Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Men det betyder ja mere eller mindre at han vil væk. Synes du ikke det er "bad style" hvad han gør der?
    Nej, det synes jeg faktisk ikke, at det er.

    Om han vil væk, er jo kun din (og andres) fortolkning.
    Jeg har kun set ham udtale, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller, og at "vi må se, hvad der sker" i fremtiden.
    Jeg mindes også at have set artikler, hvor han udtaler, at han ønsker at spille, og at han "kæmper videre".

    Det er klart, at kan han citeres for at sige "jeg vil væk", så må han væk... alle andre udtalelser, indtil nu, er i min verden ganske ok. Det er jo "bare" ærlig snak fra en fodboldspiller, der gerne vil spille fodbold - og kan det ikke blive i OB, så må han se på, om det kan blive andre steder.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Men nu har Izunna jo heller ikke på noget som helst tidspunkt nogen som helst steder udtalt, at han vil væk? I modsat fald, må du gerne linke til det.

      Hvad han i korte træk selv har skrevet - og evt. udtalt - er, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller fast, og at "vi må se", om han fortsætter i Odense...
      For mig at se, så gjorde han det her, allerede i sommers... "Transfervinduet er stadig åbent, og jeg har folk, der arbejder for mig"

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/izunna-glad-agf-interesse-vi-maa-se-hvad-der-sker
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        For mig at se, så gjorde han det her, allerede i sommers... "Transfervinduet er stadig åbent, og jeg har folk, der arbejder for mig"

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/izunna-glad-agf-interesse-vi-maa-se-hvad-der-sker
        Ja, enhver spiller bør da være glad for, at der er interesse udefra? Eller?

        Han kunne have udtalt: "Nej, det er noget pis, at andre kan li' mig..." - men det gjorde han ikke, men sagde i stedet: "- Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske..."

        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Ja, enhver spiller bør da være glad for, at der er interesse udefra? Eller?

          Han kunne have udtalt: "Nej, det er noget pis, at andre kan li' mig..." - men det gjorde han ikke, men sagde i stedet: "- Det er godt for mig. Det er dejligt, når der er nogen, der gerne vil arbejde sammen med dig og ser dig som en god spiller. Jeg er glad for, at der er en klub, der vil have mig. Lige nu ved jeg ikke, hvad der kommer til at ske..."

          Nu er er det jo det jeg citerer jeg hentyder til... Han har folk til at arbejde for sig. Det er jo ikke hjemme i haven, men for at komme væk fra OB...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            For mig at se, så gjorde han det her, allerede i sommers... "Transfervinduet er stadig åbent, og jeg har folk, der arbejder for mig"

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/izunna-glad-agf-interesse-vi-maa-se-hvad-der-sker
            Ja det var også denne jeg henviste til. Samt 2 gange Instagram..

            @obforever: Det kan godt være at du syntes det er småting og ligegyldigt. Men det syntes vi andre ikke og det gør ledelsen så heller ikke. Mener ikke at det er første gang han er til kammeratlig samtale.
            Er det forræderi? Nej.
            Er det kontraktbrud? Nej
            Men det er usmagligt at høre på det klynkeri gang på gang og hver ledelsen eller os andre gider at høre på det mere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Nej, det synes jeg faktisk ikke, at det er.

              Om han vil væk, er jo kun din (og andres) fortolkning.
              Jeg har kun set ham udtale, at det ikke er holdbart, at han ikke spiller, og at "vi må se, hvad der sker" i fremtiden.
              Jeg mindes også at have set artikler, hvor han udtaler, at han ønsker at spille, og at han "kæmper videre".

              Det er klart, at kan han citeres for at sige "jeg vil væk", så må han væk... alle andre udtalelser, indtil nu, er i min verden ganske ok. Det er jo "bare" ærlig snak fra en fodboldspiller, der gerne vil spille fodbold - og kan det ikke blive i OB, så må han se på, om det kan blive andre steder.
              Synes når en fodboldspiller flirter med andre klubbers interesse og taler igen og igen um utilfredshed i klubben og gør det i offentligheden så er det illoyal og betyder for mig at han forcerer at komme væk.
              Og i året Izunna spiller for OB nu var det også en stor skuffelse i hensigt af sin præstation på banen. Der var vel til sidst en ordentlig kamp men før var det skuffende hvad han viste på banen: mange fejl, uinspirerende indhop. Synes han havde kun lidt spilletid fordi han var ikke god nok. Han viste vi har en god 6er med El Mak og han talte dertid selv at han kom til OB for at spille på en mere offensive position. Men åbenbart var han ikke god nok at få spilletid på den position. Så skulle han bedre overveje hvordan han kan løfte sin præstation end at beklage sig om situationen i offentligheden.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Tja, jeg synes kun det er en menneskelig reaktion og det er ikke iloyalitet at ønske en ny og bedre situation. Jeg synes, det er nogle rigide regler, der efterhånden er. Og jeg er sikker på han både har overvejet og fået at vide hvordan han kan løfte sin præstation. Det er bare ikke lykkes i OB-regi.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Tja, jeg synes kun det er en menneskelig reaktion og det er ikke iloyalitet at ønske en ny og bedre situation. Jeg synes, det er nogle rigide regler, der efterhånden er. Og jeg er sikker på han både har overvejet og fået at vide hvordan han kan løfte sin præstation. Det er bare ikke lykkes i OB-regi.
                  Tror jeg da at alle er enige i. Det er måden han gør det på der er et problem..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror jeg da at alle er enige i. Det er måden han gør det på der er et problem..
                    +1
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Helt enig... Han havde været i OB i et halvt år på det tidspunkt, hvor han havde deltaget i 14 ud af 15 kampe i foråret, med 10 starter... Og det trods han ikke var i form og ikke leverede...
                      Han burde være mere end tilfreds, og burde være mødt op efter sommerpausen med arbejdshandskerne på!
                      Han er en af de værste jeg længe kan huske, og i mine øjne har han ikke noget at gøre i OB... Utaknemmelig og illoyal...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...er-frustreret/
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Tror JH seriøst selv på det mundgavl? Send nu den utilfredse og fejlcastede mand videre i systemet

                          Comment


                            Hvor tingene dog vender hurtigt i fodbold

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-er-glad-i-ob

                            Og jeg skal være den første til at sige at jeg måske tog fejl af Izunna. Det tog åbenbart kun 1 salg og 12 måneder at få ham igang

                            Comment


                              Jeg køber så ikke helt præmissen om, at han er kommet igang endnu. Det har været to taknemmelige kampe for ham rent spillemæssigt, især i kampen i Horsens, hvor vi var så meget på bolden og der kom relativt få trusler den anden vej. Det er selvfølgelig også hans fortjeneste noget af det, men jeg vil nu ikke helt fritage ham for meddelagtighed i det mål vi lukkede ind i Horsens, og ser frem til at få ham testet for alvor, når vi møder et hold der kan sætte et større spillemæssigt tryk og flytter bolden hurtigere, som vi i den grad risikerer at møde i dag.

                              Comment


                                Ja der kan man da tale om en humør spiller/personlighed...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X