Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd Sommer 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægJeg frygter det ikke. Vi har en fuldgod erstatning i Izunna. Kan Mak blive solgt for et højt beløb, så skyd ham afsted
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægEnig. Hvis vi får et fornuftigt bud på ham, så skal han da sælges når vi har en mand som Izunna i truppen. Muligvis er Izunna ikke helt lige så god, men det er nu engang vores plads i fødekæden og kan åbne for indkøb af kvalitet på pladser hvor det ser svagere ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr jeg den eneste, der er bange for, at Makrini bliver solgt i dette vindue...... Jeg ved intet - men det ville være et typisk OB-salg....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er sgu ikke det der holder mig søvnløs for at være helt ærlig. Han er en dygtig spiller, men dog ikke en decideret iøjnefaldende spiller, det er selvfølgelig en fordel ift. at beholde ham. Skulle vi miste ham, vil jeg mene at vi har en udmærket afløser klar, særligt hvis han kan hæve niveauet efter et halvt års indkøring.
Comment
-
Izunna er ikke i nærheden af at være en fuldgod erstatning for Mak pt... Jeg er rystet hvis det er sådan i virkelig mener det. Mak er alt hvad vi i lang tid har manglet, han er måske den største motor i Suppen, en kommende anfører måske(såfremt forlængelsen kommer)
Ja det er hårdt og måske underligt at sige som jeg gør nu, men de penge vi kan få for Mak kunne vi have "fået" ved ikke at købe Izunna... det skal dog ikke forstås som at jeg har opgivet Izu, for det har jeg ikke, men han er bestemt ikke nogen Mak, og der skal virkelig skrues op for at han bliver det...
Makrini er den vigtigste spiller vi har haft de sidste 5 år, måske med undtagelse af ham der nu er fløjet til hovedstaden...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHar sgu svært ved at se at han ikke er iøjnefaldende - han er jo super det han skal på banen!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDen lakmustest er jo rimeligt nem at lave. Vi skulle hen til runde 29 før Mo kom på ugens hold i Tipsbladet for første gang f.eks. I øvrigt også den eneste. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...29-spillerunde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMed dagens tilgange kan vi godt kaste en hvis pind efter Rilwan Hassan. Begge tilgange er eller kan bruges som kantspillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIzunna er ikke i nærheden af at være en fuldgod erstatning for Mak pt... Jeg er rystet hvis det er sådan i virkelig mener det. Mak er alt hvad vi i lang tid har manglet, han er måske den største motor i Suppen, en kommende anfører måske(såfremt forlængelsen kommer)
Ja det er hårdt og måske underligt at sige som jeg gør nu, men de penge vi kan få for Mak kunne vi have "fået" ved ikke at købe Izunna... det skal dog ikke forstås som at jeg har opgivet Izu, for det har jeg ikke, men han er bestemt ikke nogen Mak, og der skal virkelig skrues op for at han bliver det...
Makrini er den vigtigste spiller vi har haft de sidste 5 år, måske med undtagelse af ham der nu er fløjet til hovedstaden...
At sælge uden at have en erstatning ville være hovedløst, men vi har netop erstatningen på 6'er positionen i izunna, selvom vi ville mangler endnu en mand til den centrale midt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHam havde jeg nu heller ikke sat næsen op efter, men hvis man har lagt alle æggene i den kurv der hedder Rasmus Jönsson som Falks afløser, så er jeg godt nok noget bekymret. Jönsson er stadig relativt uprøvet på kanten, og en spiller med nogle forbehold især ift. skadeshistorik, og hverken Skulason, Greve eller Edmundsson har bevist, at de kan være profiler på den midtbane. Givet fald at konstellationen centralt stadigvæk hedder Izunna og Mo fra næste sæson, er jeg mildest talt bekymret over midtbanens beskaffenhed, den ser mig fortsat noget uharmonisk og ubalanceret ud.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu har helt ret i at Jönnson ikke er rutineret kantspiller, jeg tror mere det er nød end lyst der har gjort at Lsøars Søndergård har brugt ham der. Jeg opfatter ham mest som den 8'er type jeg mener vi mangler og det er bel også fra den position han skiftede fra svensk til tysk fodbold
Comment
Comment