Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Da vi gik ind i overtiden i Brøndbykampen, og Brøndby havde deres kæmpechance i overtiden, hvor tre mand pludselig står fri, kunne jeg simpelthen ikke forstå på Stadion, at der ikke blev fløjtet offside, da alle OB-spillerne trak frem efter det første skud som de skulle.

    Nu har jeg så set highlights på superliga.dk, og hvem står ude i venstresiden og SNORKsover, og trækker så ugideligt frem, da det er alt for sent.

    Vores netop indskiftede dyrt indkøbte defensive profil fra det midtjydske!

    Hvis den uopmærksomhed og ugidelighed havde kostet os kampen, tror jeg ikke jeg havde kunnet finde det i mig selv at tilgive ham, før han havde leveret en serie af gode kampe i streg. Ikke meget tyder på det kommer til at ske.

    Han er et næsten lige så stort flop som Jönsson. Begge to måtte meget gerne afskibes til vinter! (Jeg tror Izunna ryger)
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Da vi gik ind i overtiden i Brøndbykampen, og Brøndby havde deres kæmpechance i overtiden, hvor tre mand pludselig står fri, kunne jeg simpelthen ikke forstå på Stadion, at der ikke blev fløjtet offside, da alle OB-spillerne trak frem efter det første skud som de skulle.

      Nu har jeg så set highlights på superliga.dk, og hvem står ude i venstresiden og SNORKsover, og trækker så ugideligt frem, da det er alt for sent.

      Vores netop indskiftede dyrt indkøbte defensive profil fra det midtjydske!

      Hvis den uopmærksomhed og ugidelighed havde kostet os kampen, tror jeg ikke jeg havde kunnet finde det i mig selv at tilgive ham, før han havde leveret en serie af gode kampe i streg. Ikke meget tyder på det kommer til at ske.

      Han er et næsten lige så stort flop som Jönsson. Begge to måtte meget gerne afskibes til vinter! (Jeg tror Izunna ryger)
      Han er allerede videre oppe i hovedet. Jeg blev sgu overrasket over at han kom på banen. Han havde endnu engang et fladt indhop og det virker ikke til at han selv tror på han slår til her. Et kæmpe fejlkøb!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Da vi gik ind i overtiden i Brøndbykampen, og Brøndby havde deres kæmpechance i overtiden, hvor tre mand pludselig står fri, kunne jeg simpelthen ikke forstå på Stadion, at der ikke blev fløjtet offside, da alle OB-spillerne trak frem efter det første skud som de skulle.

        Nu har jeg så set highlights på superliga.dk, og hvem står ude i venstresiden og SNORKsover, og trækker så ugideligt frem, da det er alt for sent.

        Vores netop indskiftede dyrt indkøbte defensive profil fra det midtjydske!

        Hvis den uopmærksomhed og ugidelighed havde kostet os kampen, tror jeg ikke jeg havde kunnet finde det i mig selv at tilgive ham, før han havde leveret en serie af gode kampe i streg. Ikke meget tyder på det kommer til at ske.

        Han er et næsten lige så stort flop som Jönsson. Begge to måtte meget gerne afskibes til vinter! (Jeg tror Izunna ryger)
        Izunna har været en skandale - intet mindre. Han skal afskibes ved først givne lejlighed.

        Trods den massive kritik af Jönsson, så har jeg faktisk stadig en slags fidus til ham. Som du påpegede i en anden tråd, så giver hans defensive kvaliteter (eller mangel på samme) mindelser om Emil Larsen. Men det var der jo ikke mange der påpegede da Emil var flyvende i starten. Jeg er med på, at Jönsson aldrig bliver en Falk, men jeg giver ham gerne frem til sommer til at bevise sit værd. Jeg synes fortsat at man kan se åbenlyse kvaliteter, som dog mangler at blive bragt i spil på rette vis.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Izunna har været en skandale - intet mindre. Han skal afskibes ved først givne lejlighed.

          Trods den massive kritik af Jönsson, så har jeg faktisk stadig en slags fidus til ham. Som du påpegede i en anden tråd, så giver hans defensive kvaliteter (eller mangel på samme) mindelser om Emil Larsen. Men det var der jo ikke mange der påpegede da Emil var flyvende i starten. Jeg er med på, at Jönsson aldrig bliver en Falk, men jeg giver ham gerne frem til sommer til at bevise sit værd. Jeg synes fortsat at man kan se åbenlyse kvaliteter, som dog mangler at blive bragt i spil på rette vis.
          Hvis han nogensinde skal få en snert af succes i OB, så må det blive som angriber. Han er jo HELT væk, når de andre har bolden. Det har set skidt ud i nogle kampe, men mod Brøndby var det jo decideret vanvittigt. Han orienterer sig slet ikke, og Larsson løb i ryggen på ham så mange gange, at man skulle bruge en kugleramme for at holde styr på antallet. Det går simpelthen ikke. Han har en fin teknik, og han har en fin spilforståelse, og han laver egentligt nogle fine ting i glimt offensivt, men lige nu er det simpelthen så langt fra at kunne opveje de defensive mangler, at det ikke går at lade ham spille den kant

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Hvis han nogensinde skal få en snert af succes i OB, så må det blive som angriber. Han er jo HELT væk, når de andre har bolden. Det har set skidt ud i nogle kampe, men mod Brøndby var det jo decideret vanvittigt. Han orienterer sig slet ikke, og Larsson løb i ryggen på ham så mange gange, at man skulle bruge en kugleramme for at holde styr på antallet. Det går simpelthen ikke. Han har en fin teknik, og han har en fin spilforståelse, og han laver egentligt nogle fine ting i glimt offensivt, men lige nu er det simpelthen så langt fra at kunne opveje de defensive mangler, at det ikke går at lade ham spille den kant
            Er det lidt i kategorien med Khadri som venstre back. Han blomstrede jo vildt meget da han fik kampe på den plads der lå til ham.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Var det lykkedes med McGeady i august, havde Jönsson uden tvivl - primært - konkurreret om en af de to angrebspladser i efteråret.

              Han spillede også mest angriber i Aalborg.
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                Det store problem er vel også at vi igen står med store løntunge "profiler" der slet ikke præsterer og vel er med til at skævvride hele hirakiet...
                Jönsson,Izunna og KEP hæver store tal hver måned mens andre går til 1/2 pris og måske præsterer bedre samt føler at de ikke spiller i weekenden udelukkende pga et "navn" er nød til at spille.. Jeg ser på det på denne måde:

                Izunna: Han skal bare væk til højest bydende

                KEP: Har jeg ikke så store problemer med som de fleste.. Jeg kan godt lide hans attitude og tror han er god for omklædningsrummet.. Han har lavet en del fejl ja men ingen der har tabt kampe for os som Tingager har.. Han er ikke min drømmespiller nej men så er det heller ikke mere katastrofalt

                Jönsson: Hvis man melder ud at man vil bruge ham som angriber/hængende syntes jeg at han skal have et 1/2 år mere.. Han er komplet håbløs på kanten men har vist gode momenter inde centralt.. Så hvis JH ikke vil købe en ny angriber må han fungere i et 4 kløver med AK/Fester og Yao

                Comment


                  Izunna er en dyr mand på bænken, ingen tvivl om det, men synes nu lige vi skal se tiden lidt an. Forlænger Makrini ikke, så kan Izunna jo få "sin plads", det bliver han næppe dårligere af og så ringe er han altså heller ikke (efter min ydmyge mening).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Var det lykkedes med McGeady i august, havde Jönsson uden tvivl - primært - konkurreret om en af de to angrebspladser i efteråret.

                    Han spillede også mest angriber i Aalborg.
                    Der var jo så ikke en kinamands chance i helvede for at vi kunne hente McGready ... men det gav omtale og JH kunne fremstå som om han forsøgte at finde forstærkning ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Der var jo så ikke en kinamands chance i helvede for at vi kunne hente McGready ... men det gav omtale og JH kunne fremstå som om han forsøgte at finde forstærkning ..
                      Jeg har prøvet at sende ham et tweet men kan se at ikke bruger det så meget. Han har vist ikke tweetet i 16 måneder men kan være han får en besked når nogen tweeter til ham.. Har spurgt ham hvor tæt han egentlig var på OB. Håber vi kan få den besvaret men har samme holdning til dig indtil andet er bevist

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Izunna er en dyr mand på bænken, ingen tvivl om det, men synes nu lige vi skal se tiden lidt an. Forlænger Makrini ikke, så kan Izunna jo få "sin plads", det bliver han næppe dårligere af og så ringe er han altså heller ikke (efter min ydmyge mening).
                        Jeg kunne simpelthen ikke være mere uenig. Izunna har ikke leveret kontinuerligt i over to år. Izunna har ikke spillet godt i OB i andet end meget meget korte glimt. Udover et par uger i starten af den her sæson, har han været fri for skader. Han har siddet ude til trods for, at hans måske største konkurrent til pladsen, JJT, har været skadet i hovedparten af sæsonen indtil nu. Og nu har han for anden gang på under tre måneder været ude og beklage sig over sin situation og så tvivl om sin fremtid i klubben.

                        Stort set alt omkring Izunna skriger bare af noget forkert, og jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor et i forvejen MEGET skrøbeligt hold, skulle overlade nøglerne til den centrale midtbane til ham, hvis en vigtig spiller som El Makrini forlader os. Det ville være en helt grotesk satsning, der kan vise sig, om muligt, at blive endnu mere fatal, end den måde man har tacklet post-Falk situationen på.
                        Last edited by Sheed; 23-11-2016, 00:48.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg kunne simpelthen ikke være mere uenig. Izunna har ikke leveret kontinuerligt i over to år. Izunna har ikke spillet godt i OB i andet end meget meget korte glimt. Udover et par uger i starten af den her sæson, har han været fri for skader. Han har siddet ude til trods for, at hans måske største konkurrent til pladsen, JJT, har været skadet i hovedparten af sæsonen indtil nu. Og nu har han for anden gang på under tre måneder været ude og beklage sig over sin situation og så tvivl om sin fremtid i klubben.

                          Stort set alt omkring Izunna skriger bare af noget forkert, og jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor et i forvejen MEGET skrøbeligt hold, skulle overlade nøglerne til den centrale midtbane til ham, hvis en vigtig spiller som El Makrini forlader os. Det ville være en helt grotesk satsning, der kan vise sig, om muligt, at blive endnu mere fatal, end den måde man har tacklet post-Falk situationen på.
                          Jeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
                          Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
                          Last edited by manner; 23-11-2016, 03:46.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
                            Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
                            Hvor ser du Nana W.?
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg er fuldstændig enig med dig i at Izunna ikke skal have pladsen som def. midtbane mod hans gamle venner fra Herning. Mest p.gr.a. hans attitude, men dog også en taktisk prioritering idet jeg synes Tingager skal spille med de styrker han har når Herning sandsynligvis stiller op med ca. 4 m. angribere i form af Onauchu og Borring, og så må Tverskov op på midten. HVIS ikke KN overrasker alt og alle og bænker KEP
                              Så er jeg da forresten også uenig med dig i at JJT er Izunnas største konkurrent til den def. midtbane. Den plads dækkes med den trup vi har nu bedst af ElMak, Tverskov, Izunna og måske Thrane. JJTs evner ligger længere fremme på banen
                              Jeg er enig selvom jeg ellers er modstander af at Tverskov alt for ofte kastes rundt på banen. Lige præcis imod fcm er det dog vigtigt at komme med en masse fysik, og derfor synes jeg også Tverskov skal rykkes op, for Izunna er færdig her og Nana, Thrane og hvem der ellers har spillet cm er for små. Fcm spiller meget med musklerne og er uhyggelige på dødbolde, så vi vil kunne stå stærkere imod den del af spillet med Tverskov på cm. Jeg er spændt på hvad han finder på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Hvor ser du Nana W.?
                                Han må være vores "skygge JJ"
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X