Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Yes!!!

    http://www.ob.dk/artikel/izunna-klar-for-ob.aspx

    Comment


      #92
      OB fik deres vilje. 3,5 år er sgu super !!

      godt gået JH

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        OB fik deres vilje. 3,5 år er sgu super !!

        godt gået JH

        Og alligevel har han kun et 4-tal på dit barometer med alle de - på papiret - gode handler i dette vindue...?

        Comment


          #94
          Bold.dk

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...kifter-til-ob/

          Comment


            #95
            fedt, fedt, fedt - det begynder at ligne noget!

            Comment


              #96
              Det er meget fornemt. En forstærkning her og nu - og i de kommende sæsoner.
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                Og alligevel har han kun et 4-tal på dit barometer med alle de - på papiret - gode handler i dette vindue...?
                Jeg justerer først når det lukker

                Comment


                  #98
                  Jeg tror ikke det er vores bedste signing, men hold kæft hvor er jeg glad! Signalet er klart og tydeligt, OB vil frem i verden. Eller i hvert fald i ligaen ;-) Ih hvor jeg glæder mig til vi starter igen!

                  Comment


                    #99
                    Stærkt! Jeg glæder mig mere og mere til forårssæsonen (og ærgrer mig over, at jeg ikke har viaplay længere til den tid).
                    Det tegner godt. Det er svært at være rigtig pessimistisk omkring fremtiden lige nu.

                    Comment


                      Nu mangler vi altså bare den klassemålmand. Så begynder top 6 at se realistisk ud.
                      Kommer der flere forstærkninger en dette kan man måske drømme højere

                      Comment


                        Det er satme en stærk signing, glæder mig vildt til næste sæson!

                        Izunna skal self. lige i gear igen og spilles ind på holdet - men for fanden det bliver et lækkert hold vi kan stille i fra sommer af.

                        Comment


                          Det er nok vores bedste signing (udefra) siden sølv sæsonerne. Makrini og Izuuna på central midt! Så skal der skraldes igennem
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Velkommen! Meget, meget velkommen!
                            Det går fremad!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Ubetinget thumbs up for denne handel!

                              Men det er nu stadig lidt kedeligt, at vi først til sommer endelig får skiftet ud i vores forsvar. Håber Izunna kan blive brikken, der kan kompensere for dette, ser store perspektiver i den centrale midt nu.

                              Velkommen til! Dejligt med noget positivt nyt!

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nu mangler vi altså bare den klassemålmand. Så begynder top 6 at se realistisk ud.
                                Kommer der flere forstærkninger en dette kan man måske drømme højere
                                Der skal nok ske et eller andet på målmandsposten, den eneste som har en kontrakt længere end sommeren 16 er Falkesgaard. Jeg regner med at enten for Radza forlænger, ellers bliver en ny ung forfremmet til førsteholdet. Så bliver spørgsmålet om der bliver hentet en som er klar første målmand, eller en omkring samme niveau som Falkesgaard så de kan konkurrere om pladsen.

                                Dertil er jeg overbevidst om at der kommer en venstre midt også, med Yao har vi kun ham som venstre midt i truppen fra sommer af. Sidste to muligheder er midter forsvar såfremt Lasse ikke får en ny kontrakt og samme på centrale midt i forbindelse med Azer.

                                Ellers vil holdet være 'komplet' med 3 målmænd og 2 spillere til hver plads.

                                Comment

                                Working...
                                X