Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Min største bekymring ift. at skifte Gryte med Oliver er for så vidt det jeg foreløbig har set som Olivers spillestil. En god shotstopper, men relativt flagrende og alternativ i sin spillestil. Bruger fødder, hvor mange normalt ville bruge hænder. Går i tackling inden i feltet. Står placeret lidt sjovt nogle gange.
Den slags der kan gøre, at man aldrig er helt tryg. jeg har helt sikkert set ham spille for lidt til at kunne sige det med nok tyngde, men i Brøndby var han her der og alle vegne på godt og ondt. Havde han lavet et drop havde fortællingen om den kamp været med modsat fortegn og kun få ville her have været tryg ved at sætte ham ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægMin største bekymring ift. at skifte Gryte med Oliver er for så vidt det jeg foreløbig har set som Olivers spillestil. En god shotstopper, men relativt flagrende og alternativ i sin spillestil. Bruger fødder, hvor mange normalt ville bruge hænder. Går i tackling inden i feltet. Står placeret lidt sjovt nogle gange.
Den slags der kan gøre, at man aldrig er helt tryg. jeg har helt sikkert set ham spille for lidt til at kunne sige det med nok tyngde, men i Brøndby var han her der og alle vegne på godt og ondt. Havde han lavet et drop havde fortællingen om den kamp været med modsat fortegn og kun få ville her have været tryg ved at sætte ham ind.
Jeg tror bestemt på Oliver - på sigt, men nu og her. Det kræver en god start, hvor marginalerne går Olivers vej.
Er spændt på Mandé.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Ligaens bedste keeper skal selvfølgelig ikke sidde på bænken...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det bliver helt klart et kæmpe tab at sige farvel til ligaens bedste målmand - og det mener jeg Gryte er. Jesper Hansen i FCM er måske lige så god , fordi han er så stabil og sikker, men naturligvis er det et klart step ned kvalitetsmæssigt at få en helt urutineret målmand ind.
JA - det kommer til at koste points. Ja - der vil blive sagt, også herinde, at Oliver ikke er god nok. JA - han kommer til at lave fejl og dermed også skabe noget usikkerhed i de bagerste rækker, som igen kan koste.Men når man endelig har en ung homegrown spiller, som man tror på; så skal man også gå all-in på det. Oliver bliver måske ikke så god som Gryte, men det er nu en gang sådan det er, hvis man vil se egne unge spillere.
Og for resten af pengene vil jeg bare sige tak til Gryte, som har givet både sig selv og OB et fantastisk løft i sin tid her.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Selvfølgelig skal de det! Spørgsmålet er så, om det giver mening at sende en pæn lønpose i Ryans retning, hvis de åbenlyst har en anden, de satser mere på. Giver mere mening at holde en som Roerslev eller en anden på nogenlunde samme ancinnitetsniveau som back up.
Pt. har de jo kun 2 så gode højrebacks fordi a) de vidste at Ankersen skulle videre denne sommer og b) De formentlig regnede med, at Varela havde brug for tilvænningsperiode.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elland-profil/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Heldigvis bliver det ikke Ryan, men mit bud på, at FCK godt kunne finde på at hente en af Suppens bedre højre backs, var da ikke helt skævt.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elland-profil/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kunne sagtens se Bartolec slå Varela af. Har ikke set noget godt fra ham endnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kunne sagtens se Bartolec slå Varela af. Har ikke set noget godt fra ham endnuTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment