Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJamen vi skal jo bare være glade og tålmodige og så lytte til dem herinde som mener JH gør et godt job for han har jo reddet vores økonomi ene mand , og der findes ingen andre sportsdirektører som ville kunne købe bedre ind .
Hvornår kommer der backing bag?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg har det sådan, at det ikke er et udpræget sundhedstegn, hvis ens målmand kommer på rundens hold. Og da slet ikke regelmæssigt...
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
I samme ombæring kom Izunna, joao og Jønsson på det hidtidige flophold, hvori AK blev nævnt som runnerup.
Vores nuværende krise blev også lige vendt, men det virkede mest som om frimann og Graulund bare lige købte KN's og JH's uendelige prædiken om manglende skarphed. Jønsson blev konfronteret med sin skidte sæson, og synes da også selv han er bedre end det han har vist. Til sidst blev JH spurgt om tillid til trup og trænerstab stadig er intakt, hvortil han svarer: Det kan jeg love dig!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlægDet er godt nok også svært at stille folk tilfredse efterhånden 😁 Kom nu, udvis en lille bitte smule positivitet i denne mørke tid. Lad os i det mindste glæde os over at vi endelig har fundet en keeper der kan noget😉
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlægDet er godt nok også svært at stille folk tilfredse efterhånden Kom nu, udvis en lille bitte smule positivitet i denne mørke tid. Lad os i det mindste glæde os over at vi endelig har fundet en keeper der kan noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægGryte kom ligeledes på efterårets bedste hold indtil nu af Frimann, efter mandagskampen igår.
I samme ombæring kom Izunna, joao og Jønsson på det hidtidige flophold, hvori AK blev nævnt som runnerup.
Vores nuværende krise blev også lige vendt, men det virkede mest som om frimann og Graulund bare lige købte KN's og JH's uendelige prædiken om manglende skarphed. Jønsson blev konfronteret med sin skidte sæson, og synes da også selv han er bedre end det han har vist. Til sidst blev JH spurgt om tillid til trup og trænerstab stadig er intakt, hvortil han svarer: Det kan jeg love dig!
Og hvor meget jeg end hader det er jeg nød til at holde med JH her.. Man har altid 100% tillid til træneren udadtil indtil den dag han fyres..
Og truppen er han jo nød til at sige god for. Ellers skal han jo indrømme at han selv har lavet lort i den. Og det får du ham ikke til..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlægMan kan ikke få alt hvad man ønsker sig😁
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa så det godt...
Og hvor meget jeg end hader det er jeg nød til at holde med JH her.. Man har altid 100% tillid til træneren udadtil indtil den dag han fyres..
Og truppen er han jo nød til at sige god for. Ellers skal han jo indrømme at han selv har lavet lort i den. Og det får du ham ikke til..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJa lad os i stedet riste ham for hans "Bedre end Falk på visse områder" crap. ;-)
MvH ChrisOB
Nogen der har styr på hvor klippet ligger på nettet?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det er jo helt ude i hampen. Fuldstændig vanvittig konklusion at komme til. Det skriger jo på mangel af realitetssans..
Nogen der har styr på hvor klippet ligger på nettet?
Her er udtalen i hvert fald på skrift
Comment
Comment