Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dejligt at det kom på plads. 3½ år og et regulært køb giver også noget at bygge på.
    Når man tænker på Izunnas defensive kvalitet, så ligner det jo umiddelbart to 6ere, men han kan også give en El Makrini mere frihed til at være offensiv. Med KEP/Tingager(hvis han slår igennem) + Makrini/Izunna + Zohore/Festersen/AK så ser midteraksen på holdet god ud; der mangler bare en god målmand.

    Velkommen, Izunna!

    Comment


      Velkommen til Izunna. Det bliver spændende at følge ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Dejligt at det kom på plads. 3½ år og et regulært køb giver også noget at bygge på.
        Når man tænker på Izunnas defensive kvalitet, så ligner det jo umiddelbart to 6ere, men han kan også give en El Makrini mere frihed til at være offensiv. Med KEP/Tingager(hvis han slår igennem) + Makrini/Izunna + Zohore/Festersen/AK så ser midteraksen på holdet god ud; der mangler bare en god målmand.

        Velkommen, Izunna!
        Midtaksen ser stærk ud. Men med tabet af Falk og Emil, så mangler vi kreativitet og evne til at udfordre. Får vi en god kantspiller, så begynder det at ligne noget. Hvem ved - måske er Falk snart glemt? Han er en god spiller, men vi har intet vundet med ham.

        Comment


          YES!! Fedt, fedt, fedt!!
          Dejligt, at vi begynder at signe spillere fra højere hylder end 2. og 1. division!
          Velkommen til Izunna!!
          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
            Midtaksen ser stærk ud. Men med tabet af Falk og Emil, så mangler vi kreativitet og evne til at udfordre. Får vi en god kantspiller, så begynder det at ligne noget. Hvem ved - måske er Falk snart glemt? Han er en god spiller, men vi har intet vundet med ham.
            Det er nok ikke Falk's skyld

            Comment


              Velkommen til Izunna, stærk signing og klasse med 3,5 År, har ofte været efter JH men lige for denne her skal han altså have et stort klap på skulderen
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Velkommen til Izunna.

                Det er simpelthen super super godt. Kan huske i sommers hvor jeg tænkte tanken, at han kunne være god for os, samtidig med jeg godt vidste det var ønsketænkning. Her har vi altså hentet på den hylde, vi kun kan nå med det sorte af neglende.

                Jeg har ingen problemer med Izunna ser os som et skridt på vejen, det jeg er glad for, det er at det er op til os om ikke det skal tage 3,5 år at tage skridtet.

                Nu skal han bare lige have fat i sin gode ven Rilwan Hassan.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Stærkt! Jeg glæder mig mere og mere til forårssæsonen (og ærgrer mig over, at jeg ikke har viaplay længere til den tid).
                  Det tegner godt. Det er svært at være rigtig pessimistisk omkring fremtiden lige nu.
                  jeg er sådan set ikke uenig i at vi mangler en målmand, men alt andet lige er arbejdsbetingelserne blevet bedre med Izunna og forhåbentlig Tingager til at afvise modstanderne i luften og før de bliver farlige ved jorden. Koval kan koncentrerer sig mere om spillet foran og i kassen
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Verdensklasse!!!! Og Jesper Hansen fik sin vilje mht en længere kontrakt til Izunna.

                    Synes efterhånden vores ellers udskældte sportsdirektør fortjener ros mht opbygningen af kommende sæsons hold. En masse gode signings med lange kontrakter

                    Comment


                      Det er skide flot af JH har får forhandlet, så lang en kontrakt på plads med så dygtig en spiller. Izunna har altid været en af dem, jeg misundelsesværdigt har set efter ovre på heden, så en lang kontrakt med en spiller af den kaliber, giver håb om at det projekt vi har kørende, går i den rigtige retning. Siden det blev nævnt at vi fra i sommers igen havde midlerne til at bygge holdet op til at konkurrere i toppen af rækken, er AK, Makrini, Festersen, Izunna og KEP i kategorien klassekøb. Herudover har vi haft held med at få en Zohore igang og så har vi et nogle unge spillere, som hele tiden udvikler sig og selvfølgelig ikke bliver dårligere af vi får tilført så dygtige spillere udefra. Det lugter efterhånden af et OB-hold der er på vej tilbage, og måske er vores kære sportsdirektør slet ikke så dum, som nogen gør ham til 😀

                      Comment


                        Det er satme klasse! Jeg glæder mig helt vildt til at se ham og Makrini smadre igennem på midten sammen!

                        Comment


                          Klasse-køb! For år tilbage havde jeg aldrig turde håbe på en spiller som Izunna. Ham og El Makrini kommer til at danne en uhyggelig stærk duo på midtbanen.

                          Comment


                            ... Med Joao på vej også, så må Ari da være på vej ud af start-11er.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Det er skide flot af JH har får forhandlet, så lang en kontrakt på plads med så dygtig en spiller. Izunna har altid været en af dem, jeg misundelsesværdigt har set efter ovre på heden, så en lang kontrakt med en spiller af den kaliber, giver håb om at det projekt vi har kørende, går i den rigtige retning. Siden det blev nævnt at vi fra i sommers igen havde midlerne til at bygge holdet op til at konkurrere i toppen af rækken, er AK, Makrini, Festersen, Izunna og KEP i kategorien klassekøb. Herudover har vi haft held med at få en Zohore igang og så har vi et nogle unge spillere, som hele tiden udvikler sig og selvfølgelig ikke bliver dårligere af vi får tilført så dygtige spillere udefra. Det lugter efterhånden af et OB-hold der er på vej tilbage, og måske er vores kære sportsdirektør slet ikke så dum, som nogen gør ham til 😀
                              Læg dertil forlængelse af kontrakterne med Greve og Dessler.
                              Jeg synes (måske lidt naivt, men sådan er jeg altså) der tegner sig et billede af, at der har været noget om snakken, når JH er blevet forsvaret med, at han økonomisk set var bundet på hænder og fødder indtil i sommers.
                              Så ved jeg godt at der er stor uenighed om målmandsposten, men jeg er faktisk stadig af den overbevisning, at Falkesgaard sagtens kan vise sig at være en rigtig god superliga-målmand.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                                Og alligevel har han kun et 4-tal på dit barometer med alle de - på papiret - gode handler i dette vindue...?
                                Vil ikke give JH så meget kredit. Der er lavet så meget lort og han har spildt 2 år. Jeg vil tillade mig, at tro at det er KN som er bagmanden og JH heldigvis bruger KN. Jeg tror aldrig JH kommer til at finde guld, som vi kan tjene på.

                                Comment

                                Working...
                                X