Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Ari er en af de Striwer jeg håber kan få en stor fed kontrakt et sted. Vi har vist alle været på nakken af ham, men aldrig pga. indsats og indstilling. Det betyder virkelig meget i min bog.

    MvT
    Ari må gerne få en fed kontrakt et andet sted, men skal vi ikke blive enige om, at det vigtigste er at man bidrager i en sådan grad, at man gør holdet bedre? Så hvis folk har været på nakken af Ari, så har der været en god grund til det. Men for at være helt fair overfor ham, så har skiftende trænere, lige fra Bech, over Ove P til Kent bidraget til hans totale mangel på stabilitet, ved ikke at bruge ham regelmæssigt på den plads, han både blev købt til, selv foretrækker og er hans klart bedste. I stedet skulle hans svagheder udstilles på midtbanen og med spillestile, der overhovedet ikke passer til ham.

    Desto federe er det, at han nu får denne unikke oplevelse!

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Ari må gerne få en fed kontrakt et andet sted, men skal vi ikke blive enige om, at det vigtigste er at man bidrager i en sådan grad, at man gør holdet bedre? Så hvis folk har været på nakken af Ari, så har der været en god grund til det. Men for at være helt fair overfor ham, så har skiftende trænere, lige fra Bech, over Ove P til Kent bidraget til hans totale mangel på stabilitet, ved ikke at bruge ham regelmæssigt på den plads, han både blev købt til, selv foretrækker og er hans klart bedste. I stedet skulle hans svagheder udstilles på midtbanen og med spillestile, der overhovedet ikke passer til ham.

      Desto federe er det, at han nu får denne unikke oplevelse!

      MvH ChrisOB
      Jo da. Det er naturligvis åbenlyst, at det er det vigtigste. Det jeg mener er, at hvis Emil Larsen får en mega ringe kontrakt i finsk 3. division ville det intet røre i mig, andet end et billigt grin. Men får Ari en god kontrakt i Holland vil det glæde mig. Så kan det godt være Emil kan mere med en bold - når han gider. Jeg ønsker på ingen måde at vi forlænger med Ari. Aris spillemæssige kvaliteter kan i den grad diskuteres, men synes aldrig at Ari har vist ligegyldighed overfor at bære striwerne.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Jeg bankede lidt på nogle vandrør i de forgangne dage, og der går rygter om, at vi er på udkig efter en tredjeangriber. Man leder efter sigende efter en fysisk stærk "Zohore-type", og der skulle være konkrete navne på blokken, både fra DK og udlandet.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg bankede lidt på nogle vandrør i de forgangne dage, og der går rygter om, at vi er på udkig efter en tredjeangriber. Man leder efter sigende efter en fysisk stærk "Zohore-type", og der skulle være konkrete navne på blokken, både fra DK og udlandet.
          Fedt fedt fedt. Lyder til at vi så går efter minimum 2 nye

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fedt fedt fedt. Lyder til at vi så går efter minimum 2 nye
            Angriberen skulle være førsteprioritet, frem for CM eller kant, hvor vi (trænerne) eftersigende er godt tilfredse med truppen efterhånden.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Angriberen skulle være førsteprioritet, frem for CM eller kant, hvor vi (trænerne) eftersigende er godt tilfredse med truppen efterhånden.
              Okay.. Jeg syntes nu de 2 positioner er lige vigtige.. Der er jo ingen(zero) konkurrence pt om pladserne. Ingen reél ihvertilfald.
              Hverken på midtbanen eller i angrebet...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Okay.. Jeg syntes nu de 2 positioner er lige vigtige.. Der er jo ingen(zero) konkurrence pt om pladserne. Ingen reél ihvertilfald.
                Hverken på midtbanen eller i angrebet...
                Jeg synes nu nok der er ok konkurrence på midtbanen. Jeg tror i hvert fald du bliver skuffet, hvis du forventer flere spillere i Jönsson-klassen til at konkurrere om kantpladserne eller flere i Makrini klassen til at konkurrere om central midt.

                Comment


                  Hvis nu vi skal hente en i dk. En angriber der minder om Zohore mht fysik. Hvem kan i så komme i tanke om? Kan ikke lige se hvem pokker der er i superligaen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg synes nu nok der er ok konkurrence på midtbanen. Jeg tror i hvert fald du bliver skuffet, hvis du forventer flere spillere i Jönsson-klassen til at konkurrere om kantpladserne eller flere i Makrini klassen til at konkurrere om central midt.
                    Der er ingen konkurrence pt. Absolut zero. Jeg snakkede kun om central midt og angreb

                    Midt/midt sidder Makrini/Izunna på og umiddelbart er det kun Tverskov der vil kunne give Izunna kamp til stregen. Og det vil svække forsvaret..
                    JJT er i min verden ikke tæt på at vippe nogen af pinden og mangler(forståeligt nok) meget endnu.. Alle andre navne der ellers kan nævnes er ikke midtbane spillere men spillere "der kan spille pladsen".. Og den har vi jo hørt mange gange før de sidste par år(Hej Ari og HJ).. Den duer bare ikke hvis vi skal spille i toppen..

                    Angriber sidder Fester og AK jo på så tungt på at man skulle tro det var løgn. Og jeg er også tilfreds med dem.. Men der er bare milelangt ned til nummer 3 i hierakiet og kvaliteten der følger.. Igen. Det duer bare ikke

                    Jeg tror modsat de fleste andre at der netop er råderum til et par profiler mere i Makrini/Jönsson klassen. Måske 3 hvis det lykkedes at sælge Ari og Hallgrimur..
                    Selvfølgelig har det kostet at få de 5 nye ind plus et par unge. Men det sidste halve år har vi altså også mistet et par ekstremt løntunge spillere samt marginalspillere med store lønninger også.. Kan selvfølgelig ikke bevise noget men det kan ingen af os.. Det meste er bare gisninger

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvis nu vi skal hente en i dk. En angriber der minder om Zohore mht fysik. Hvem kan i så komme i tanke om? Kan ikke lige se hvem pokker der er i superligaen.
                      Mayron George fra Hobro

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Hvis nu vi skal hente en i dk. En angriber der minder om Zohore mht fysik. Hvem kan i så komme i tanke om? Kan ikke lige se hvem pokker der er i superligaen.
                        Mayron George fra Hobro? (Ikke noget jeg ved, bare mit personlige gæt)
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Mayron George fra Hobro? (Ikke noget jeg ved, bare mit personlige gæt)
                          Yes kan næsten kun være ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg bankede lidt på nogle vandrør i de forgangne dage, og der går rygter om, at vi er på udkig efter en tredjeangriber. Man leder efter sigende efter en fysisk stærk "Zohore-type", og der skulle være konkrete navne på blokken, både fra DK og udlandet.
                            Fedt med rygter. Det er lidt overraskende ift. det, der bliver meldt ud til pressen (men det behøver jo heller ikke altid at være hele sandheden), og umiddelbart heller ikke det, jeg har hørt - men spændende er det!
                            transferliderligheden er ved at indfinde sig for alvor :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg tror modsat de fleste andre at der netop er råderum til et par profiler mere i Makrini/Jönsson klassen. Måske 3 hvis det lykkedes at sælge Ari og Hallgrimur..
                              Selvfølgelig har det kostet at få de 5 nye ind plus et par unge. Men det sidste halve år har vi altså også mistet et par ekstremt løntunge spillere samt marginalspillere med store lønninger også.. Kan selvfølgelig ikke bevise noget men det kan ingen af os.. Det meste er bare gisninger
                              Tror da også, at man afventer, hvad der sker med Ari og Hall - det er jo selvfølgeligt afgørende for rådighedsbeløbet. Jeg tror nu altså stadig, at det mere bliver spørgsmålet, om vi øger antallet af signinger fra 1 til 2 (ikke medregnet en evt. "ligegyldig" 3. keeper) end vi når op på 3. Til gengæld så bliver det også spillere med kvalitet, det er jeg enig med dig i.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Tror da også, at man afventer, hvad der sker med Ari og Hall - det er jo selvfølgeligt afgørende for rådighedsbeløbet. Jeg tror nu altså stadig, at det mere bliver spørgsmålet, om vi øger antallet af signinger fra 1 til 2 (ikke medregnet en evt. "ligegyldig" 3. keeper) end vi når op på 3. Til gengæld så bliver det også spillere med kvalitet, det er jeg enig med dig i.
                                Vi må se :). Bare der kommer lidt ekstra offensiv kvalitet ind kan jeg godt leve med 2 istedet for 3.. Bare JH rammer plet på dem der hentes så de reélt går ind og skaber stor konkurrence med den startopstilling vi har pt..
                                Jeg kunne vildt godt tænke mig at spillere som Izunna,Fester,AK osv hver weekend skal være spændte på om deres træningsuge har været god nok til at komme på holdkortet..

                                Comment

                                Working...
                                X