Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Så vil jeg sgu hellere se Mikkel Beck gøre comeback!
    ja lad os se hvilket scenarie det ender med :)

    Comment


      #47
      Ikke et rygte men bare en ide.... Kunne Joshua John være et emne som afløser for Falk? Hvis nu KN kan få ham rigtigt i gang igen...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
        Ikke et rygte men bare en ide.... Kunne Joshua John være et emne som afløser for Falk? Hvis nu KN kan få ham rigtigt i gang igen...
        Det er en sætning vi tit bruger men hvornår har OB eller KN sidst fået en spiller i gang igen?
        Højer er jo det rigtig gode eksempel ....
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
          Ikke et rygte men bare en ide.... Kunne Joshua John være et emne som afløser for Falk? Hvis nu KN kan få ham rigtigt i gang igen...
          Der er ikke meget Kent Nielsen-kant over Joshua John. Han virker også træt af Superligaen.

          Comment


            #50
            Det kunne vel godt være os

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ave-kim-aabech
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Mon ikke det er Lyngby og SIF

              Comment


                #52
                Ville blive trist hvis det er os....

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Mener han blev nævnt med Esbjerg i vinters, så gætter Esbjerg og Lyngby.

                  Håber ikke vi henter ham, der har altid været så meget "turbulens" om ham som person.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jesper Hansen blev faktisk spurgt til lige netop det "rygte"
                    i optakten til AGF kampen. Han ville dog ikke forholde sig til det. Håber ikke, at det det dukker frem i flere medier er et udtryk for, at der er noget om sagen, for ham er jeg godt nok ikke for lun på at se i stribet

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Lad os ikke håbe det...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Jesper Hansen blev faktisk spurgt til lige netop det "rygte"
                        i optakten til AGF kampen. Han ville dog ikke forholde sig til det. Håber ikke, at det det dukker frem i flere medier er et udtryk for, at der er noget om sagen, for ham er jeg godt nok ikke for lun på at se i stribet
                        det er naturligvis et standard svar fra en sportschef/direktør. Jeg har sværtved at se ham deltage i Kents presspil, men han har fysik og teknik med i bagagen...sådeeeh
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Det er en sætning vi tit bruger men hvornår har OB eller KN sidst fået en spiller i gang igen?
                          Højer er jo det rigtig gode eksempel ....
                          Det er ikke ret lang tid siden. Kan du huske Kenneth Zohore? :)

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Det er ikke ret lang tid siden. Kan du huske Kenneth Zohore? :)
                            Fair nok ... Men trods alt en ret ung spiller hvor potentialet der blev forløst vel var "større" end at han var gået i stå ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Fair nok ... Men trods alt en ret ung spiller hvor potentialet der blev forløst vel var "større" end at han var gået i stå ...
                              100% - Jeg giver dig fuldstændig ret, og gjorde det også før. Jeg skulle bare være lidt irriterende. Sorry. :)

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Det er ikke ret lang tid siden. Kan du huske Kenneth Zohore? :)
                                Man kan ikke sammenligne Aabech og Zohore, ... den sidste er på vej frem, det er den første ikke.

                                Men i AGF tror jeg mere det handlede om type ... og der passer Riddersholm og Aabech sgu nok ikke lige sammen.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X