Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Thomas Mikkelsen har scoret igenigen for VB. Gad vide om torjāger Milkelsen er i truppen til næste sæson
    Som fjerde valg i angrebet ville det være helt o.k. for mig. Så med en kvalitetsangriber som erstatning for Zohore i sommeren og med TM som back up ville jeg være helt tilfreds.
    Så bliver der nok en hb, en Falk erstatning (med en kreativ midtbanespiller eller vk, afhængig om Edmundsson og Yao tænder på vk og om Izunna faktisk kan spille en mere offensiv part på midtbanen), og afklaring af cf - situationen. Det synes ikke så meget. Der var ja allerede en god stykke arbejde gjort i vintervinduet.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Som fjerde valg i angrebet ville det være helt o.k. for mig. Så med en kvalitetsangriber som erstatning for Zohore i sommeren og med TM som back up ville jeg være helt tilfreds.
      Så bliver der nok en hb, en Falk erstatning (med en kreativ midtbanespiller eller vk, afhængig om Edmundsson og Yao tænder på vk og om Izunna faktisk kan spille en mere offensiv part på midtbanen), og afklaring af cf - situationen. Det synes ikke så meget. Der var ja allerede en god stykke arbejde gjort i vintervinduet.
      det er netop det jeg antyder :-) Hvis TM fortsætter med at score for VB må der blive en naturlig interesse fra nogen klubber. Er et evt. bud godt nok kan han vel sælges uden de store besværligheder og bekymringer om det nu er klogt gjort. Jeg er enig i at 4. angriber skal være hans position i OB hvis han ikke sælges
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Vi står over for et kæmpe stort transfervindue internationalt set.
        Her til sommer har vi EM og OL som gode muligheder for at vise sig frem.

        Jeg er sikker på at vi i Premier League vil se det ene kæmpe køb efter det andet og at de slår mange transfer rekorder der ovre til sommer.
        Vi ved jo alle at de har landet en ny kæmpe stor tv-aftale så de hold som rykker op og som lige klare sig i år skal ud og forstærkes. Derud over har vi klubber som Liverpool, Manchester United, Manchester city, Chelsea og muligvis Arsenal som alle sammen skal have tilpasset holdet til en ny træner.

        Så lur mig om ikke der bliver fisket spillere i bla. Juventus, PSG, Dortmund og Bayern.
        Som dermed også skal ud og investere, derud over må vi jo ikke glemme de spanske klubber. Og klubber som står over for en mulig straf i forbindelse med financial FairPlay.

        Alt dette skaber jo ringe i vandet indtil det når ned til hvor vi som klub befinder os. Det ender nok også med at priserne generelt stiger på samtlige spillere.
        Jeg glæder mig over at Jesper Hansen allerede har sikret os forstærkning i målet ( ved at Sten kom efter vinduet var lukket )
        Og at KEP samt Jano kommer.

        Mit gæt er at vi forlænger med Azer hvis han har interesse i en kort kontrakt. Derud over tror jeg ikke at Lucas Jensen skal nogen steder for allertidligst efter OL.

        Jeg tror at Desler er sikker på en plads på det hold sol skal til Rio, ligesom at Greve muligvis også kommer med.
        Jeg er sikker på at FCM, BIF og FCK ikke slipper nogle spillere til U21 landsholdet fordi de skal spille europæisk bold på samme tid.

        Måske ser vi en enkelt eller 2 tilgange og afgange før OL ( ud over Buus, KEP, Jano og Yao ) samt Falk, Tørnæs og Koval den anden vej.

        Herefter kommer der måske til at ske noget de sidste dage i vinduet hvor priserne igen falder på de spillere vi kigger på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det er netop det jeg antyder :-) Hvis TM fortsætter med at score for VB må der blive en naturlig interesse fra nogen klubber. Er et evt. bud godt nok kan han vel sælges uden de store besværligheder og bekymringer om det nu er klogt gjort. Jeg er enig i at 4. angriber skal være hans position i OB hvis han ikke sælges
          mon ikke TM selv har et ønske om fast spilletid - og det får han næppe indfriet i OB. Lad os håbe vejle er så glade for ham at de gerne vil købe, vil nok være det bedste for alle parter.
          Skulle vi se ham som en 4. angriber så lever jeg nok også med det, men mere har jeg meget svært ved at se det skulle kunne blive til for ham i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Vi står over for et kæmpe stort transfervindue internationalt set.
            Her til sommer har vi EM og OL som gode muligheder for at vise sig frem.

            Jeg er sikker på at vi i Premier League vil se det ene kæmpe køb efter det andet og at de slår mange transfer rekorder der ovre til sommer.
            Vi ved jo alle at de har landet en ny kæmpe stor tv-aftale så de hold som rykker op og som lige klare sig i år skal ud og forstærkes. Derud over har vi klubber som Liverpool, Manchester United, Manchester city, Chelsea og muligvis Arsenal som alle sammen skal have tilpasset holdet til en ny træner.

            Så lur mig om ikke der bliver fisket spillere i bla. Juventus, PSG, Dortmund og Bayern.
            Som dermed også skal ud og investere, derud over må vi jo ikke glemme de spanske klubber. Og klubber som står over for en mulig straf i forbindelse med financial FairPlay.

            Alt dette skaber jo ringe i vandet indtil det når ned til hvor vi som klub befinder os. Det ender nok også med at priserne generelt stiger på samtlige spillere.
            Jeg glæder mig over at Jesper Hansen allerede har sikret os forstærkning i målet ( ved at Sten kom efter vinduet var lukket )
            Og at KEP samt Jano kommer.

            Mit gæt er at vi forlænger med Azer hvis han har interesse i en kort kontrakt. Derud over tror jeg ikke at Lucas Jensen skal nogen steder for allertidligst efter OL.

            Jeg tror at Desler er sikker på en plads på det hold sol skal til Rio, ligesom at Greve muligvis også kommer med.
            Jeg er sikker på at FCM, BIF og FCK ikke slipper nogle spillere til U21 landsholdet fordi de skal spille europæisk bold på samme tid.

            Måske ser vi en enkelt eller 2 tilgange og afgange før OL ( ud over Buus, KEP, Jano og Yao ) samt Falk, Tørnæs og Koval den anden vej.

            Herefter kommer der måske til at ske noget de sidste dage i vinduet hvor priserne igen falder på de spillere vi kigger på.
            Jeg tror/gætter faktisk at man laver en 2-3 årig med Azer eftersom han har sikret sig en fast plads på midten og vi samtidig vinder kampe.. Hvis pengene stadig er begrænsede er det nok spørgsmålet om man ikke bare holder fast i Makrini/Azer/Izunna/JJT mm der dukker et eller andet skide godt op vi ikke kan sige nej til.

            Og så hedder vores kommende VB altså Joao. Ikke Jano

            Comment


              Edmundsson på tavlen for Lars Olsens tropper i dag. Glimrende :O)

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Edmundsson på tavlen for Lars Olsens tropper i dag. Glimrende :O)

                MvT
                Og oplæg til det 3. Mål også

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Og så hedder vores kommende VB altså Joao. Ikke Jano
                  Sorry den havde jeg misset

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    mon ikke TM selv har et ønske om fast spilletid - og det får han næppe indfriet i OB. Lad os håbe vejle er så glade for ham at de gerne vil købe, vil nok være det bedste for alle parter.
                    Skulle vi se ham som en 4. angriber så lever jeg nok også med det, men mere har jeg meget svært ved at se det skulle kunne blive til for ham i OB
                    exactly, hvis VB vil ofre 1,3 mill på ham kan sælges uden de store betænkeligheder...hvis ikke så må han agere 4. valg. Hvis det skulle lykkes at hente et fornuftig 3. valg
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      exactly, hvis VB vil ofre 1,3 mill på ham kan sælges uden de store betænkeligheder...hvis ikke så må han agere 4. valg. Hvis det skulle lykkes at hente et fornuftig 3. valg
                      Vejle er oplagte, men fortsætter han målformen bliver han ikke svær at sælge. Udover hans tid i OB og Göteborg hvor han overvejende har været bænket, så har han haft en glimrende målnæse over en længere periode, og den slags spillere er altid efterspurgte. Vi får selvfølgelig ikke noget nævneværdigt for ham, men jeg tror heller ikke TM ser de store fremtidsudsigter i vores klub, og derfor imødegår vi nok hans ønske om at blive solgt. Jeg kan egentlig Super godt lide TM, som har den rette indstilling og ydmyghed, men evner til mere end max en bundklub i en skandinavisk superliga får han aldrig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        exactly, hvis VB vil ofre 1,3 mill på ham kan sælges uden de store betænkeligheder...hvis ikke så må han agere 4. valg. Hvis det skulle lykkes at hente et fornuftig 3. valg
                        Med mindre at TM går endnu mere målamok kommer det ikke til at ske at de køber ham hvis prisen er over 1 mill..
                        Og den lille chance ville selvfølgelig kun være i tilfælde af oprykning

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Som fjerde valg i angrebet ville det være helt o.k. for mig. Så med en kvalitetsangriber som erstatning for Zohore i sommeren og med TM som back up ville jeg være helt tilfreds.
                          Nu har jeg ganske vist ikke set Weber spille, men medmindre der slet ikke er nogen tiltro til, at han kan udvikle sig til en Superligaspiller, så vil jeg langt hellere se ham som fjerdevalg.

                          Jeg glæder mig dog over at se TM score regelmæssigt - det må alt andet lige gøre ham væsentlig nemmere at sælge.
                          SLO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Nu har jeg ganske vist ikke set Weber spille, men medmindre der slet ikke er nogen tiltro til, at han kan udvikle sig til en Superligaspiller, så vil jeg langt hellere se ham som fjerdevalg.

                            Jeg glæder mig dog over at se TM score regelmæssigt - det må alt andet lige gøre ham væsentlig nemmere at sælge.
                            Der er jeg enig. Mit bidrag skulle først og fremmest henviser til at TM har en o.k.-kvalitet som fjerde angriber for os imo. Hvis vi kan udvikle Weber og hvis han har nok kvalitet derfor ville jeg foretrække ham også.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              https://www.facebook.com/odenseboldklub/?fref=nf

                              4 scoringer af Kristian Veber...ikke ilde
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Jeg tror ikke at TM passer ind i den spillestil som Kent vil udøve på holdet, her er det nærmest forbudt med høje indlæg i feltet i det etablerede angrebsspil. TMs forcer ligger nemlig i hans mange gode hovedstødsmål. Så tror jeg mere på en plads på holdet for Weber istedet inden længe.

                                Comment

                                Working...
                                X