Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis jeg skal putte lidt ananas i egen juice, følger Hoffskov mig på twitter, hvor jeg delte den tyve minutter inden artiklen kom ud

    (I øvrigt delte jeg den med Leif og Abildtrup, men de har nok ikke fået deres første fadøl endnu. You snooze, you loose)
    i have 2 words for you

    Click Royalties

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      i have 2 words for you

      Click Royalties
      Haha. De par øre klarer jeg mig nok uden
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Haha. De par øre klarer jeg mig nok uden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Man må sige at titlen er en smule misvisende. I den oprindelige artikel fra den nigerianske side, siger han jo bare at "Tingene skal ændre sig, hvis han skal blive" og med det mener han selvfølgelig fast spilletid.

          Det kan godt være han siger der er massere af klubber som spørger til ham, men det nægter jeg simpelthen at tro på. Manden har intet vist i et år, plus det løse.. og SÅ god var han heller ikke da han var på toppen, at klubber simpelthen skulle stå i kø for hans signatur. Det er spin, eller mindre gode klubber. Klubberne i 1. Division kunne måske være de interesserede.

          Jeg synes klubben skal melde ud om han er tilset en plads i den kommende fremtid, eller om hans niveau til træning er ligeså lavt som på kampdage, fordi så skal han bare videre.. Jeg tror dog OB beholder ham, og så tager de stilling til sommer (mht. Makrini og klubbens situation.)

          Ja håber da det er spin når JH melder ud at vi ikke vil sælge i dette vindue , han skal bare se at få solgt og så melde ud at nu er den byld skåret væk .
          Og så håber jeg at man er i fuld sving med at finde en god defensiv cm , for Izunna skal det ikke være fremadrettet ( frygter dog en Emil Larsen brøler igen )
          Og Makrini skal man så ikke sidde med hænderne i skødet og vente på , for så helvedes god er han ikke .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ja håber da det er spin når JH melder ud at vi ikke vil sælge i dette vindue , han skal bare se at få solgt og så melde ud at nu er den byld skåret væk .
            Og så håber jeg at man er i fuld sving med at finde en god defensiv cm , for Izunna skal det ikke være fremadrettet ( frygter dog en Emil Larsen brøler igen )
            Og Makrini skal man så ikke sidde med hænderne i skødet og vente på , for så helvedes god er han ikke .
            Måske ikke. Man han er sindssygt vigtig for vores hold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Og Makrini skal man så ikke sidde med hænderne i skødet og vente på , for så helvedes god er han ikke .
              Jeg synes nu hans niveau generelt er ret højt. I vores nuværende forfatning finder vi ikke en med højere kvalitet, det tror jeg simpelthen ikke på.

              Så skulle det da lige være fordi en af vores egne talenter tager et gevaldigt hop, og leverer uge efter uge..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Jeg synes nu hans niveau generelt er ret højt. I vores nuværende forfatning finder vi ikke en med højere kvalitet, det tror jeg simpelthen ikke på.

                Så skulle det da lige være fordi en af vores egne talenter tager et gevaldigt hop, og leverer uge efter uge..
                Han har et ganske udemærket niveau og er en af vores bedste , men derfor skal JH stadig ikke sidde med hænderne i skødet og afvente om Mak gider OB efter sommeren .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Han har et ganske udemærket niveau og er en af vores bedste , men derfor skal JH stadig ikke sidde med hænderne i skødet og afvente om Mak gider OB efter sommeren .
                  Helt enig. Kan et bedre alternativ findes (tør man stole på at JH kan vurdere dette?) så skal man selvfølgelig gå efter det, men ellers skal et alternativ selvfølgelig være fundet inden Makrini og klubben tager deres beslutning.

                  Comment


                    Izunna skal bare væk, så skal man se i øjnene at Makrini ikke forlænger, da vi ikke kan opfylde hans ambitioner, og så skal der findes en fuldgod erstatning som helst allerede skal køres ind dette forår. Det bliver svært, når nu vi risikerer en nedrykning, men selv bundhold finder guld engang imellem, så lad os håbe.
                    Det vigtigste er bare at de ikke negligere den her position, fordi de går 100% efter offensive forstærkninger. De er vigtige, men finder de ikke en skide dygtig def midt, som er klar fra start næste sæson, så kommer vi til at hænge gevaldigt igen!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Izunna skal bare væk, så skal man se i øjnene at Makrini ikke forlænger, da vi ikke kan opfylde hans ambitioner, og så skal der findes en fuldgod erstatning som helst allerede skal køres ind dette forår. Det bliver svært, når nu vi risikerer en nedrykning, men selv bundhold finder guld engang imellem, så lad os håbe.
                      Det vigtigste er bare at de ikke negligere den her position, fordi de går 100% efter offensive forstærkninger. De er vigtige, men finder de ikke en skide dygtig def midt, som er klar fra start næste sæson, så kommer vi til at hænge gevaldigt igen!
                      Jeg har stadig et voldsomt naivt håb om, at Izunna kan spille den defensive midt. Makrini og izunna sammen er ikke godt. Men forhåbentlig kan Izunna løfte sit spil, hvis han spiller kontinuerligt på den defensive midt.
                      Men jeg medgiver, at jeg nok er naiv og tror på det umulige mht Izunna...

                      Comment


                        Apropos sidde med hænderne i skødet.
                        Vi har en tidslinie, der ser nogenlunde således ud:

                        15/12: Izunna kommer med kryptisk anti-OB udtalelse
                        3/1: Siger OB (JH): Vi skal have en snak med Izunna
                        9/1: Izunna gentager, han er på vej væk

                        Stor ros for at have håndteret en utilfreds medarbejder hurtigt og afklarende...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
                          Apropos sidde med hænderne i skødet.
                          Vi har en tidslinie, der ser nogenlunde således ud:

                          15/12: Izunna kommer med kryptisk anti-OB udtalelse
                          3/1: Siger OB (JH): Vi skal have en snak med Izunna
                          9/1: Izunna gentager, han er på vej væk

                          Stor ros for at have håndteret en utilfreds medarbejder hurtigt og afklarende...
                          Ja, vi er en uprofessionel klub under JH. Vi ligner amatører over hele linjen.. stort set.

                          Comment


                            Nogen der reelt ved om JH har talt med Izunna i fredags? Eller er det bare noget vi antager han ikke har og bliver vrede over det.?
                            Et muligt scenarie ku være at izunna har fået af vide at han ikke kommer nogen steder i januarvinduet og at han skal opføre sig professionelt. Så bliver izunna pigefornærmet og fortsætter med at være på tværs for at blive solgt.. I mine øjne er izunna da det største dræn her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Nogen der reelt ved om JH har talt med Izunna i fredags? Eller er det bare noget vi antager han ikke har og bliver vrede over det.?
                              Et muligt scenarie ku være at izunna har fået af vide at han ikke kommer nogen steder i januarvinduet og at han skal opføre sig professionelt. Så bliver izunna pigefornærmet og fortsætter med at være på tværs for at blive solgt.. I mine øjne er izunna da det største dræn her.
                              Personligt er det noget jeg antager og bliver vred over, fordi either way - så har han dumpet. Hvis han har talt med ham, så dumper han på kommunikationen til os.. igen igen..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Personligt er det noget jeg antager og bliver vred over, fordi either way - så har han dumpet. Hvis han har talt med ham, så dumper han på kommunikationen til os.. igen igen..
                                Hmm, det kommer an på hvor meget man synes fans skal vide om det daglige i klubben. Han har jo formidlet at de skulle have en snak og jeg kan godt forestille mig at JH foretrækker at holde det internt hvad der udspillede sig på mødet. Det kan faktisk ikke pisse mig af.

                                Comment

                                Working...
                                X