Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Umiddelbart jo. Men målscorere er der bare næsten altid bud efter og nej vi ville næppe snakke topklubber eller de største ligaer - men hvis nu han selv har et ønske om et udlandseventyr og så der dukker en 2 bundesliga klub eller lign frem?
    Men tror også der vil være en større risiko for et AK salg
    det eneste der måske kan tale for at Festersen sælges må være at han har et udtrykt ønske om at spille i u'landet. Jeg har dog svært ved se hvilke klubber der kan være mere attraktive for ham end OB er pt. med det set-up der udvikler sig næsten dagligt. Hans chancer for at vinde noget er nok bedre her, end de er i hviken som helst anden liga.
    Risikoen er størst med AK hvis han holder niveau og scoringssnit fra denne forårssæson. Spørgsmålet er såom OB og han selv finder et tilbud attraktivt nok. AK har selv udtryk at han altid har ønsket at vende tilbage til OB og bevise sit uomtvistelige talent...meget apropos snakken om klubånd/kærlighed i en anden tråd.

    Edit: jeg tror da lige jeg køber en AK-trøje på søndag
    Last edited by manner; 05-05-2016, 07:32.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Umiddelbart jo. Men målscorere er der bare næsten altid bud efter og nej vi ville næppe snakke topklubber eller de største ligaer - men hvis nu han selv har et ønske om et udlandseventyr og så der dukker en 2 bundesliga klub eller lign frem?
      Men tror også der vil være en større risiko for et AK salg
      Hvis de begynder at sælge ud af det de selv har brugt ordet "stammen" om, så bliver jeg giga bitter - så bliver OB sat tilbage i udviklingen igen - det magter jeg simpelthen ikke at være vidne til IGEN!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det eneste der måske kan tale for at Festersen sælges må være at han har et udtrykt ønske om at spille i u'landet. Jeg har dog svært ved se hvilke klubber der kan være mere attraktive for ham end OB er pt. med det set-up der udvikler sig næsten dagligt. Hans chancer for at vinde noget er nok bedre her, end de er i hviken som helst anden liga.
        Risikoen er størst med AK hvis han holder niveau og scoringssnit fra denne forårssæson. Spørgsmålet er såom OB og han selv finder et tilbud attraktivt nok. AK har selv udtryk at han altid har ønsket at vende tilbage til OB og bevise sit uomtvistelige talent...meget apropos snakken om klubånd/kærlighed i en anden tråd.

        Edit: jeg tror da lige jeg køber en AK-trøje på søndag
        Og vi har ja også heldigvis en laaaaang kontrakt med ham. Så kan ikke forestille mig at han forlader os i sommeren.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Gryte
          Lund. KEP. Tverskov. Joao
          Desler. Izu. Makrini. Joan
          AK. Festersen

          Falke
          Magnus? Halgri. Tingager. JBL
          Lucas. JJT. Azer? Yao
          Greve Mikkelsen

          Ari?
          Thomsen?

          Start11 ser efterhånden fornuftig ud men venstresiden er ubekendt og håber at man forstærker sig i start11 og skubber nogen af ovenstående ned som reserver ... Så bliver det stærkt ..

          Vi skal jo have en erstatning for falk og jeg kan ikke lige komme op med nogen realistiske navne som samtidig har klassen. Ved godt Rilwan Hassan nok er urealistisk selvom han er transferfri og gode venner med Izunna, men en spiller af hans kaliber ville ihvertfald pynte når nu det er Falk vi vinker farvel til. Og når målet hedder top 6 mesterskabsslutspil og alle andre klubber sandsynligvis også opruster, så skal der altså noget seriøs kvalitet ind.
          Som supplement til angrebet har jeg snuppet Finnbogason fra Horsens som også har kontraktudløb til sommer. Tror han vil kunne supplere AK og Festersen rigtig godt.
          Samtidig vil jeg mene en Martin Spelmann vil være god at få tilbage. Kent har jo arbejdet med ham i Horsens så han kender hans styrker og svaghed.

          Så mit bud på start 11 efter sommerferien:

          Gryte
          Desler, KEP, Tverskov, Joao
          Spelmann, Izunna, Makrini, NY (Rilwan H. ;-))
          AK, Festersen

          Reservehold:
          Falke
          Lund, Halgrimur, Tingager, JBL
          Lucas, JJT, Greve, Joan
          Finnborgason, Yao

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Hvis de begynder at sælge ud af det de selv har brugt ordet "stammen" om, så bliver jeg giga bitter - så bliver OB sat tilbage i udviklingen igen - det magter jeg simpelthen ikke at være vidne til IGEN!
            Hvis AK i næste sæson fortsætter dit målsnit fra denne sæson som manner skriver kan han sagtens blive interessant for en udenlandsk klub med penge og så kan tilbuddet blive så godt at vi kommer til at sælge ud af stammen men med de penge må det være realistisk at kunne hente en erstatning.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Hvis AK i næste sæson fortsætter dit målsnit fra denne sæson som manner skriver kan han sagtens blive interessant for en udenlandsk klub med penge og så kan tilbuddet blive så godt at vi kommer til at sælge ud af stammen men med de penge må det være realistisk at kunne hente en erstatning.
              Jeg er med på at hvis det drejer sig om rigtig mange millioner er man tvunget til at slå til. Men en ny stabil bomber i Superligaen rammer man måske hverken i 1. eller 2. forsøg og så hænger vi i midtergruppen igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg er med på at hvis det drejer sig om rigtig mange millioner er man tvunget til at slå til. Men en ny stabil bomber i Superligaen rammer man måske hverken i 1. eller 2. forsøg og så hænger vi i midtergruppen igen.
                Netop derfor skal der også hentes en konkurrence dygtig angriber der kan tage kampen op med AK/Fester om startpladserne.. Så ville det være nemmere at sælge 6-12 måneder hvis muligheden opstod.. Ligesom der var 2 gode tilbage da vi solgte Zohore...
                Det ville se knap så godt ud nu hvis vi solgte AK nu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg er med på at hvis det drejer sig om rigtig mange millioner er man tvunget til at slå til. Men en ny stabil bomber i Superligaen rammer man måske hverken i 1. eller 2. forsøg og så hænger vi i midtergruppen igen.
                  Det kræver naturligvis også at AK finder det interessant. og ja der skal være tale om uhyrligt mange mill. hvis der ikke er en klausul i hans aftale Jeg er umådeligt glad for den lange kontrakt vi har med ham.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det kræver naturligvis også at AK finder det interessant. og ja der skal være tale om uhyrligt mange mill. hvis der ikke er en klausul i hans aftale Jeg er umådeligt glad for den lange kontrakt vi har med ham.
                    Samme her... 10 mill ville være "The Magic Number" for mig..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Hvis AK i næste sæson fortsætter dit målsnit fra denne sæson som manner skriver kan han sagtens blive interessant for en udenlandsk klub med penge og så kan tilbuddet blive så godt at vi kommer til at sælge ud af stammen men med de penge må det være realistisk at kunne hente en erstatning.
                      OB og AK skrev en rigtig lang kontrakt med hinanden hvad betyder at klubben ser ham som vigtig del i nyopbygning og AK ser sin fremtid i Odense. AK gik en hård vej i Aab for at skifte til OB. Hvorfor skulle en af begge parter være interesseret at ændre det, da man har succes med hinanden? Naturlig er penge altid en faktor, men kun en og der er mere faktorer i det. Og en ændring forudsætter at begge parter er interesseret i ændringen. Synes den ægteskab mellem AK og OB løber rigtigt god og frygter ikke at den ender så snart.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        OB og AK skrev en rigtig lang kontrakt med hinanden hvad betyder at klubben ser ham som vigtig del i nyopbygning og AK ser sin fremtid i Odense. AK gik en hård vej i Aab for at skifte til OB. Hvorfor skulle en af begge parter være interesseret at ændre det, da man har succes med hinanden? Naturlig er penge altid en faktor, men kun en og der er mere faktorer i det. Og en ændring forudsætter at begge parter er interesseret i ændringen. Synes den ægteskab mellem AK og OB løber rigtigt god og frygter ikke at den ender så snart.
                        tror heller ikke det bliver aktuelt denne sommer. Men fortsætter han stilen - som vi naturligvis håber på så bør det naturligvis tiltrække noget interesse. Den lange kontrakt kan selvfølgelig være med til at afskrække en evt ny klub. Og et skifte indenlands kan jeg slet ikke forestille mig.
                        Men kommer der en udenlandsk klub og har AK selv et ønske om at komme afsted - så stiller OB sig ikke i vejen, hvis ellers kompensationen er tilstrækkelig stor

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          tror heller ikke det bliver aktuelt denne sommer. Men fortsætter han stilen - som vi naturligvis håber på så bør det naturligvis tiltrække noget interesse. Den lange kontrakt kan selvfølgelig være med til at afskrække en evt ny klub. Og et skifte indenlands kan jeg slet ikke forestille mig.
                          Men kommer der en udenlandsk klub og har AK selv et ønske om at komme afsted - så stiller OB sig ikke i vejen, hvis ellers kompensationen er tilstrækkelig stor
                          Tror på at hverken AK eller Fester skifter i sommeren. Er enig at AK vil ikke gå til en anden dansk klub. Han ville gerne til OB, læste sin kæreste studerer her og tror han ville rigtig gerne arbejde under Kent. Og for udenlands er det alt for tidligt. Han spiller et god forår men det er sikker endnu ikke nok at at vække rigtig stor interesse udenlands. Og for Fester var OB en ægte fremskridt i karrieren og han blomstrer op her meget. Der var et interview i efteråret hvor han beskrev hvor fantastisk og spændende det er for han at spille i Trefor-Park i ansigtet af så mange fans og at han får gåsehud når han kommer på banen og oplever stemningen her. Tror ikke at han er interesseret at forlade OB især at vi står i en rigtig god udvikling og han er en vigtig del af det. Så jeg er virkelige ikke sørgeligt at miste en af vores topangriber. Det er mere at jeg er meget nysgerrig hvem vi henter i sommeren at supplementere offensiven.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Greve har ikke spillet meget her på det sidste og vel kun skader gjorde at han startede med EFB så nogen stor udvikling kan man vel ikke snakke om generelt..
                            Lucas ser jeg altså bare INTET i på dette her plan og kan næppe forestille mig at han overhaler OL..
                            Men ellers generelt enig i dine betragtninger
                            Det kommer jo an på hvilken udvikling vi snakker om. Spilletid har han fået mindre af, men nogle skal jo starte ude. Der hvor jeg ser en meget stor fremgang er i hans drive med bolden, samt at det ligner han tager ansvar når han kommer på banen. Greve kan og tør gøre noget af det vi får brug for, og det at han pt er mere bænket ser jeg som gode lære penge om at der er mange om budet og ingen er selvskrevende i start elveren.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tæller Yao med?
                              Det gør han vel egentlig selvom at vi har skrevet med ham og at meldingen var at han lige skulle bruge et halvt år på reserveholdet.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                Jeg synes lidt du glemmer Joao Pereira i dit regnestykke? Jeg tror klart han er købt ind til venstre backen. Her skal han så konkurrere med JBL (som jeg elsker!). JJT tror jeg simpelthen ikke på, på venstrekanten. Han er sgu central midtbanespiller, og jeg tror han bliver kørt i stilling til at tage over på sigt ellers bliver han vejet og fundet for let (desværre.) Til gengæld er jeg meget enig i din betragtning omkring Greve. Jeg tror der er lagt op til at han skal slå igennem denne sommer; ikke nødvendigvis som afløser for Falk, men noget der hen ad i hvert fald. Jeg tror JH og KN går efter at forstærke angrebet yderligere i stedet for at hente en ny kantspiller ind. Hvis Desler kan finde tilbage til sit gamle niveau, så kunne jeg godt se ham afløse Falk. Det betyder så, at OL beholder sin højre back, eller at der investeres her.

                                HJ og Ari bliver skudt af denne sommer. Det er jeg meget overbevist om. Jeppe Tverskov og KEP tror jeg bliver det foretrukne makkerpar med Tingager som reserve og eventuelt en fra egne rækker.

                                Grytebust
                                O. Lund - KEP - Tverskov/Tingager - Pereira/Barret
                                Desler - El Mak - Izu - Greve
                                AK - Fester

                                Res:
                                JJT
                                Kurucay
                                Lucas J
                                Edmundsson
                                Yao
                                Falkesgaard
                                Buus

                                Jeg har sat Barret og Tingager i start 11-eren for at markere, at de nok er tættere på end de andre.
                                Vi er jo næsten enige

                                JJT høre til på den centrale midt og ingen ser vel en type som ham, som kantspiller. Jeg tror bare at det er der han skal hente spilletiden til at starte med. Min tiltro til ham er enorm, og større end den jeg havde til Falk da han bygyndte sin senior karriere - Og det siger ikke så lidt. Hvis/når JJT får styr på den fysiske del af spillet. Han bliver IKKE vejet og fundet for let. Så havde han ikke fået den kontrakt forlængelse, han fik.

                                Jeg er enig i din vurdering af Tverskov, Pereira og Tingager. Det er jo for øvrigt 3 ringtig fine spillere med mulighed for at gøre en fin karriere hos os. Jeg ser de to førstnævnte som naturlige afløsere for Jonasson, når han stopper, men han spiller ind til det sker. Jonasson er på ingen måde en guddommelig spiller, men han er en leder og dem smider man ikke bare lige af holdet. Men det er sgu også rart at klubben er ude i god tid, så de nye ansigter kan blive slusset ind på holdet, og at vi ikke bare igen og igen skal starte med en eller anden 100% ny kæde hver sommer.

                                Pereira undervurdere jeg på ingen måde. Jeg kender en hardcore SE fan (Hvis sådan nogle findes) som jeg stoller blindt på og deres fans er godt nok kede af at de skal af med Pereira iflg ham. Jeg tror dog stadig at pladsen bliver JBLs. Han er skræddersyet til Kents måde at spille fodbold på. Hvis JBL kan undgå skader er det hans plads. Pereira kan så også spille i centerforsvaret og han skal nok få sine kampe. Men i starten bliver det i hvert fald som reserve at lønnen skal betales.

                                Den eneste måde Desler kommer til at afløse Falk på er som klubbens nye ansigt. Desler er en fed spiller at have, men han er jo ikke en, der sætter andre op etc. han er en arbejdshest med hjertet på det rette sted. Et fysisk pragteksemplar og oplagt som HB/HWB under Kent. Men som kant passer han lige så meget ind som Skula gør, og det er ikke den vej vi skal; Hvis du spørger mig.

                                Angående Lucas kontra Oli. Lucas har bestemt sine mangler, men det hat Oli godt nok også. Oli startede vildt godt, men uanset hjerte og drive, så er det ALT for mange upsere fra ham. Men han er en klasse reserve at have i truppen, men Buus og Lucas skal vise hvad de kan.

                                Jeg er enig i at Tverskov på sigt skal danne centerforsvar med KEP, men tror lige at man vil køre ham ind på holdet først. Kurucay tror jeg ikke på mere, når det gælder enj ny kontrakt. Jeg synes at der er alt for stille omkring ham.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X