der hentes så de reélt går ind og skaber stor konkurrence med den startopstilling vi har pt..
    Jeg kunne vildt godt tænke mig at spillere som Izunna,Fester,AK osv hver weekend skal være spændte på om deres træningsuge har været god nok til at komme på holdkortet..
    Tag ikke fejl, jeg håber da, at du får ret :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Tag ikke fejl, jeg håber da, at du får ret :)
      Ja selvfølgelig. Vi vil jo alle sammen det bedste for klubben..
      Men det er jo heldigvis uden sammenligning den bedste trup vi har i ca 5 år. Trænet af den bedste træner i mange år

      Comment


        Tror og håber også at vi har plads i budgettet til potentielle Startere på i hvert fald 8'er positionen, men også gerne angriberpositionen. I efteråret manglede vi en dimension i spillet uden Zohore, selvom AK gjorde det mere end fint. Derfor forstår jeg godt vi leder efter sådan en type. Azer spillede langt hovedparten af sidste sæsons kampe, så han skal også erstattes med kvalitet, når nu jjt stadig ikke er klar. Jeg er dog helt klar på vi gerne lige vil have en afklaring på et par salg først, da vores trup efterhånden er stor

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Tror og håber også at vi har plads i budgettet til potentielle Startere på i hvert fald 8'er positionen, men også gerne angriberpositionen. I efteråret manglede vi en dimension i spillet uden Zohore, selvom AK gjorde det mere end fint. Derfor forstår jeg godt vi leder efter sådan en type. Azer spillede langt hovedparten af sidste sæsons kampe, så han skal også erstattes med kvalitet, når nu jjt stadig ikke er klar. Jeg er dog helt klar på vi gerne lige vil have en afklaring på et par salg først, da vores trup efterhånden er stor

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Tror og håber også at vi har plads i budgettet til potentielle Startere på i hvert fald 8'er positionen, men også gerne angriberpositionen. I efteråret manglede vi en dimension i spillet uden Zohore, selvom AK gjorde det mere end fint. Derfor forstår jeg godt vi leder efter sådan en type. Azer spillede langt hovedparten af sidste sæsons kampe, så han skal også erstattes med kvalitet, når nu jjt stadig ikke er klar. Jeg er dog helt klar på vi gerne lige vil have en afklaring på et par salg først, da vores trup efterhånden er stor
            Med rygtet om, at en angriber er første prioritet, og Jesper Hansen og Kent har meldt ud, at man stadig kigger efter en offensiv (kreativ) forstærkning, så lugter det altså ikke af, at du i første omgang får dit ønske om en ny 8'er opfyldt - lyder som om det er 3. prioritet (hvis det er en prioritet overhovedet). JJT bliver heller aldrig klar, hvis han bliver ved med at blive skubbet ned som 4. valg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Med rygtet om, at en angriber er første prioritet, og Jesper Hansen og Kent har meldt ud, at man stadig kigger efter en offensiv (kreativ) forstærkning, så lugter det altså ikke af, at du i første omgang får dit ønske om en ny 8'er opfyldt - lyder som om det er 3. prioritet (hvis det er en prioritet overhovedet). JJT bliver heller aldrig klar, hvis han bliver ved med at blive skubbet ned som 4. valg.
              JJT er kun 19 år. Hans tid skal nok komme. Jeg ser ingen problem med at han starter som 4. Valg i denne sæson.
              Han må jo bare vise til træning, reserveholdskampe og den SL spilletid han nu får at han er bedre end de andre..

              Men kan en offensiv (kreativ) forstærkning ikke også betegnes på en 8'er?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                JJT er kun 19 år. Hans tid skal nok komme. Jeg ser ingen problem med at han starter som 4. Valg i denne sæson.
                Han må jo bare vise til træning, reserveholdskampe og den SL spilletid han nu får at han er bedre end de andre..

                Men kan en offensiv (kreativ) forstærkning ikke også betegnes på en 8'er?
                Det kunne det vel i princippet, men næppe i Kents 4-4-2, hvor de kreative indslag primært skal komme fra kanterne, der trækker ind centralt så snart, at muligheden byder sig, tror jeg mere, at det skal ses som "Falk afløser".

                Og så er JJT lige fyldt 20. Og jeg tror også nok, at han skal komme, men man kan ikke blive ved med at sige, at han ikke er klar. Får han ikke spilletiden (på et tidspunkt), så bliver han det aldrig. Mener kun, at det er et reelt tema, fordi Izunna ikke meldt sig ind som en klar, stærk starter. Det giver en lidt uheldig situation og usikkerhed omkring den centrale midt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Det kunne det vel i princippet, men næppe i Kents 4-4-2, hvor de kreative indslag primært skal komme fra kanterne, der trækker ind centralt så snart, at muligheden byder sig, tror jeg mere, at det skal ses som "Falk afløser".

                  Og så er JJT lige fyldt 20. Og jeg tror også nok, at han skal komme, men man kan ikke blive ved med at sige, at han ikke er klar. Får han ikke spilletiden (på et tidspunkt), så bliver han det aldrig. Mener kun, at det er et reelt tema, fordi Izunna ikke meldt sig ind som en klar, stærk starter. Det giver en lidt uheldig situation og usikkerhed omkring den centrale midt.
                  Ja okay. Tillykke til ham. Syntes bare stadig at han skal spille sig på fordi han imponerer og ikke fordi han bare er en ung OB'er.. Lidt det samme som Greve

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hvis nu vi skal hente en i dk. En angriber der minder om Zohore mht fysik. Hvem kan i så komme i tanke om? Kan ikke lige se hvem pokker der er i superligaen.
                    Til den beskrivelse kan jeg kun komme på Mayron George af folk vi kan betegne som realistiske, ellers er det svært at få øje på folk der er bedre end Bredebro. Måske Albers fra Silkeborg. George ville bestemt tilfredsstillende som backup, ellers håber jeg der bliver kigget uden for landets grænser.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja okay. Tillykke til ham. Syntes bare stadig at han skal spille sig på fordi han imponerer og ikke fordi han bare er en ung OB'er.. Lidt det samme som Greve
                      Både og. Som udgangspunkt skal de bedste selvfølgelig spille, men ind i mellem er du jo også nødt til at investere noget tid i dem, der kan blive de bedste. Og der er det, at jeg har det lidt svært med det der "ikke klar". Han har været omkring førsteholdstruppen i ca. 1½ sæson, og har kunne vænne sig til tempo til træning og til livet som prof spiller etc. - skulle han så være mere klar om et år, hvis han har siddet og fået splinter i røven og fået et enkelt indhop hist og her?? Ja, han kan have fået flere muskler, men han risikerer også at have haft 2 år med meget lidt reel kamptræning.
                      Det er også sværere for en central midt af den type JJT er ift. hvad det var for f.eks. Desler og Greve, der kan komme ind på kanterne (eller fremme), hvor der er lidt mindre risiko ved boldtab, og hvor man mere har chancen for at imponere og tanke selvtillid ved udfordringer og enkeltsituationer. JJT er mere en flowspiller, der skal holde gang og fart i spillet uden nødvendigvis at skulle lave det afgørende - og det er altså svært at finde ind i et flow, hvis man må nøjes med 5-10-15 minutter hist og her.
                      Det kræver selvfølgeligt, at man har troen på, at JJT potentialet til at blive en (rigtig) god central midt på superliganiveau. Og hvis der er troen på det i OB, så skal han altså også snart til at have flere chancer, og så ser jeg hellere en god kantspiller og en angriber hentet til klubben (og så må Izu og JJT steppe op og Tverskov/Jönsson/Greve/Desler vikariere, hvis det en sjælden gang skulle blive nødvendigt)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Der er ingen konkurrence pt. Absolut zero. Jeg snakkede kun om central midt og angreb

                        Midt/midt sidder Makrini/Izunna på og umiddelbart er det kun Tverskov der vil kunne give Izunna kamp til stregen. Og det vil svække forsvaret..
                        JJT er i min verden ikke tæt på at vippe nogen af pinden og mangler(forståeligt nok) meget endnu.. Alle andre navne der ellers kan nævnes er ikke midtbane spillere men spillere "der kan spille pladsen".. Og den har vi jo hørt mange gange før de sidste par år(Hej Ari og HJ).. Den duer bare ikke hvis vi skal spille i toppen..
                        Så langt væk ser jeg absolut ikke JJT. Han overtager vel Azers rolle og kommer på den måde tættere på holdet?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Fedt med rygter. Det er lidt overraskende ift. det, der bliver meldt ud til pressen (men det behøver jo heller ikke altid at være hele sandheden), og umiddelbart heller ikke det, jeg har hørt - men spændende er det!
                          transferliderligheden er ved at indfinde sig for alvor :)
                          Min kilde er ikke fra OB, så det er "tredjehåndsrygter", men det var samme kilde, der meldte at vi kiggede på en central midt lige inden vi hentede Makrini.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Så langt væk ser jeg absolut ikke JJT. Han overtager vel Azers rolle og kommer på den måde tættere på holdet?
                            Tja. Det får vi jo at se når vi kommer lidt længere hen på "sommeren"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Både og. Som udgangspunkt skal de bedste selvfølgelig spille, men ind i mellem er du jo også nødt til at investere noget tid i dem, der kan blive de bedste. Og der er det, at jeg har det lidt svært med det der "ikke klar". Han har været omkring førsteholdstruppen i ca. 1½ sæson, og har kunne vænne sig til tempo til træning og til livet som prof spiller etc. - skulle han så være mere klar om et år, hvis han har siddet og fået splinter i røven og fået et enkelt indhop hist og her?? Ja, han kan have fået flere muskler, men han risikerer også at have haft 2 år med meget lidt reel kamptræning.
                              Det er også sværere for en central midt af den type JJT er ift. hvad det var for f.eks. Desler og Greve, der kan komme ind på kanterne (eller fremme), hvor der er lidt mindre risiko ved boldtab, og hvor man mere har chancen for at imponere og tanke selvtillid ved udfordringer og enkeltsituationer. JJT er mere en flowspiller, der skal holde gang og fart i spillet uden nødvendigvis at skulle lave det afgørende - og det er altså svært at finde ind i et flow, hvis man må nøjes med 5-10-15 minutter hist og her.
                              Det kræver selvfølgeligt, at man har troen på, at JJT potentialet til at blive en (rigtig) god central midt på superliganiveau. Og hvis der er troen på det i OB, så skal han altså også snart til at have flere chancer, og så ser jeg hellere en god kantspiller og en angriber hentet til klubben (og så må Izu og JJT steppe op og Tverskov/Jönsson/Greve/Desler vikariere, hvis det en sjælden gang skulle blive nødvendigt)
                              Kan sagtens følge det du skriver. Uden problemer..
                              Forskellen på os mht det her er at du lidt tager hensyn til JJT og hans fremtidig karriere.
                              Jeg tænker pt udelukkende på hvad der skal til for at få os til tops. Og det kræver efter min mening 4 rigtig gode centrale midtbane spillere..
                              I det puslespil ser jeg kun JJT som 4.valg. Talentet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan sagtens følge det du skriver. Uden problemer..
                                Forskellen på os mht det her er at du lidt tager hensyn til JJT og hans fremtidig karriere.
                                Jeg tænker pt udelukkende på hvad der skal til for at få os til tops. Og det kræver efter min mening 4 rigtig gode centrale midtbane spillere..
                                I det puslespil ser jeg kun JJT som 4.valg. Talentet
                                Men hvis man er 20 år, og ikke kan spille sig på en startplads i OB, så tillader jeg mig altså at tvivle på, at han er så stort et talent.

                                Comment

                                Working...
                                X