Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogle rygter om sandsynlige transfers til OB?

    Comment


      Så var de nok lagt op på sit'en...tror du ikke? Ellers kan du med fordel følge med på Bold.dk, Tipsbladet.dk og andre relevante medier...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
        Så var de nok lagt op på sit'en...tror du ikke? Ellers kan du med fordel følge med på Bold.dk, Tipsbladet.dk og andre relevante medier...
        Super, så skal vi måske lave trådnavnet om? For der da da masser af posts i denne rygtetråd.

        Comment


          Så vil jeg da lige prøve... og den her luner sikkert hos de fleste af jer

          Ari spøger i det polske, nærmere betegnet i LNs nye klub...

          (Det er en islandsk kammerat der har fortalt mig det, og som har det fra en anden oppe fra vulkan øen... jeg venter på at få et link eller en anden form for "bevis" på rygtet, men synes i skulle have den nu alligevel)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Jeg har hørt fra en ven i Horsens at de skulle være interesseret i Lucas J

            Comment


              Spændende Kaspernon.
              Husk Google er din ven :-)

              http://sport.interia.pl/klub-lech-po...an,nId,2212141

              Mit polske er lidt rustent. Men Lech Poznan kommer til at mangle venstre back.
              Ari vurderes til 700.000 EUR.

              JA TAK herfra

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
                Spændende Kaspernon.
                Husk Google er din ven :-)

                http://sport.interia.pl/klub-lech-po...an,nId,2212141

                Mit polske er lidt rustent. Men Lech Poznan kommer til at mangle venstre back.
                Ari vurderes til 700.000 EUR.

                JA TAK herfra
                Når man tænker på at vi allerede har hentet en ny VB og reelt stadig har JBL i baghånden og kun 6 mdr ned Ari ville 5 mio være alt for vildt ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                  Jeg har hørt fra en ven i Horsens at de skulle være interesseret i Lucas J
                  Det kunne sikkert blive et fint match... jeg kan dog ikke rigtig blive klog på OBs planer med Lucas...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Enig, men det er citat fra artiklen - personligt mener jeg også at fx 100.000 EUR er et fint beløb.
                    men måske EM kan puste prisen op...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
                      Spændende Kaspernon.
                      Husk Google er din ven :-)

                      http://sport.interia.pl/klub-lech-po...an,nId,2212141

                      Mit polske er lidt rustent. Men Lech Poznan kommer til at mangle venstre back.
                      Ari vurderes til 700.000 EUR.

                      JA TAK herfra
                      Ja det er den, men tiden var det så til gengæld ikke, så takker for du tjekkede det...

                      700.000 EUR. er helt vanvittigt, så bare se at få solgt med det samme...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Når man tænker på at vi allerede har hentet en ny VB og reelt stadig har JBL i baghånden og kun 6 mdr ned Ari ville 5 mio være alt for vildt ..
                        Og når man så samtidig tænker på manden i størstedelen af tiden er uden evner... så bliver dette da århundredets salg...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Lidt mere fra Polen... det virker ret udbredt dernede det rygte... man kan jo håbe der er kød på det...

                          http://www.poznan.sport.pl/sport-poz...-zagra-na.html

                          http://icelandnews.is/wiadomosci/z-kraju/ari-freyr-skulason-na-celowniku-lecha-poznan


                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Roger that! Jeg kunne sagtens have misset en udtalelse et eller andet sted :)

                            Men overordnet er vi stadig helt enige.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Så vil jeg da lige prøve... og den her luner sikkert hos de fleste af jer

                              Ari spøger i det polske, nærmere betegnet i LNs nye klub...

                              (Det er en islandsk kammerat der har fortalt mig det, og som har det fra en anden oppe fra vulkan øen... jeg venter på at få et link eller en anden form for "bevis" på rygtet, men synes i skulle have den nu alligevel)
                              Fedt rygte go go go

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                                Jeg har hørt fra en ven i Horsens at de skulle være interesseret i Lucas J
                                Mon ikke at det bliver på leje så? Syntes det ville være en fin idé for alle parter

                                Comment

                                Working...
                                X