Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvad med 2? personligt er jeg ikke videre stor fan af løsningen med ari....og hvor skidt han end var - så er emil vel aldrig rigtigt afløst? eller tænker i greve på den plads
    Greve må og skal være tiltænkt en plads i start11. Han er den eneste kantspiller tilbage i truppen, der opfylde Kent's ønske om hvordan en kantspiller skal se ud. Derudover gav gårsdagens kamp forhåbninger om et stigende niveau hos Greve.

    Yao, Joan, JJT og Ari må alle være i betegnelsen som Backup, hvor JJT nok har den største mulighed for at få spilletid.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så kunne man jo lige så godt have forlænget med Azer.. Jeg tror du er forkert på den mht en midtbanespiller
      Det har du en pointe i... men det jeg tænker er en spiller der får en del tid på bænken, og det skal Azer ikke bruge tiden på nu, og vil sikkert heller ikke... Så får vi en anden ind der er på et trin tidligere i karrieren...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        hvad med 2? personligt er jeg ikke videre stor fan af løsningen med ari....og hvor skidt han end var - så er emil vel aldrig rigtigt afløst? eller tænker i greve på den plads
        Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi henter to kantspillere da jeg har også svært ved at forestille mig Kent synes løsningen med Ari er optimal på længere sigt.

        Jeg har også haft mine tvivl ift. Greve og tror egentlig, at Kent lidt havde samme opfattelse eftersom han holdt så meget fast i Ari på pladsen.

        Jeg synes dog, at Greve har hævet sit niveau her i de tre sidste kampe. Han er ikke brændt helt igennem, men han tager mere ansvar offensivt og er mere udfordrende end tidligere (han lykkes i hvert fald med mere). Især i går synes jeg han var god i 1. halvleg.

        Om han er helt klart til at starte på et hold, der gerne vil i top6 ved jeg ikke, men jeg tror nu han får chancen. I dag tror jeg mere på, at han kan hæve sit niveau i takt med større ansvar, end jeg gjorde for fem kampe siden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
          Kunne det tænkes at man bruger Tverskov på midtbanen?
          Det kunne nok godt blive tilfældet, i hvert fald det første stykke tid...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Jeg kan på ingen måde forestille mig, at man bare satser på Greve og Yao på kanterne. Det ville være uansvarligt. En kantspiller (Falk-afløser) må nok stå øverst på ønskesedlen. En 8'er er jeg dog også ret sikker på vi henter ind. Man har jo allerede udtalt, at Azer skal erstattes af en lidt anden type.
            Det ville være dybt useriøst bare at satse på de to, helt enig...
            Vi skal også til at være en konkurrent i top-6 nu, så det nytter heller ikke med den slags længere...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg kan på ingen måde forestille mig, at man bare satser på Greve og Yao på kanterne. Det ville være uansvarligt. En kantspiller (Falk-afløser) må nok stå øverst på ønskesedlen. En 8'er er jeg dog også ret sikker på vi henter ind. Man har jo allerede udtalt, at Azer skal erstattes af en lidt anden type.
              jeg er da enig i din kantbetragtninger. Mit indlæg skal ses i det lys at der er "rygter" om kun en tilgang. Greve må være tiltænkt en startplads og Yao vil være det helt store sats, selv med de gode indhop og aktioner han har fået
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Gad vide om vores 8'er nu er hentet? Begge de nye er offensive men kun Jönsson imponerer mig.. Thrane kender jeg stort set ikke..
                Håber på lidt mere

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...d-muskel-fleks

                  Comment


                    Med dagens tilgange ser truppen nu således ud;

                    Grytebust
                    Falkesgaard

                    Tingager
                    KEP
                    Joao Pereira
                    Jeppe Tverskov
                    Oliver Lund
                    Ari
                    JBL
                    Hallgrimur
                    Jacob Buus

                    Desler
                    Makrini
                    JJT
                    Greve
                    Lucas
                    Yao D.
                    Izunna
                    Joan Simun E.
                    Thrane
                    Jönson

                    Festersen
                    AK
                    (Thomas Mikkelsen)

                    Der kommer nok også en 3. keeper - men så er vi vel rent talmæssigt tæt på at være der. Kunne godt se lucas forsøge at komme videre og tvivler også på Thomas Mikkelsen vender tilbage - det vil efterlade noget plads til et par profiler.

                    For selv om jeg er rigtigt godt tilfreds med man er så hurtigt ude for en gangs skyld så kunne der godt bruges lidt mere kvalitet i truppen. Håber stadig meget på en ekstra angriber - men det er jönson måske udset til?

                    Comment


                      Mon ikke der kommer en rigtig angriber. Hvis vi får skader er vi meget sårbare i angrebet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Med dagens tilgange ser truppen nu således ud;

                        Grytebust
                        Falkesgaard

                        Tingager
                        KEP
                        Joao Pereira
                        Jeppe Tverskov
                        Oliver Lund
                        Ari
                        JBL
                        Hallgrimur
                        Jacob Buus

                        Desler
                        Makrini
                        JJT
                        Greve
                        Lucas
                        Yao D.
                        Izunna
                        Joan Simun E.
                        Thrane
                        Jönson

                        Festersen
                        AK
                        (Thomas Mikkelsen)

                        Der kommer nok også en 3. keeper - men så er vi vel rent talmæssigt tæt på at være der. Kunne godt se lucas forsøge at komme videre og tvivler også på Thomas Mikkelsen vender tilbage - det vil efterlade noget plads til et par profiler.

                        For selv om jeg er rigtigt godt tilfreds med man er så hurtigt ude for en gangs skyld så kunne der godt bruges lidt mere kvalitet i truppen. Håber stadig meget på en ekstra angriber - men det er jönson måske udset til?
                        Tror ikke vi får flere angribere. Ved siden af AK og Fester ser man også Jönsson og Yao som angribere. Med Joan som backup..

                        Comment


                          Det bør give denne opstilling?

                          Grytebuste

                          desler/ KEP./ Tinager. Joao/

                          Izzuna/

                          Greve./ Mo./ Jønsson

                          Ak. / Fester/
                          Last edited by Oraklet; 31-05-2016, 09:43.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tror ikke vi får flere angribere. Ved siden af AK og Fester ser man også Jönsson og Yao som angribere. Med Joan som backup..
                            så meget har jeg ikke set til hverken jönsson eller yao....meeeen syntes sgu langt fra det er imponerende - især når der skal spilles med 2 angribere på top så jeg altså gerne der var noget at skifte ud med - og gerne en anden type der kunne sættes ind.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              så meget har jeg ikke set til hverken jönsson eller yao....meeeen syntes sgu langt fra det er imponerende - især når der skal spilles med 2 angribere på top så jeg altså gerne der var noget at skifte ud med - og gerne en anden type der kunne sættes ind.....
                              Jammen det vil jeg da også gerne :). Ville da gerne have ham George fra Hobro. Tror bare ikke at vi skal regne med det..
                              En solid midtbanespiller og en 3.målmand. Og så erstatninger for hvad der evt bliver solgt minus TM

                              Comment


                                Sportfyn giver deres bud på start 11 næste sæson(nederst)

                                http://www.fyens.dk/sport/Abildtrup-...rtikel/3004913

                                Comment

                                Working...
                                X