Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig generelt. Men vi var mange der så at ham og Makrini ikke ville passe sammen. Og der er de fejlet bigtime
    helt enig.

    Min pointe var bare at jeg stadig mener det var langt mere tåbeligt at smide en 4 årig kontrakt efter TM......Izunna havde jo trods alt bevist sit værd tidligere og derfor har man naturligvis haft en forventning om et relativt højt niveau - noget han på ingen måde har leveret.
    Men ja har man castet ham til en plads han ikke passer til så gør det det naturligvis ikke bedre.

    Men lige da det kom frem at han var på vej der var jeg da rimeligt positiv......

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      helt enig.

      Min pointe var bare at jeg stadig mener det var langt mere tåbeligt at smide en 4 årig kontrakt efter TM......Izunna havde jo trods alt bevist sit værd tidligere og derfor har man naturligvis haft en forventning om et relativt højt niveau - noget han på ingen måde har leveret.
      Men ja har man castet ham til en plads han ikke passer til så gør det det naturligvis ikke bedre.

      Men lige da det kom frem at han var på vej der var jeg da rimeligt positiv......
      Jeg var umiddelbart også positiv. Mest fordi man igen var begyndt at vise tænder på transfermarkedet og tænkte at man måske bare indrettede systemet efter at de nu var 2 stk 6'ere der skulle spille.. Kunne ikke lige 100% gennemskue hvordan men tiltroen til Kent var stor..
      Der hvor kæden så hoppede af var da man forsøgte at omskole ham til en offensiv 8'er. Da vidste man at det ikke ville lykkedes

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Fra OB's debatforum, da Izunna blev hentet:
        "StateTrooper er meget tilfreds med Izunna og Pereira! Pilen peger i den rigtige retning, men mange pladser mangler kvalitet endnu."


        Forfalskning! ;)

        Forskellen er måske, at jeg ikke får 200.000+ kroner om måneden for at finde de rigtige spillere. Og så var det også i en periode, hvor jeg stadig havde en smule tiltro til Jesper Hansen og Kent Nielsen.

        Den er bare helt væk nu - bl.a. på grund af Izunna-købet.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg var umiddelbart også positiv. Mest fordi man igen var begyndt at vise tænder på transfermarkedet og tænkte at man måske bare indrettede systemet efter at de nu var 2 stk 6'ere der skulle spille.. Kunne ikke lige 100% gennemskue hvordan men tiltroen til Kent var stor..
          Der hvor kæden så hoppede af var da man forsøgte at omskole ham til en offensiv 8'er. Da vidste man at det ikke ville lykkedes
          Sådan havde jeg det også. Troede de på en måde ville spille, så han ikke skulle være en decideret 8'er. Det kunne systemet sagtens indrettes til, og derfor var jeg pæn tilhænger af Izunna-købet i starten. At man så prøver ham af, som skulle han være den Risgaard, så kan det sidestilles med at hente Kryger som back. Det er tåbeligt!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Nogen der reelt ved om JH har talt med Izunna i fredags? Eller er det bare noget vi antager han ikke har og bliver vrede over det.?
            Et muligt scenarie ku være at izunna har fået af vide at han ikke kommer nogen steder i januarvinduet og at han skal opføre sig professionelt. Så bliver izunna pigefornærmet og fortsætter med at være på tværs for at blive solgt.. I mine øjne er izunna da det største dræn her.
            Izunna siger jo de ikke har snakket sammen... Så mon ikke scenariet er at de ikke har snakket sammen...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Izunna siger jo de ikke har snakket sammen... Så mon ikke scenariet er at de ikke har snakket sammen...
              Det er det nok, men jeg tænker også at citatet sagtens kan stamme fra før han tog tilbage til Danmark.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Izunna siger jo de ikke har snakket sammen... Så mon ikke scenariet er at de ikke har snakket sammen...
                Mon ikke at interviewet er lavet før fredag?
                Fredag var dagen han mødte ind og de har været på weekend tur.. Så mon ikke at snakken foregår i denne uge hvor agenten måske også er til stede

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Sådan havde jeg det også. Troede de på en måde ville spille, så han ikke skulle være en decideret 8'er. Det kunne systemet sagtens indrettes til, og derfor var jeg pæn tilhænger af Izunna-købet i starten. At man så prøver ham af, som skulle han være den Risgaard, så kan det sidestilles med at hente Kryger som back. Det er tåbeligt!
                  Ja det passer meget godt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Det er det nok, men jeg tænker også at citatet sagtens kan stamme fra før han tog tilbage til Danmark.
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon ikke at interviewet er lavet før fredag?
                    Fredag var dagen han mødte ind og de har været på weekend tur.. Så mon ikke at snakken foregår i denne uge hvor agenten måske også er til stede
                    Det kan i selvfølgelig sagtens have en pointe i...
                    I hvert fald en ærgerlig situation, og ski'e træls med den slags her i opstarten...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Sådan havde jeg det også. Troede de på en måde ville spille, så han ikke skulle være en decideret 8'er. Det kunne systemet sagtens indrettes til, og derfor var jeg pæn tilhænger af Izunna-købet i starten. At man så prøver ham af, som skulle han være den Risgaard, så kan det sidestilles med at hente Kryger som back. Det er tåbeligt!
                      Det hele lugter alvorligt af, at hverken Jesper Hansen eller Kent Nielsen havde kendskab til Izunna, da man hentede ham. Man kendte ham naturligvis fra FCM, men når Jesper Hansen kan gå ud og sige, at han er en fremragende boldfordeler og spilopbygger, så er der noget galoperende galt i vores scouting af spilleren.

                      Der kan være gået meget galt for Izunna siden FCM, som det er svært at forsikre sig mod. Det er jeg helt med på. Dels tror jeg ikke et øjeblik på, at han er født i 1990, dels virker han meget skrøbelig og ustabil psykisk.

                      Men at man henter en dårlig udgave af Makrini til at spille en 8'er-plads er bare så typisk for Jesper Hansens arbejde i OB. Han mangler helt basal viden (og sikkert også input fra scouts), som har kostet OB et enormt beløb i fejlkøb og kontraktopløsninger. Det er mig en gåde, at han får lov at fortsætte, for vi har med garanti ikke set de sidste fejl fra hans side.

                      På den facon er det måske meget godt, at han er så defensiv i sine transfers, fordi chancen for fejlkøb fra hans side (historisk set) er helt absurd stor. Omvendt HAR vi jo brug for forstærkninger, så det er en meget ondsindet og skidt situation, som klubben nu står i. Chancen for at Jesper Hansen endnu engang skyder forbi skiven er bare alt for stor, men vi har ikke råd til at lade være.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Det hele lugter alvorligt af, at hverken Jesper Hansen eller Kent Nielsen havde kendskab til Izunna, da man hentede ham. Man kendte ham naturligvis fra FCM, men når Jesper Hansen kan gå ud og sige, at han er en fremragende boldfordeler og spilopbygger, så er der noget galoperende galt i vores scouting af spilleren.

                        Der kan være gået meget galt for Izunna siden FCM, som det er svært at forsikre sig mod. Det er jeg helt med på. Dels tror jeg ikke et øjeblik på, at han er født i 1990, dels virker han meget skrøbelig og ustabil psykisk.

                        Men at man henter en dårlig udgave af Makrini til at spille en 8'er-plads er bare så typisk for Jesper Hansens arbejde i OB. Han mangler helt basal viden (og sikkert også input fra scouts), som har kostet OB et enormt beløb i fejlkøb og kontraktopløsninger. Det er mig en gåde, at han får lov at fortsætte, for vi har med garanti ikke set de sidste fejl fra hans side.

                        På den facon er det måske meget godt, at han er så defensiv i sine transfers, fordi chancen for fejlkøb fra hans side (historisk set) er helt absurd stor. Omvendt HAR vi jo brug for forstærkninger, så det er en meget ondsindet og skidt situation, som klubben nu står i. Chancen for at Jesper Hansen endnu engang skyder forbi skiven er bare alt for stor, men vi har ikke råd til at lade være.

                        " Chancen for at Jesper Hansen endnu engang skyder forbi skiven er bare alt for stor, men vi har ikke råd til at lade være."

                        Hmmm ,, ved sgu snart ikke om ikke det er sådan at vi snarere ikke har råd til at lade ham prøve for chancen for at JH lykkedes med et transfervindue er forsvindende lille , så det svarer til at købe en masse lottokuponer om lørdagen for at redde sin kuldsejlede økonomi .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Meget klar fremstilling.

                          Afrikanske spillere er oftest i meget høj grad afhængige at være glade, når de spiller. På mig virker det som om at Izunna både er indkøbt til den forkerte plads og ikke er behandlet, som man er nødt til. Har jeg ret, er det altså ikke kun JH der har svigtet, men også trænerstaben. Og husk, at han faktisk gjorde det ret godt i sidste kamp, han var med.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Meget klar fremstilling.

                            Afrikanske spillere er oftest i meget høj grad afhængige at være glade, når de spiller. På mig virker det som om at Izunna både er indkøbt til den forkerte plads og ikke er behandlet, som man er nødt til. Har jeg ret, er det altså ikke kun JH der har svigtet, men også trænerstaben. Og husk, at han faktisk gjorde det ret godt i sidste kamp, han var med.
                            Ja, præcis som alle andre spillere :D.
                            Det er altså sjovt, at bevidne den her lyst til at stemple andre som værende anderledes.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Det her bliver mere og mere latterligt...

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nge-han-er-her
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Det her bliver mere og mere latterligt...

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nge-han-er-her
                                Synes da, at det virker som en fornuftig håndtering af tingene. Hvad skulle de ellers have gjort nu?

                                Comment

                                Working...
                                X