Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det eneste der måske kan tale for at Festersen sælges må være at han har et udtrykt ønske om at spille i u'landet. Jeg har dog svært ved se hvilke klubber der kan være mere attraktive for ham end OB er pt. med det set-up der udvikler sig næsten dagligt. Hans chancer for at vinde noget er nok bedre her, end de er i hviken som helst anden liga.
    Risikoen er størst med AK hvis han holder niveau og scoringssnit fra denne forårssæson. Spørgsmålet er såom OB og han selv finder et tilbud attraktivt nok. AK har selv udtryk at han altid har ønsket at vende tilbage til OB og bevise sit uomtvistelige talent...meget apropos snakken om klubånd/kærlighed i en anden tråd.

    Edit: jeg tror da lige jeg køber en AK-trøje på søndag
    En AK trøje er ikke noget man køber på søndag. En AK trøje er noget man har

    Angående Festersen så går han ingen steder. OB er klasser over det han allerede har prøvet og så har han hurtigt fået en god position på klubben, på holdet og er vellidt af os fans. Det er heller ikke for ingen ting at Yao rykkede ind hos familien Festersen. Rasmus bliver med 110% vores nye anfører, når Jonasson forlader klubben. Med den alder Rasmus har, og med gode muligheder for en lille forlængelse af kontrakten på et tidspunkt, så går han ingen vegne
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      En AK trøje er ikke noget man køber på søndag. En AK trøje er noget man har

      Angående Festersen så går han ingen steder. OB er klasser over det han allerede har prøvet og så har han hurtigt fået en god position på klubben, på holdet og er vellidt af os fans. Det er heller ikke for ingen ting at Yao rykkede ind hos familien Festersen. Rasmus bliver med 110% vores nye anfører, når Jonasson forlader klubben. Med den alder Rasmus har, og med gode muligheder for en lille forlængelse af kontrakten på et tidspunkt, så går han ingen vegne
      det må jeg så få gjort noget ved ASAP

      Det kan du sagtens have ret i ang. Fester og hans status i truppen og hans vilje og åbenhed for at hjælpe en "stjerne in spe" godt på vej i DK. Han er en god fyr ham RF
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Vi er jo næsten enige

        JJT høre til på den centrale midt og ingen ser vel en type som ham, som kantspiller. Jeg tror bare at det er der han skal hente spilletiden til at starte med. Min tiltro til ham er enorm, og større end den jeg havde til Falk da han bygyndte sin senior karriere - Og det siger ikke så lidt. Hvis/når JJT får styr på den fysiske del af spillet. Han bliver IKKE vejet og fundet for let. Så havde han ikke fået den kontrakt forlængelse, han fik.

        Jeg er enig i din vurdering af Tverskov, Pereira og Tingager. Det er jo for øvrigt 3 ringtig fine spillere med mulighed for at gøre en fin karriere hos os. Jeg ser de to førstnævnte som naturlige afløsere for Jonasson, når han stopper, men han spiller ind til det sker. Jonasson er på ingen måde en guddommelig spiller, men han er en leder og dem smider man ikke bare lige af holdet. Men det er sgu også rart at klubben er ude i god tid, så de nye ansigter kan blive slusset ind på holdet, og at vi ikke bare igen og igen skal starte med en eller anden 100% ny kæde hver sommer.

        Pereira undervurdere jeg på ingen måde. Jeg kender en hardcore SE fan (Hvis sådan nogle findes) som jeg stoller blindt på og deres fans er godt nok kede af at de skal af med Pereira iflg ham. Jeg tror dog stadig at pladsen bliver JBLs. Han er skræddersyet til Kents måde at spille fodbold på. Hvis JBL kan undgå skader er det hans plads. Pereira kan så også spille i centerforsvaret og han skal nok få sine kampe. Men i starten bliver det i hvert fald som reserve at lønnen skal betales.

        Den eneste måde Desler kommer til at afløse Falk på er som klubbens nye ansigt. Desler er en fed spiller at have, men han er jo ikke en, der sætter andre op etc. han er en arbejdshest med hjertet på det rette sted. Et fysisk pragteksemplar og oplagt som HB/HWB under Kent. Men som kant passer han lige så meget ind som Skula gør, og det er ikke den vej vi skal; Hvis du spørger mig.

        Angående Lucas kontra Oli. Lucas har bestemt sine mangler, men det hat Oli godt nok også. Oli startede vildt godt, men uanset hjerte og drive, så er det ALT for mange upsere fra ham. Men han er en klasse reserve at have i truppen, men Buus og Lucas skal vise hvad de kan.

        Jeg er enig i at Tverskov på sigt skal danne centerforsvar med KEP, men tror lige at man vil køre ham ind på holdet først. Kurucay tror jeg ikke på mere, når det gælder enj ny kontrakt. Jeg synes at der er alt for stille omkring ham.
        Jeg synes virkelig Desler viste lovende takter som en kampafgørende spiller inden den irriterende skade! Jeg tror på, at en Desler i topform godt kan lave 7-8 assists på en sæson. Til gengæld scorer han nok ikke lige så mange som Falk, omend der har manglet en del fra Falk på den front.

        Jeg krydser virkelig fingre for, at JBL kan holde kadencen og undgå skader. Og hvis han kan holde Pereira væk fra pladsen, så vidner det jo virkelig om, at vi er ved at få et stærkt forsvar banket sammen. Og så kan Pereira rigtigt nok godt spille centralt i forsvaret til nøds.

        Det kan godt være Jonasson bliver overgangsfigur ind i efteråret også, men jeg tror simpelthen hans manglende kvaliteter gør, at han helt automatisk bliver slået af, af enten Tverskov, Pereira eller Tingager. Men jeg nægter at tro på, at Pereira varmer bænken ret længe...

        Coke-Lasse skal have alt mulig held og lykke i Polen (forbilledlig fighter).

        Jeg kunne godt forestille mig, at man vil investere i den højre back, hvis der skal ske mere i forsvaret, som jeg også skriver. Buus kan være fremtidens mand, og så kunne OL jo til nøds spille den indtil Buus er klar. Spørgsmålet er om der også er midler til at investere på backen nu, hvis der også skal hentes en kompetent afløser for Falk.
        JJT håber jeg alt det bedste for! Og det er rigtigt, der må blive satset meget på ham med den kontraktforlængelse. Også med tanke på Buzuladzics farvel. Og så krydser jeg virkelig fingre for Kurucay stadigvæk. Jeg er ikke helt klar til at give op på ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Vi er jo næsten enige

          JJT høre til på den centrale midt og ingen ser vel en type som ham, som kantspiller. Jeg tror bare at det er der han skal hente spilletiden til at starte med. Min tiltro til ham er enorm, og større end den jeg havde til Falk da han bygyndte sin senior karriere - Og det siger ikke så lidt. Hvis/når JJT får styr på den fysiske del af spillet. Han bliver IKKE vejet og fundet for let. Så havde han ikke fået den kontrakt forlængelse, han fik.

          Jeg er enig i din vurdering af Tverskov, Pereira og Tingager. Det er jo for øvrigt 3 ringtig fine spillere med mulighed for at gøre en fin karriere hos os. Jeg ser de to førstnævnte som naturlige afløsere for Jonasson, når han stopper, men han spiller ind til det sker. Jonasson er på ingen måde en guddommelig spiller, men han er en leder og dem smider man ikke bare lige af holdet. Men det er sgu også rart at klubben er ude i god tid, så de nye ansigter kan blive slusset ind på holdet, og at vi ikke bare igen og igen skal starte med en eller anden 100% ny kæde hver sommer.

          Pereira undervurdere jeg på ingen måde. Jeg kender en hardcore SE fan (Hvis sådan nogle findes) som jeg stoller blindt på og deres fans er godt nok kede af at de skal af med Pereira iflg ham. Jeg tror dog stadig at pladsen bliver JBLs. Han er skræddersyet til Kents måde at spille fodbold på. Hvis JBL kan undgå skader er det hans plads. Pereira kan så også spille i centerforsvaret og han skal nok få sine kampe. Men i starten bliver det i hvert fald som reserve at lønnen skal betales.

          Den eneste måde Desler kommer til at afløse Falk på er som klubbens nye ansigt. Desler er en fed spiller at have, men han er jo ikke en, der sætter andre op etc. han er en arbejdshest med hjertet på det rette sted. Et fysisk pragteksemplar og oplagt som HB/HWB under Kent. Men som kant passer han lige så meget ind som Skula gør, og det er ikke den vej vi skal; Hvis du spørger mig.

          Angående Lucas kontra Oli. Lucas har bestemt sine mangler, men det hat Oli godt nok også. Oli startede vildt godt, men uanset hjerte og drive, så er det ALT for mange upsere fra ham. Men han er en klasse reserve at have i truppen, men Buus og Lucas skal vise hvad de kan.

          Jeg er enig i at Tverskov på sigt skal danne centerforsvar med KEP, men tror lige at man vil køre ham ind på holdet først. Kurucay tror jeg ikke på mere, når det gælder enj ny kontrakt. Jeg synes at der er alt for stille omkring ham.
          Jeg bliver satme overrasket hvis JBL starter fremfor Joao. Han er en fremragende back både defensivt og offensivt. Derudover kan han heade, og det er en betyde force, vores dødboldselendighed taget i betragtning. Hans pasningsspil vurdere jeg også til at være et niveau over både JBL's og aris. Selvom jeg rigtig godt kan lide JBL, så synes jeg der er et niveau op til Joao, som er blandt ligaens bedste VB'er

          Comment


            Sæt i gang KN :-) http://videnskab.dk/kultur-samfund/f...5815-239896017
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              JH og KN må altså gerne lige hapse ham Cavric som jeg syntes har et kæmpe potentiale. Måske det kunne forløses under Kent's vinger

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-forlader-agf/

              Comment


                Ligner bestemt ikke at TM kan fortsætte i VB hvor der skal skæres HELT ind til benet når de nok misser oprykning.
                OB betalte præcis 1 mill kroner for Joan og det ligner at det bare er smidt ned i et bundløst hul

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...io-kr-i-vejle/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  JH og KN må altså gerne lige hapse ham Cavric som jeg syntes har et kæmpe potentiale. Måske det kunne forløses under Kent's vinger

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-forlader-agf/
                  han ser da spændende ud, men ligner han ikke AK og Fester for meget. Jeg kender ikke hans forcer og andre kvaliteter. Hvor stærk er han i returløb, og er han boldfast og måske hurtig og kan kan han sparke ordentligt til den runde
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    han ser da spændende ud, men ligner han ikke AK og Fester for meget. Jeg kender ikke hans forcer og andre kvaliteter. Hvor stærk er han i returløb, og er han boldfast og måske hurtig og kan kan han sparke ordentligt til den runde
                    Jeg ser ham mest som en til kanten. Han er hurtig og teknisk god. Sparke kan han altså også. Men kunne nok godt arbejde lidt på sit presspil. Det er så her at KN's råben kommer ind..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      han ser da spændende ud, men ligner han ikke AK og Fester for meget. Jeg kender ikke hans forcer og andre kvaliteter. Hvor stærk er han i returløb, og er han boldfast og måske hurtig og kan kan han sparke ordentligt til den runde
                      Hurtig og driblestærk, men lidt lad attitude, og jeg tror han tjener rigtigt godt i Genk. Tror ikke vi ser ham i superligaen næste sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JH og KN må altså gerne lige hapse ham Cavric som jeg syntes har et kæmpe potentiale. Måske det kunne forløses under Kent's vinger

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-forlader-agf/
                        Bliver et nej tak herfra. Det har godt nok kun været i glimt, at han har set god ud, og i foråret har der da slet ikke været noget at skrive hjem om. Meget ustabile præstationer og en forfærdelig attitude, der er simpelthen for meget Emil Larsen-vibe til min smag.
                        Last edited by Sheed; 10-05-2016, 14:54.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg ser ham mest som en til kanten. Han er hurtig og teknisk god. Sparke kan han altså også. Men kunne nok godt arbejde lidt på sit presspil. Det er så her at KN's råben kommer ind..
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Bliver et nej tak herfra. Det har godt nok kun været i glimt, at han har set god ud, og i foråret har der da slet ikke været noget at skrive hjem om. Meget ustabile præstationer og en forfærdelig attitude, der er simpelthen for meget Emil Larsen-vibe til min smag.
                          hmm ja det lyder lidt "so wie so". Jeg mener da at GF var temlig glade for at de kunne nappe ham. Hvis det er EL-attitude er det også nej tak herfra.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Bliver et nej tak herfra. Det har godt nok kun været i glimt, at han har set god ud, og i foråret har der da slet ikke været noget at skrive hjem om. Meget ustabile præstationer og en forfærdelig attitude, der er simpelthen for meget Emil Larsen-vibe til min smag.
                            Nu har jeg ikke set alle GF kampe så det er svært for mig at udtale mig om dårlig attitude.
                            Jeg har set hans potential og spidskompetencer. Men det er klart at vi ikke har brug for en ny Emil Larsen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nu har jeg ikke set alle GF kampe så det er svært for mig at udtale mig om dårlig attitude.
                              Jeg har set hans potential og spidskompetencer. Men det er klart at vi ikke har brug for en ny Emil Larsen
                              Sådan var det jo også for andre fans og journalister der ikke rigtigt dækker OB, når vi snakkede Emil Larsen. I deres øjne var han stadig en af OBs profiler indtil hans skifte i vinters, selvom at alle os der rent faktisk så ham spille, godt vidste at det var længe siden, at det var tilfældet. Jeg tror ganske enkelt ikke, at vores kollektiv med alle de udskiftninger der også vil ske til sommer, er stærkt nok til at tøjle en type som Cavric endnu. Vi har stadig alt alt for mange spillemæssige udsving, og en stadig søgen efter spillemæssig identitet til, at Cavric vil kunne indordne sig og levere kontinuerligt.

                              Lidt perspektivering omkring Cavric:

                              https://twitter.com/dennisbjerre/sta...88354612277248
                              https://twitter.com/janschouby/statu...87008983093249
                              https://twitter.com/sturesandoe/stat...69339074359297
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-mit-pis-i-kog
                              Last edited by Sheed; 10-05-2016, 15:20.

                              Comment


                                Et eller andet er der gået galt med Cavric deroppe. Han er helt ude af truppen nu

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-til-efb-kamp/

                                Comment

                                Working...
                                X