Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægMan må sige at titlen er en smule misvisende. I den oprindelige artikel fra den nigerianske side, siger han jo bare at "Tingene skal ændre sig, hvis han skal blive" og med det mener han selvfølgelig fast spilletid.
Det kan godt være han siger der er massere af klubber som spørger til ham, men det nægter jeg simpelthen at tro på. Manden har intet vist i et år, plus det løse.. og SÅ god var han heller ikke da han var på toppen, at klubber simpelthen skulle stå i kø for hans signatur. Det er spin, eller mindre gode klubber. Klubberne i 1. Division kunne måske være de interesserede.
Jeg synes klubben skal melde ud om han er tilset en plads i den kommende fremtid, eller om hans niveau til træning er ligeså lavt som på kampdage, fordi så skal han bare videre.. Jeg tror dog OB beholder ham, og så tager de stilling til sommer (mht. Makrini og klubbens situation.)
Ja håber da det er spin når JH melder ud at vi ikke vil sælge i dette vindue , han skal bare se at få solgt og så melde ud at nu er den byld skåret væk .
Og så håber jeg at man er i fuld sving med at finde en god defensiv cm , for Izunna skal det ikke være fremadrettet ( frygter dog en Emil Larsen brøler igen )
Og Makrini skal man så ikke sidde med hænderne i skødet og vente på , for så helvedes god er han ikke .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa håber da det er spin når JH melder ud at vi ikke vil sælge i dette vindue , han skal bare se at få solgt og så melde ud at nu er den byld skåret væk .
Og så håber jeg at man er i fuld sving med at finde en god defensiv cm , for Izunna skal det ikke være fremadrettet ( frygter dog en Emil Larsen brøler igen )
Og Makrini skal man så ikke sidde med hænderne i skødet og vente på , for så helvedes god er han ikke .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOg Makrini skal man så ikke sidde med hænderne i skødet og vente på , for så helvedes god er han ikke .
Så skulle det da lige være fordi en af vores egne talenter tager et gevaldigt hop, og leverer uge efter uge..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg synes nu hans niveau generelt er ret højt. I vores nuværende forfatning finder vi ikke en med højere kvalitet, det tror jeg simpelthen ikke på.
Så skulle det da lige være fordi en af vores egne talenter tager et gevaldigt hop, og leverer uge efter uge..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHan har et ganske udemærket niveau og er en af vores bedste , men derfor skal JH stadig ikke sidde med hænderne i skødet og afvente om Mak gider OB efter sommeren .
Comment
-
Izunna skal bare væk, så skal man se i øjnene at Makrini ikke forlænger, da vi ikke kan opfylde hans ambitioner, og så skal der findes en fuldgod erstatning som helst allerede skal køres ind dette forår. Det bliver svært, når nu vi risikerer en nedrykning, men selv bundhold finder guld engang imellem, så lad os håbe.
Det vigtigste er bare at de ikke negligere den her position, fordi de går 100% efter offensive forstærkninger. De er vigtige, men finder de ikke en skide dygtig def midt, som er klar fra start næste sæson, så kommer vi til at hænge gevaldigt igen!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægIzunna skal bare væk, så skal man se i øjnene at Makrini ikke forlænger, da vi ikke kan opfylde hans ambitioner, og så skal der findes en fuldgod erstatning som helst allerede skal køres ind dette forår. Det bliver svært, når nu vi risikerer en nedrykning, men selv bundhold finder guld engang imellem, så lad os håbe.
Det vigtigste er bare at de ikke negligere den her position, fordi de går 100% efter offensive forstærkninger. De er vigtige, men finder de ikke en skide dygtig def midt, som er klar fra start næste sæson, så kommer vi til at hænge gevaldigt igen!
Men jeg medgiver, at jeg nok er naiv og tror på det umulige mht Izunna...
Comment
-
Apropos sidde med hænderne i skødet.
Vi har en tidslinie, der ser nogenlunde således ud:
15/12: Izunna kommer med kryptisk anti-OB udtalelse
3/1: Siger OB (JH): Vi skal have en snak med Izunna
9/1: Izunna gentager, han er på vej væk
Stor ros for at have håndteret en utilfreds medarbejder hurtigt og afklarende...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ljp Se indlægApropos sidde med hænderne i skødet.
Vi har en tidslinie, der ser nogenlunde således ud:
15/12: Izunna kommer med kryptisk anti-OB udtalelse
3/1: Siger OB (JH): Vi skal have en snak med Izunna
9/1: Izunna gentager, han er på vej væk
Stor ros for at have håndteret en utilfreds medarbejder hurtigt og afklarende...
Comment
-
Nogen der reelt ved om JH har talt med Izunna i fredags? Eller er det bare noget vi antager han ikke har og bliver vrede over det.?
Et muligt scenarie ku være at izunna har fået af vide at han ikke kommer nogen steder i januarvinduet og at han skal opføre sig professionelt. Så bliver izunna pigefornærmet og fortsætter med at være på tværs for at blive solgt.. I mine øjne er izunna da det største dræn her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægNogen der reelt ved om JH har talt med Izunna i fredags? Eller er det bare noget vi antager han ikke har og bliver vrede over det.?
Et muligt scenarie ku være at izunna har fået af vide at han ikke kommer nogen steder i januarvinduet og at han skal opføre sig professionelt. Så bliver izunna pigefornærmet og fortsætter med at være på tværs for at blive solgt.. I mine øjne er izunna da det største dræn her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægPersonligt er det noget jeg antager og bliver vred over, fordi either way - så har han dumpet. Hvis han har talt med ham, så dumper han på kommunikationen til os.. igen igen..
Comment
Comment