Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Ingen tvivl om, at Grytebust er for god til OB. Han ryger, sikkert også allerede til vinter, og jeg håber virkelig meget, at det bliver til en udenlandsk klub, og som jeg hører ham i interviewet, så er det også hans egen personlige ambition at komme videre. Derfor tror jeg ikke, at han er interesseret i at skrive 3/4 år med en ny dansk klub, og så misse chancen for at komme udenlands. Og som han har stået for os, så kan jeg ikke på nogen som helst måde forestille mig, at der ikke er MASSER af udenlandsk interesse for ham. Hans kontrakt taget i betragtning håber jeg på 10mio, men jeg tror desværre, at OB er i en økonomisk situation, hvor de vil være tilbøjelige til at sige ja til en del mindre.
Tiden må vise, hvad der sker. Skal OB spinde mest mulig guld på Superligaens, efter min mening, bedste keeper, skal de skyde ham af i vintervinduet nu.
Vi har jo åbenbart 3 fremragende ungdomsmålmænd, så lad os håbe at vi stadig har bare én af disse i stalden om et par år, når de er klar til at komme ind omkring førsteholdet, og så må vi jo nok indfinde os med en midlertidig løsning, der ligger under Grytes niveau i mellemtiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægIngen tvivl om, at Grytebust er for god til OB. Han ryger, sikkert også allerede til vinter, og jeg håber virkelig meget, at det bliver til en udenlandsk klub, og som jeg hører ham i interviewet, så er det også hans egen personlige ambition at komme videre. Derfor tror jeg ikke, at han er interesseret i at skrive 3/4 år med en ny dansk klub, og så misse chancen for at komme udenlands. Og som han har stået for os, så kan jeg ikke på nogen som helst måde forestille mig, at der ikke er MASSER af udenlandsk interesse for ham. Hans kontrakt taget i betragtning håber jeg på 10mio, men jeg tror desværre, at OB er i en økonomisk situation, hvor de vil være tilbøjelige til at sige ja til en del mindre.
Tiden må vise, hvad der sker. Skal OB spinde mest mulig guld på Superligaens, efter min mening, bedste keeper, skal de skyde ham af i vintervinduet nu.
Vi har jo åbenbart 3 fremragende ungdomsmålmænd, så lad os håbe at vi stadig har bare én af disse i stalden om et par år, når de er klar til at komme ind omkring førsteholdet, og så må vi jo nok indfinde os med en midlertidig løsning, der ligger under Grytes niveau i mellemtiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægRet enig. Jeg er bare i tvivl om, hvor meget man kan få for en 28-årig målmand, der aldrig har spillet udenfor Norden. Det er næppe de helt voldsomme beløb, vi taler om, og derfor kan danske klubber (som BIF, selv om det gør ondt at sige det) være i spil. Håber inderligt Gryte f.eks. får chancen i Bundesliga bund eller OK klub i f.eks. Holland/Belgien.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg28 år er en god alder på en målmand. Derfor tror jeg nok, at han kan sælges fornuftigt. Problemet bliver, at erstatte ham. Uden ham, så vil vi tabe oftere, med dertil hørerende mindre selvtillid for holdet, som igen betyder ringe resultater.
Det er en fremragende alder. Han skal så småt til at peake. Men det kommer han desværre nok ikke til at gøre i vores klub.
Jeg mener endnu engang at JH er ikke dygtig nok til at være sportsdirektør i en top 6 klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, en god alder.
Det er en fremragende alder. Han skal så småt til at peake. Men det kommer han desværre nok ikke til at gøre i vores klub.
Jeg mener endnu engang at JH er ikke dygtig nok til at være sportsdirektør i en top 6 klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægFor guds skyld, ikke Mikkel Andersen fra Lyngby. Vi har Thomas Mikkelsen og en hel del unge talenter. Måske værd at sætte de unge i gang. Lars Høgh startede også som meget ung. Og det gik da egentlig OK.
Thomas Mikkelsen er en ganske habil keeper, så jeg er tilbøjelig til at være enig. Lad de unge kæmpe med den gamle, garvede, og brug de penge som vi ikke har brugt det sidste år + pengene fra Gryte salget til nogle positioner, hvor vi trænger mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg+1 Jeg synes ikke Mikkel Andersen er ret god. Bevares, han har gode dage - men det har Jönsson også, og det gør ham bestemt ikke til en klassespiller :-)
Thomas Mikkelsen er en ganske habil keeper, så jeg er tilbøjelig til at være enig. Lad de unge kæmpe med den gamle, garvede, og brug de penge som vi ikke har brugt det sidste år + pengene fra Gryte salget til nogle positioner, hvor vi trænger mere.
Eller for den sags skyld KN?
Comment
-
Jeg håber i hvert fald, at man tager de tre unge keepere meget grundigt med i overvejelserne, når der skal besluttes hvad der skal ske ved en evt. Gryte afgang. Hvis det vurderes, at en af dem kan tage over inden for en overskuelig fremtid, så ville jeg være tryk nok ved at lade Thomas Mikkelsen agere stand-in i en overgangsperiode. Bulletinerne fra Ådalen går også på, at han gør det godt.
Comment
Comment