Annoncering

Collapse
No announcement yet.

João Pereira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi er så også åbenlyst uenige om, hvilket OB-projekt det er vi kigger på. Jeg ser ikke et bundhold i ligaen på sparemission.

    Det gør jeg ikke grundet signings som AK, Koval, MEM, KEP og Izunna (det antager vi lige). Det er spillere der kommer fra gode klubber og som helt sikkert også koster på lønningsposten, hvor vi fortsat hører til i den tunge ende af rækken, vil jeg påstå. At man lægger 3 mio. for en spiller som Festersen, er heller ikke for mig et tegn på, at man agerer sparsommeligt eller som et bundhold, og Jesper Hansen har jo gjort en dyd ud af at fortælle, at der er øgede muligheder økonomisk.

    Så kan vi så blive uenige om, hvordan vi vurderer Pereira. Personligt vil jeg nu mene, at det er noget af en tilsnigelse at påstå, at han skulle være bedre end Ahlmann der var en klasseback på et guldhold for under 1½ år siden og har to landskampe på CV'et.

    En spiller som Novak, hiver jeg kun frem, fordi at man mente, at Pereira var en bedre spiller i efteråret. Det er jeg så lodret uenig i.

    Izunna er ikke niveauet over, hvad OB kan hente i min verden, og meget af det afhænger selvsagt af økonomien, som der bestemt stadig er en ubekendt i OB med den nuværende ejerkreds. Det er muligt at nogle af dine FCK-venner har snakket om Izunna, men vi må også bare sige, at han aldrig for alvor har været kædet sammen med FCK, og at han udviklingsmæssigt gik i stå i de sidste to sæsoner i FCM, ligesom at det heller ikke ser ud til at have været det rigtige for ham med Amkar Perm.

    Jeg har ikke sagt, at jeg IKKE synes, at Izunna er et scoop. Jeg synes at han nærmer sig det prædikat, med det forbehold, at han som nævnt er gået lidt i stå de seneste par år. Jeg mener bare ikke, at Jesper Hansen har reddet sit gode navn og rygte i OB ved at hente Izunna, særligt når vi fortsat ikke ved, om vi snakker et ½ års lejeaftale, eller en 3-4 årig kontrakt.
    Ok, vores vores forskellighed i mening kan vel nærmest koges ned til en glasset halvt fyldt/halvt tomt-indstilling

    Jeg synes indkøb som Joao og Izunna (og Festersen, Makrini, Zohore og AK) er skridt i den rigtige retning. Og hvis man bliver ved med at gå i den rigtige retning, når man frem til sidst.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Izunna er ikke niveauet over, hvad OB kan hente i min verden, og meget af det afhænger selvsagt af økonomien, som der bestemt stadig er en ubekendt i OB med den nuværende ejerkreds.
      I din verden, hvad håber/forventer du ellers at vi henter? Kan du komme med et par eksempler på spillere fra en hylde du mener er realistisk?

      Comment


        #63
        For nu at få det fra SE's egne fans, så er de meget kede af at miste Joao.

        http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...t=3000#4241857

        De to debattører er forresten blandt de mest nøgterne og objektive bold.dk brugere, jeg nogensinde har stødt på.
        Last edited by anglicantian; 25-01-2016, 23:03.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          For nu at få de fra SE's egne fans, så er de meget kede af at miste Joao.

          http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...t=3000#4241857

          De to debattører er forresten blandt de mest nøgterne og objektive bold.dk brugere, jeg nogensinde har stødt på.
          Snakkede med en vb fan idag. Han havde også gode ting at sige. De ville meget gerne have beholdt ham dengang han skiftede til SDJ.. Skal dog siges at han stort set kun spillede midtforsvarer for dem

          Comment


            #65
            Velkommen til - lyder som en spændende handel.

            Rart at JH allerede er igang med oprydningen, der er sgu alligevel sket en del i dette vindue - håber dog vi kan få lidt mere ind nu her - så ikke der er alt for mange nye til sommer. Falk ud og Izunna ind ville hjælpe på det

            Comment


              #66
              Er han tiltænkt CF eller VB?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Er han tiltænkt CF eller VB?
                Tror ikke der er meldt noget ud. Men med KNs manglende tillid til den rødhårede viking, kunne man vel godt forestille sig at han skulle kæmpe med om pladsen i det centrale?

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Tror ikke der er meldt noget ud. Men med KNs manglende tillid til den rødhårede viking, kunne man vel godt forestille sig at han skulle kæmpe med om pladsen i det centrale?

                  Mvh

                  MaxHH
                  Af de to nuværende i CF ser jeg ikke den rødhårede som den svageste ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Af de to nuværende i CF ser jeg ikke den rødhårede som den svageste ...
                    Nej, den hæder må tilfalde vores "anfører".
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Er han tiltænkt CF eller VB?
                      Mon ikke at det er VB. Det gætter jeg på.
                      Spørgsmålet er vel så om man så kan nøjes med 3 CF'er nu når han er kommet til, og han er 4. backup så længe vi har en fornuftig erstatning i Skulason på VB hvis han rykkes ind i tilfælde af skader.
                      Hvis det kunne åbne op for noget ekstra kvalitet på venstrekanten kunne jeg godt acceptere den løsning

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Af de to nuværende i CF ser jeg ikke den rødhårede som den svageste ...
                        Det gør jeg heller ikke... men KN er vist ikke enig med os to...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #72
                          I dagens Stiften kommer de med den udmærkede pointe, at Skulason kan være ganske salgsbar efter EM. Han har jo hidtil været fast mand i kvalifikationen, så mon ikke, at han får spilletid. Kunne gøre et farvel nemmere til sommer.
                          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            I dagens Stiften kommer de med den udmærkede pointe, at Skulason kan være ganske salgsbar efter EM. Han har jo hidtil været fast mand i kvalifikationen, så mon ikke, at han får spilletid. Kunne gøre et farvel nemmere til sommer.
                            Ikke nok med at vi tjener 1 million kr på at han er til EM men også at kunne tjene penge på ham til sommer kan kun være en våd drøm som gerne måtte ske

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ikke nok med at vi tjener 1 million kr på at han er til EM men også at kunne tjene penge på ham til sommer kan kun være en våd drøm som gerne måtte ske
                              Tjener vi penge på at have spillere med til EM? Det er fløjet hen over hovedet på mig...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Tjener vi penge på at have spillere med til EM? Det er fløjet hen over hovedet på mig...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Ja vi får et dagligt vederlag.. Starter 14 dage før slutrunden til dagen efter de ryger ud..
                                Det skulle blive tæt på 2 millioner for HJ og AS alene bare for grundspillet

                                Comment

                                Working...
                                X