Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Jeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægJeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...
Comment
-
Jeg er enig i at det ikke ser godt ud med Izunnas udtalelse, men fejl og misforståelser sker altså fra tid til anden. JH har håndteret sagen proffesionelt og forklaret Izu fejlen, og at det ikke skal ske igen. Mon ikke Izu har "nikket ja" til det.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægHvordan er det du mener, at Kent praktiserer typisk DBU-fodbold? Jeg synes bestemt ikke vi spiller DBU-fodbold. Og hvordan mener du vi burde spille, hvis man ser på de spillere vi har i truppen?
Uden vilje til at ændre på opstilling som ikke fungerer.
Jeg kan godt se lighedstegn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDu mener ikke vi spiller kønsløs boldmassage uden gennembrudskraft?
Alternativet er vel at sadle helt om og gå tilbage til Ove P. bold, men det sker jo nok ikke, selvom jeg da er begyndt at savne tiden under Ove.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er enig i at det ikke ser godt ud med Izunnas udtalelse, men fejl og misforståelser sker altså fra tid til anden. JH har håndteret sagen proffesionelt og forklaret Izu fejlen, og at det ikke skal ske igen. Mon ikke Izu har "nikket ja" til det.
Men ingen finger at sætte på JH i denne sag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægTil dels, men det skyldes vel at vi ikke har mange spillere med gennembrudskraft, eller at de ikke er i form/kørt ind på holdet. Der kommer jo ikke på magisk vis gennembrudskraft, fordi man spiller en anden formation?
Alternativet er vel at sadle helt om og gå tilbage til Ove P. bold, men det sker jo nok ikke, selvom jeg da er begyndt at savne tiden under Ove.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIzunna har været super uproffesionel. Og har gjort det med fuldt overlæg garanteret. For at blive "hørt"..
Men ingen finger at sætte på JH i denne sagBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEn fjer bliver hurtigt til fem høns, og den der ikke fejler bestiller for lidt. Journalisterne kan "lugte" sådanne sager på lang afstand. Ledende spørgsmål og måske en lille misforståelse eller tanketorsk hos Izu kan hurtigt blive til en sensationTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDu mener ikke vi spiller kønsløs boldmassage uden gennembrudskraft?
At det til sidst ikke køre under Olsen havde meget at gøre med de spillere der var til rådighed.
Jeg synes hurtigt pasningsspil ved jorden og fokus på, at kontrollere kampen med bolden er en fed måde at spille på ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægJeg synes ikke at det er professionelt af Izunna det der er foregået via medierne, og ville også ønske han kunne genfinde tidligere tiders form. Men synes fanme det befriende med noget kritik af den old School DBU stil Kent praktiserer. Brækker mig over den ineffektivitet det medfører. Se på landsholdet og hvor forandret et udtryk de samme spillere fremstår med når holdet og taktikken sættes efter hvem der er til rådighed...
U-21 har været en magtfaktor med denne spillestil i mange år efterhånden ... men dem har du måske ikke rigtig styr på?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægTil dels, men det skyldes vel at vi ikke har mange spillere med gennembrudskraft, eller at de ikke er i form/kørt ind på holdet. Der kommer jo ikke på magisk vis gennembrudskraft, fordi man spiller en anden formation?
- og det med de ikke er kørt ind på holdet - efter at have set hvor hurtigt skiftet er sket i Brøndby så ved jeg ærlig talt ikke hvor meget jeg giver for den undskyldning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægHvordan er det du mener, at Kent praktiserer typisk DBU-fodbold? Jeg synes bestemt ikke vi spiller DBU-fodbold. Og hvordan mener du vi burde spille, hvis man ser på de spillere vi har i truppen?
Grytebust
Lund - KEP - Tverskov - JBL
Desler - Makrini - Welbeck - Yao / Joan / Greve
AK - Fester
Comment
Comment