Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Måske det er tanken , syntes dag ikke det er prangende hvad han har bidraget med fysisk , spørgsmålet er mere om der også kommer noget vilje ind med ham ?
    Vi må se. Har bare svært ved at se ham være god i vores 4-4-2 system uanset hvad..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Det er hans sidste chance, håber jeg. Og han skal knokle til han får krampe.
      Han har ikke prøvet at spille sammen med JJT og måske det kan gavne ham. Med Makrini går det aldrig. Og Makrini er en klar nr 1.
      Det er Izunnas chance. Han får en kamp med en teoretisk korrekt makker. Han får rigeligt at lave.

      Lykkedes det i dag, så er det fint, så ved vi det i forhold til om Makrini forlænger.

      Lykkedes det ikke, hvilket måske er mest sandsynligt, så ved vi så også han skal væk til vinter, hvis det overhovedet er muligt.

      Comment


        JH og Izunna skal have en snak om tingenes tilstand...

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-vil-holde-moede-med-izunna-om-kryptisk-besked
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det var godt jeg opdagede det billede og det kryptiske budskab.. så der kunne skrives artikler og efterfølgende snakke mellem sportsdirektør og spiller. Haha

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Det var godt jeg opdagede det billede og det kryptiske budskab.. så der kunne skrives artikler og efterfølgende snakke mellem sportsdirektør og spiller. Haha
            Kan du ikke deltage i samtalen? Så bliver vi godt informeret og måske du kunne forklare Izunna noget om fansenes forventninger i hensigt af indsats, loyalitet og præstation...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Det var godt jeg opdagede det billede og det kryptiske budskab.. så der kunne skrives artikler og efterfølgende snakke mellem sportsdirektør og spiller. Haha
              Det var rigtig godt spottet og delt. Kan du ikke lige scoute nogle kvalitetsspillere også.

              Comment


                Få ham nu videre, han er vist ikke en del af kontinuiteten. Han vil åbenlyst ikke være her.

                http://www.completesportsnigeria.com...h-club-odense/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Få ham nu videre, han er vist ikke en del af kontinuiteten. Han vil åbenlyst ikke være her.

                  http://www.completesportsnigeria.com...h-club-odense/
                  Har sendt linket til Jesper Hansen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Har sendt linket til Jesper Hansen
                    fedt .

                    Det har forhåbentligt høj prioritet for JH at få sendt sit måske dyreste flopkøb videre hurtigst muligt .. Er du gal et kikset indkøb ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Så nåede historien Tipperen'

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ej-vaek-fra-ob
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Man må sige at titlen er en smule misvisende. I den oprindelige artikel fra den nigerianske side, siger han jo bare at "Tingene skal ændre sig, hvis han skal blive" og med det mener han selvfølgelig fast spilletid.

                        Det kan godt være han siger der er massere af klubber som spørger til ham, men det nægter jeg simpelthen at tro på. Manden har intet vist i et år, plus det løse.. og SÅ god var han heller ikke da han var på toppen, at klubber simpelthen skulle stå i kø for hans signatur. Det er spin, eller mindre gode klubber. Klubberne i 1. Division kunne måske være de interesserede.

                        Jeg synes klubben skal melde ud om han er tilset en plads i den kommende fremtid, eller om hans niveau til træning er ligeså lavt som på kampdage, fordi så skal han bare videre.. Jeg tror dog OB beholder ham, og så tager de stilling til sommer (mht. Makrini og klubbens situation.)

                        Comment


                          Troede JH havde snakket med ham i sidste uge da han kom tilbage...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Troede JH havde snakket med ham i sidste uge da han kom tilbage...
                            Han sagde at han ville snakke med ham fredag eller en af de efterfølgende dage.. Og jo længere tid der går uden nogen udmelding kan man vel ledes til at tro at man er enige om en skilsmisse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Ja de læser også med herinde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja de læser også med herinde
                                Hvis jeg skal putte lidt ananas i egen juice, følger Hoffskov mig på twitter, hvor jeg delte den tyve minutter inden artiklen kom ud

                                (I øvrigt delte jeg den med Leif og Abildtrup, men de har nok ikke fået deres første fadøl endnu. You snooze, you loose)
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X