Oprindeligt indsendt af Richard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægSkal JH så ikke have ros for at hente grytebust?
Men vil du også rose ham for at hente Jønne?
Men jeg vil ikke rose ham hvis/når han sælger Gryte for ca. 5 millioner til Brøndby og er skide ligeglad med at hente en ny.
JH er ikke god nok til at vinde et mesterskab med en klub, og KN bliver sgu heller aldrig mester igen.
Vi skal skille os af med de to og hente Joakim Matsson ind som træner og finde en god og dygtig sportsdirektør, så tror jeg vi er tættere på end vi nogensinde kommer med de to vi har nu.
I øjeblikket er vi nummer 6 på grund af Sten Grytebust, ikke en eneste anden.
Du kan så være enig eller uenig, og det er sgu helt i orden, det er derfor vi har et forum som dette så vi kan diskutere sådan nogle ting :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNu skal du ikke ødelægge stemningenLast edited by tOrnBjerg; 29-11-2017, 18:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håber i hvert fald, at man tager de tre unge keepere meget grundigt med i overvejelserne, når der skal besluttes hvad der skal ske ved en evt. Gryte afgang. Hvis det vurderes, at en af dem kan tage over inden for en overskuelig fremtid, så ville jeg være tryk nok ved at lade Thomas Mikkelsen agere stand-in i en overgangsperiode. Bulletinerne fra Ådalen går også på, at han gør det godt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håber i hvert fald, at man tager de tre unge keepere meget grundigt med i overvejelserne, når der skal besluttes hvad der skal ske ved en evt. Gryte afgang. Hvis det vurderes, at en af dem kan tage over inden for en overskuelig fremtid, så ville jeg være tryk nok ved at lade Thomas Mikkelsen agere stand-in i en overgangsperiode. Bulletinerne fra Ådalen går også på, at han gør det godt.
Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Andreas Søndergaard ikke bliver solgt til udlandet bliver han vores næste målmand på superligaholdet hører jeg. Det siges at man ser Rønnow potentiale i ham og han godt kunne blive hevet op i SL truppen inden for 1-2 år.. Han er altså kun 16 år..
Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Andreas Søndergaard ikke bliver solgt til udlandet bliver han vores næste målmand på superligaholdet hører jeg. Det siges at man ser Rønnow potentiale i ham og han godt kunne blive hevet op i SL truppen inden for 1-2 år.. Han er altså kun 16 år..
Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu..
Han skal udvikles, spille ligabold her til han er 22 og skydes af for 20-30 millioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægHan er god nok til Liga-bold om 2-3 år, hvis hans udvikling fortsætter i samme tempo.
Han skal udvikles, spille ligabold her til han er 22 og skydes af for 20-30 millioner.
Men kan sagtens se ham stå for OB inden for den tidsramme. Vi må se om han fortsætter udviklingen. Meget kan ske
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægHan er god nok til Liga-bold om 2-3 år, hvis hans udvikling fortsætter i samme tempo.
1 år vil være tæt på grænsen ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet ved jeg ikke kommer til at ske ... så længe bliver han slet ikke i OB.
1 år vil være tæt på grænsen ...
Comment
-
Men med de klubber der er ude efter ham til prøvetræning kan man tvivle på om han er i OB ret længe. Heldigvis har vi kontrakt med ham 2 år endnu..SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg hvis vi så bare får en god transfersum samt vidresalgsklausuler i er det vel også okay. Det værste der kunne ske i dette tilfælde var at han smutter transferfrit i 2019. Hvem ved. Det kan være at Juventus allerede er ved at forberede et budTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægDet lyder jo unægteligt spændende! Ved du noget om, hvor høje forventninger der er til Oliver Christensen? Jeg er med på, at han er en hylde eller to under Søndergaard, men hvor overbeviste er man internt i klubben om, at han har potentiale til at bliver førstemålmand?
Comment
Comment