Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
    Jeg har hørt fra en ven i Horsens at de skulle være interesseret i Lucas J
    Hvis de kommer på banen, synes jeg vi skal sende Lucas videre.
    Han fortjener ikke at sidde på en bænk og bare sidde.
    Han har aldrig direkte brokket sig over den manglende spilletid, men sagt han vil kæmpe for at komme på holdet, så skip ham videre.

    Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
    Spændende Kaspernon.
    Husk Google er din ven :-)

    http://sport.interia.pl/klub-lech-po...an,nId,2212141

    Mit polske er lidt rustent. Men Lech Poznan kommer til at mangle venstre back.
    Ari vurderes til 700.000 EUR.

    JA TAK herfra
    Hvis vi kan få det halve for ham vil jeg også være meget fint tilfreds.
    Eller 100.000 € som der også nævnes i tråden.

    Comment


      Hvis vi får noget der minder om 700.000 euro for Ari med 6 mdr til udløb, så står verden da ikke længere..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Hvis vi får noget der minder om 700.000 euro for Ari med 6 mdr til udløb, så står verden da ikke længere..
        Mon ikke der er nogen der har taget fejl af kr. og EUR.

        Edit: 700.000 EUR er den pris han står til på (notorisk upræcise) transfermarkt. Mon ikke han kan købes for omkring en-to millioner kr.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Mon ikke der er nogen der har taget fejl af kr. og EUR.

          Edit: 700.000 EUR er den pris han står til på (notorisk upræcise) transfermarkt. Mon ikke han kan købes for omkring en-to millioner kr.
          Den pris på 2-3 mio lyder meget fornuftig. Solgt

          Værdierne i transfermarkt er IKKE forventede handelspriser eller spillerens aktuelle salgsværdi. De bygger på en algoritme, der indregner antal kampe og hvilken liga, landsholdskampe (der bl.a. trækker Aris værdi op) og andre objektive performance data. Algoritmen gør bl.a., at ældre spillere med f.eks. landsholdserfaring (selv om de er stoppet på landshold) notorisk er overvuderede, og yngre spillere notorisk undervurderede.

          Algoritmen tager ikke højde for kontraktlængde (fordi det netop ikke er salgsværdi), form, mv. Tallene er med andre ord slet ikke beregnet på at være en idé om købs-/salgspris; men giver mere en overordnet idé om anslået markedsværdi.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Mon ikke der er nogen der har taget fejl af kr. og EUR.

            Edit: 700.000 EUR er den pris han står til på (notorisk upræcise) transfermarkt. Mon ikke han kan købes for omkring en-to millioner kr.
            Den pris på 2-3 mio lyder meget fornuftig. Solgt

            Værdierne i transfermarkt er IKKE forventede handelspriser eller spillerens aktuelle salgsværdi. De bygger på en algoritme, der indregner antal kampe og hvilken liga, landsholdskampe (der bl.a. trækker Aris værdi op) og andre objektive performance data. Algoritmen gør bl.a., at ældre spillere med f.eks. landsholdserfaring (selv om de er stoppet på landshold) notorisk er overvuderede, og yngre spillere notorisk undervurderede.

            Algoritmen tager ikke højde for kontraktlængde (fordi det netop ikke er salgsværdi), form, mv. Tallene er med andre ord slet ikke beregnet på at være en idé om købs-/salgspris; men giver mere en overordnet idé om anslået markedsværdi.
            Var det ikke også ca. det vi fik for Utaka, nu jeg tænker efter..? Som også havde et ½ år tilbage, og trods han var en profil så blev prisen dog ikke trukket op af han var landsholdsspiler og på vej til EM...

            Så det tror jeg er et meget godt bud onklen kommer med der...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mon ikke at det bliver på leje så? Syntes det ville være en fin idé for alle parter
              Hvorfor? Har OB og kent nogen planer med ham? Ellers skal han bare videre hvis det er muligt....ville frigive noget plads i truppen og for Lucas selv skal der vel til at ske noget mht spilletid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Var det ikke også ca. det vi fik for Utaka, nu jeg tænker efter..? Som også havde et ½ år tilbage, og trods han var en profil så blev prisen dog ikke trukket op af han var landsholdsspiler og på vej til EM...

                Så det tror jeg er et meget godt bud onklen kommer med der...
                Jeg mener vi fik på den gode side af 5 mio. for Utaka, men kan naturligvis huske forkert.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Jeg mener vi fik på den gode side af 5 mio. for Utaka, men kan naturligvis huske forkert.
                  Er vi ikke også der at kan vi få noget for ham er det et plus....med kun et halvt år tilbage vil mange sikkert bare skrive med ham fra januar....om det så er 100 eller 500k euro eller kroner....tja det ene er klart sjovere men alligevel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Jeg mener vi fik på den gode side af 5 mio. for Utaka, men kan naturligvis huske forkert.
                    4 mill. hvis jeg ikke husker helt galt
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Er vi ikke også der at kan vi få noget for ham er det et plus....med kun et halvt år tilbage vil mange sikkert bare skrive med ham fra januar....om det så er 100 eller 500k euro eller kroner....tja det ene er klart sjovere men alligevel
                      Helt bestemt!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        4 mill. hvis jeg ikke husker helt galt
                        Transfermarkt, hvis pålidelighed er diskutabel, skriver 405k pund. Så det matcher bedre med din hukommelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Hvorfor? Har OB og kent nogen planer med ham? Ellers skal han bare videre hvis det er muligt....ville frigive noget plads i truppen og for Lucas selv skal der vel til at ske noget mht spilletid.
                          Læste forleden på AaBs debatforum at Thrane var hentet til OB som erstatning for Lucas, da Kent ikke ville bruge ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Hvorfor? Har OB og kent nogen planer med ham? Ellers skal han bare videre hvis det er muligt....ville frigive noget plads i truppen og for Lucas selv skal der vel til at ske noget mht spilletid.
                            Fordi lige nu er han intet værd. Hvis han bliver lejet ud og får stor succes er han penge værd..
                            Derfor

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Læste forleden på AaBs debatforum at Thrane var hentet til OB som erstatning for Lucas, da Kent ikke ville bruge ham.
                              På AaBs forum? Sounds legit..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                På AaBs forum? Sounds legit..
                                Tja, umiddelbart tror jeg dog det egentlig forholder sig sådan (selvom det virker meget tvivlsomt hvis det skal forståes som insiderviden"). Med hans track record i AaB er han ikke en spiller man henter ind til en rolle som meget står og falder med.
                                Last edited by Agbre; 02-06-2016, 19:23.

                                Comment

                                Working...
                                X