Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    jeg er rystet over, at du ikke kan se at izunna og mak er samme type spiller. At sælge mak er ingen katastrofe. Vi har en spiller i izunna, der dækker samme plads.
    At sælge uden at have en erstatning ville være hovedløst, men vi har netop erstatningen på 6'er positionen i izunna, selvom vi ville mangler endnu en mand til den centrale midt
    Det kan jeg godt se, det er også med i tanken om at pengene kunne være hentet ved ikke at bruge dem på Izu...
    Uanset om han spiller samme position, så vil det være en katastrofe. De er slet ikke på samme niveau, og Izunna fylder ikke i nærheden af hvad Mak gør, og er slet ikke involveret i samme omfang i kampen...
    Vi har fundet en diamant i Makrini, en der hverken skal slibes til eller som ikke kan finde formen. Han er en stor del af OBs rygrad på det hold vi har...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
      Vi henter Rasmus jonsson fra AaB!!

      Comment


        #93
        Så kan han forhåbentlig endelig streges af listen.
        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...hammed-fellah/

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Så kan han forhåbentlig endelig streges af listen.
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...hammed-fellah/
          det kunne vi vel næsten gøre fra det øjeblik Kent har sagt at "der mangler kilo" når vi møder fysisk stærke hold. Fellah er ikke just fysisk stærk. Det er vores 2 nye "AaB'ere" som begge er +190 cm
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Der er store chancer for at Jacob barret er fortid i klubben efter dette vindue! Dog intet konkret endnu.

            /Dinjo

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Rart at kunne stole blindt på ens kilder :) lad os håbe at jeg kan være med til at løfte slørret for flere fremtidige handler!

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                Der er store chancer for at Jacob barret er fortid i klubben efter dette vindue! Dog intet konkret endnu.

                /Dinjo
                Interessant. Ærgeligt at vi evt mister en ung spiller, men omvendt så har vi to fuldgode venstrebacks i truppen i form af Ari og Joao P.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                  Der er store chancer for at Jacob barret er fortid i klubben efter dette vindue! Dog intet konkret endnu.

                  /Dinjo
                  Kommer der penge ud af det?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                    Der er store chancer for at Jacob barret er fortid i klubben efter dette vindue! Dog intet konkret endnu.

                    /Dinjo
                    Hmm.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Kommer der penge ud af det?
                      Tvivler på at man vil ophæve kontrakten med ham. Hvad jeg har hørt er man vildt glade for ham og glade for han endelig er slået igennem på 1.holdet..
                      Så hvis han skal væk er det kun pga at man kan tjene nogle penge da han ikke vil forlænge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tvivler på at man vil ophæve kontrakten med ham. Hvad jeg har hørt er man vildt glade for ham og glade for han endelig er slået igennem på 1.holdet..
                        Så hvis han skal væk er det kun pga at man kan tjene nogle penge da han ikke vil forlænge.
                        👍🏻 hvilket højst sandsynligt er tilfældet her!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                           hvilket højst sandsynligt er tilfældet her!
                          Kan ikke forestille mig andet. Og hvis det sker er det bare dobbelt øv.. For så er det vel muligt at Ari forlænger

                          Comment


                            Jeg synes nu han har visse begrænsninger i sit spil. Og mon ikke vores nye portugiser er tiltænkt den VB?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Jeg synes nu han har visse begrænsninger i sit spil. Og mon ikke vores nye portugiser er tiltænkt den VB?
                              Bestemt. Men ville hellere have JBL som backup istedet for Ari

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så hvis han skal væk er det kun pga at man kan tjene nogle penge da han ikke vil forlænge.
                                Den er gået min næse forbi, har han sagt at han ikke vil forlænge? Med et år tilbage af hans kontrakt er det som sådan ok at sende ham videre nu såfremt han ikke vil forlænge.

                                Men! I forhold til hvad han koster og hans niveau - så vil jeg langt hellere beholde ham det år mere som backup. Selv hvis han smutter gratis næste år, så tror jeg det er mere værd at beholde ham end at tjene lidt små mønter på ham nu. Reelt set kan han jo ikke blive solgt for det vilde beløb, over 3 år har han reelt set kun fået en halv sæson fast spilletid og har kun et år tilbage af kontrakten - det er ikke det vilde salgsargument.
                                Desuden, hvis han bliver solgt vil jeg frygte at Ari for forlænget for at blive allround backup spiller - men jeg ser ham virkeligt ikke som en type der passer ind i Kent Nielsen spillestilen og det er uanset om han spiller i forsvaret eller på midtbanen.

                                Comment

                                Working...
                                X