Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan sagtens følge det du skriver. Uden problemer..
    Forskellen på os mht det her er at du lidt tager hensyn til JJT og hans fremtidig karriere.
    Jeg tænker pt udelukkende på hvad der skal til for at få os til tops. Og det kræver efter min mening 4 rigtig gode centrale midtbane spillere..
    I det puslespil ser jeg kun JJT som 4.valg. Talentet
    Svarer dig lige i tråden Det "nye OB" og talenterne, så vi ikke afsporer rygtetråden totalt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Svarer dig lige i tråden Det "nye OB" og talenterne, så vi ikke afsporer rygtetråden totalt.
      Too late

      Men god ide

      Comment


        OB skulle overveje Gilli Sørensen fra AaB?

        rygtet kommer fra Tribunen.com. Jeg ser det ikke som et seriøst rygte. I disse tider et alle AaB'ere per definiton en mulighed for os.
        Samtidigt kender jeg ikke til tribunen og deres hit rate vedr rygter.
        Og skulle vi endelig hente en angriber, så må det være et stort skideskur af en eller anden art. Vi har i forvejen masser af små hurtige typer i truppen.

        http://tribunen.com/2016/07/04/trans...ab-slaebesild/
        "Apropos Island. Ari Skulason er smoking hot ude i Europa. OB påregner et salg af backen. Groningen er inde i billedet, som skrevet i et eller andet hollandsk medie, men det er på denne tid af transfervinduet, der skal lægges kabale derude. Nogen klubber skal købe før næste hold i rækken kan slå til. Osv. Jeg har tidligere skrevet om Viborg og Gilli Sørensen. Efter de grønblusedes shopping spree de seneste dage, så bliver den næppe aktuel, men mon ikke OB kommer til at se fidusen i den hurtige færing, hvis Skulason bliver skudt af."

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          OB skulle overveje Gilli Sørensen fra AaB?

          rygtet kommer fra Tribunen.com. Jeg ser det ikke som et seriøst rygte. I disse tider et alle AaB'ere per definiton en mulighed for os.
          Samtidigt kender jeg ikke til tribunen og deres hit rate vedr rygter.
          Og skulle vi endelig hente en angriber, så må det være et stort skideskur af en eller anden art. Vi har i forvejen masser af små hurtige typer i truppen.

          http://tribunen.com/2016/07/04/trans...ab-slaebesild/
          "Apropos Island. Ari Skulason er smoking hot ude i Europa. OB påregner et salg af backen. Groningen er inde i billedet, som skrevet i et eller andet hollandsk medie, men det er på denne tid af transfervinduet, der skal lægges kabale derude. Nogen klubber skal købe før næste hold i rækken kan slå til. Osv. Jeg har tidligere skrevet om Viborg og Gilli Sørensen. Efter de grønblusedes shopping spree de seneste dage, så bliver den næppe aktuel, men mon ikke OB kommer til at se fidusen i den hurtige færing, hvis Skulason bliver skudt af."
          Tribunen.com må vel betegnes som en af de mere troværdige rygterkilder i øjeblikket. De har kaldt en hel del handler de sidste par transfervinduer. Søren Sorgenfri, der står som afsender på denne artikel har tidligere arbejdet på BT sporten, hvor han så vidt jeg husker også også havde flere rygter de viste sig at holde stik.

          Derfor behøver man ikke nødvendigvis tage alt de skriver for gode varer. Lige denne lyder også lidt som i hvert fald halv spekulation fra hans side. Han plejer ofte at være mere konkret.

          Hvis Skulason bliver solgt har jeg i hvert fald personligt svært ved at se, at vi skulle hente en ny venstre back som erstatning. Man skulle i hvert fald tro vi har nok i JBL og Pereira. Så skulle det være fordi JBL også er på vej væk (som der tidligere har været rygter om) eller fordi man mere ser Gilli Sørensen som kantspiller.
          Last edited by Agbre; 04-07-2016, 08:07.

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...od-superligaen

            Kan det være os?

            Comment


              Det kunne sagtens være os. Vi mangler jo en angriber/kant. Han lyder som en yderst spændende herre.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Heiselberg Se indlæg
                Det kunne sagtens være os. Vi mangler jo en angriber/kant. Han lyder som en yderst spændende herre.
                Enig. Men han er endnu en Rasmus Fester/Rasmus Jönsson. En mindre spiller, der kan dække flere positioner. (ilfg transfermarkt er han 1,78 høj)

                Det taler for, at han kan dække flere pladser iflg til Kent N's tidligere køb. Men han er ikke den store fysiske spiller, som jeg håber vi får til angrebet.

                Comment


                  Jeg vil langt hellere ha en hurtig/gennembruds stærk kant end et stort lokum i angrebet. Hvis vi kan få begge vil jeg bestemt ikke klage.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Tænkte præcis det samme da jeg læste det. ud fra det begrænsede videomateriale der ligger, minder han mere om en Emil type end en Falk type. Håber at man finder en teknisk elegant spiller der kan formå at sætte de andre i scene fremfor en der forsøger alt på egen hånd. Synes vi har mange dygtige spillere med målnæse, vi mangler bare en der give dem bolden ordentligt.

                    /Dinjo

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      Jeg vil langt hellere ha en hurtig/gennembruds stærk kant end et stort lokum i angrebet. Hvis vi kan få begge vil jeg bestemt ikke klage.
                      Det forstår jeg godt, jeg tror bare ikke, at det er et kriterie i sig selv i Kents/vores søgning efter en ny kant, at han er hurtig og gennembrudsstærk. På den måde Kent gerne vil have kanterne til at agere, er der andre kvaliteter, der er vigtigere. Selvfølgelig er det aldrig en ulempe, hvis en spiller er hurtig og gennembrudsstærk, jeg tror bare ikke, at det er øverst på listen over ønskede egenskaber.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                        Fandt denne lille perle fra Ninos Gouriye:

                        https://youtu.be/Jon3mpwnAo0?t=114

                        Tænker at det egentlig meget vel kunne være os. Vi hentede trods alt også Makrini fra Holland og han har samme agent Harmjan Schilperoort, samt det ville være en JH specialitet: Transferfri

                        http://www.transfermarkt.com/soccer-...a/berater/2513

                        Update: Og sammenholdt med det løse rygte om Gilli Sørensen, så giver det endnu mere mening vedr typen af spiller.. :o)
                        Last edited by mågen; 04-07-2016, 09:38.

                        Comment


                          Shiiit hvor han egentlig ligner makrini....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                            Jeg vil langt hellere ha en hurtig/gennembruds stærk kant end et stort lokum i angrebet. Hvis vi kan få begge vil jeg bestemt ikke klage.
                            Om ikke andet er et stort lokum rart at have i slutfasen, hvis vi får behov for at bare hælde indlæg ind i feltet...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              OB skulle overveje Gilli Sørensen fra AaB?

                              rygtet kommer fra Tribunen.com. Jeg ser det ikke som et seriøst rygte. I disse tider et alle AaB'ere per definiton en mulighed for os.
                              Samtidigt kender jeg ikke til tribunen og deres hit rate vedr rygter.
                              Og skulle vi endelig hente en angriber, så må det være et stort skideskur af en eller anden art. Vi har i forvejen masser af små hurtige typer i truppen.

                              http://tribunen.com/2016/07/04/trans...ab-slaebesild/
                              "Apropos Island. Ari Skulason er smoking hot ude i Europa. OB påregner et salg af backen. Groningen er inde i billedet, som skrevet i et eller andet hollandsk medie, men det er på denne tid af transfervinduet, der skal lægges kabale derude. Nogen klubber skal købe før næste hold i rækken kan slå til. Osv. Jeg har tidligere skrevet om Viborg og Gilli Sørensen. Efter de grønblusedes shopping spree de seneste dage, så bliver den næppe aktuel, men mon ikke OB kommer til at se fidusen i den hurtige færing, hvis Skulason bliver skudt af."
                              Tribunen var blandt de første, hvis ikke de første, der breakede Izunna og Kenneth Emil, så hvis jeg ikke tager meget fejl er deres hitrate 100% på OB-rygter, og Sorgenfri er generelt ikke typen der skriver om røg, uden at der er ildebrand.

                              Gilli Sørensen vil jeg sgu ikke være særligt begejstret for at se i rigtige striwer. Han har været kant siden han ankom til AaB, og siden Dalsgaard smuttede har man prøvet ham på backen, hvilket bestemt ikke var en succes. Han har nogle af de ting vi godt kunne bruge i en kanttype, fart og gode udfordringer én mod én, men det er meget sporadisk vi har set det lykkedes, og jeg synes ærligt talt ikke, at vi har brug for endnu en kanttype, hvis niveau er meget tvivlsomt. Med de lønkroner der frigives, samt det transferbeløb der kan komme, hvis Skulason skifter, må vi simpelthen kunne finde noget mere interessant, end endnu en spiller der blev fundet for let til kantpositionerne i AaB, hvor de er meget svagt besat pt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Tribunen var blandt de første, hvis ikke de første, der breakede Izunna og Kenneth Emil, så hvis jeg ikke tager meget fejl er deres hitrate 100% på OB-rygter, og Sorgenfri er generelt ikke typen der skriver om røg, uden at der er ildebrand.

                                Gilli Sørensen vil jeg sgu ikke være særligt begejstret for at se i rigtige striwer. Han har været kant siden han ankom til AaB, og siden Dalsgaard smuttede har man prøvet ham på backen, hvilket bestemt ikke var en succes. Han har nogle af de ting vi godt kunne bruge i en kanttype, fart og gode udfordringer én mod én, men det er meget sporadisk vi har set det lykkedes, og jeg synes ærligt talt ikke, at vi har brug for endnu en kanttype, hvis niveau er meget tvivlsomt. Med de lønkroner der frigives, samt det transferbeløb der kan komme, hvis Skulason skifter, må vi simpelthen kunne finde noget mere interessant, end endnu en spiller der blev fundet for let til kantpositionerne i AaB, hvor de er meget svagt besat pt.
                                Helt enig i din Gilli betragtning.. Men nu var det jo bare en bemærkning om måske vi hentede ham mere end det var noget han havde hørt..

                                Comment

                                Working...
                                X