Annoncering

Collapse
No announcement yet.

João Pereira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ari har udløb 31/12-16
    Kan det passe??? Det vil sige at vi er forberedt på at en af vores spillere har kontraktudløb og allerede hentet en erstatning?

    Jeg tror du har set forkert, mon ikke vi bare har hentet ham fordi vi synes vi mangler nogle venstrebacks?

    I/A

    Comment


      #47
      Jeg er absolut positiv ift denne tilgang. Velkommen Pereira!
      Og jeg er også positiv overfor det faktum, at vi her henter en spiller fra en anden SL klub, som jo trods alt er en hylde eller to over mange af de seneste signings, vi har lavet!
      Ja, vi ligger under 'visse' topklubber (de, som ikke kan nævnes!) i 'fødekæden', men der er også SL klubber, der stadig ligger under os i samme fødekæde!
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Udmærket Superligaspiller, og så er det vidst det. Mangler noget fysisk for at kunne begå sig i midterforsvaret imo, især hvis det skal være ved siden af KEP, som heller ikke lever på fysikken. Som back mangler han noget hurtighed og noget drive fremad i banen til for alvor at være en kvalitetsback i Superligaen.

        En ok signing der sikkert ikke falder igennem og ikke umiddelbart er et skridt ned ift. Ari, men jeg har svært ved at synes andet, end at det stinker lidt af middelmådighed, desværre.
        Jeg synes din kritik af de forskellige indkøb, er noget farvet af opskruede forventninger.

        Joao giver mening. Det er svært at købe spillere i udlandet. Det vil altid være en lottokupon, om de slår til i DK eller ej. Når man køber en spiller, der allerede har bevist sig i DK, fjerner man noget af den usikkerhed.

        Og du har da ret i, at Joao ikke er spiller, der umiddelbart er interessant for BIF, FCK eller FCM. Men når man skal løfte sig fra usikkert, famlende bundhold og op mod toppen er det den slags indkøb fra vækstlaget lige under, der langsomt men sikkert hæver os mod toppen.

        Det samme med Izunna. I en anden tråd omtaler du ham som "reservespiller fra FCM", hvilket teknisk set er korrekt. Men han var altså bænket af Sparv og Andersson, der er de to bedste def. midtbaner i ligaen siden Linderoth. Og Izunna er ikke langt efter de to. Han er et kæmpescoop i mine øjne, og en klar indikator af, at det går den rette vej. Også med hvilke spillere vi kan tiltrække.

        Den der med at gå fra en 10.plads til mesterskabet på én sæson, ved at købe et par 18-årige brasilianere, hører mere til i computerspil.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg synes din kritik af de forskellige indkøb, er noget farvet af opskruede forventninger.

          Joao giver mening. Det er svært at købe spillere i udlandet. Det vil altid være en lottokupon, om de slår til i DK eller ej. Når man køber en spiller, der allerede har bevist sig i DK, fjerner man noget af den usikkerhed.

          Og du har da ret i, at Joao ikke er spiller, der umiddelbart er interessant for BIF, FCK eller FCM. Men når man skal løfte sig fra usikkert, famlende bundhold og op mod toppen er det den slags indkøb fra vækstlaget lige under, der langsomt men sikkert hæver os mod toppen.

          Det samme med Izunna. I en anden tråd omtaler du ham som "reservespiller fra FCM", hvilket teknisk set er korrekt. Men han var altså bænket af Sparv og Andersson, der er de to bedste def. midtbaner i ligaen siden Linderoth. Og Izunna er ikke langt efter de to. Han er et kæmpescoop i mine øjne, og en klar indikator af, at det går den rette vej. Også med hvilke spillere vi kan tiltrække.

          Den der med at gå fra en 10.plads til mesterskabet på én sæson, ved at købe et par 18-årige brasilianere, hører mere til i computerspil.
          Haha fedt sagt. Jeg har før kritiseret Sheed for at tænke lidt for meget fm'sk. Godt, jeg ikke er alene med den holdning.

          Er personligt rigtig glad for både joao, kep og Izunna, der alle forstærker vores start-11'er.
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg synes din kritik af de forskellige indkøb, er noget farvet af opskruede forventninger.

            Joao giver mening. Det er svært at købe spillere i udlandet. Det vil altid være en lottokupon, om de slår til i DK eller ej. Når man køber en spiller, der allerede har bevist sig i DK, fjerner man noget af den usikkerhed.

            Og du har da ret i, at Joao ikke er spiller, der umiddelbart er interessant for BIF, FCK eller FCM. Men når man skal løfte sig fra usikkert, famlende bundhold og op mod toppen er det den slags indkøb fra vækstlaget lige under, der langsomt men sikkert hæver os mod toppen.

            Det samme med Izunna. I en anden tråd omtaler du ham som "reservespiller fra FCM", hvilket teknisk set er korrekt. Men han var altså bænket af Sparv og Andersson, der er de to bedste def. midtbaner i ligaen siden Linderoth. Og Izunna er ikke langt efter de to. Han er et kæmpescoop i mine øjne, og en klar indikator af, at det går den rette vej. Også med hvilke spillere vi kan tiltrække.

            Den der med at gå fra en 10.plads til mesterskabet på én sæson, ved at købe et par 18-årige brasilianere, hører mere til i computerspil.
            Du rammer spot on her, der er utroligt mange der mener at det er sådan man vinder mesterskaber IRL også.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Udmærket Superligaspiller, og så er det vidst det. Mangler noget fysisk for at kunne begå sig i midterforsvaret imo, især hvis det skal være ved siden af KEP, som heller ikke lever på fysikken. Som back mangler han noget hurtighed og noget drive fremad i banen til for alvor at være en kvalitetsback i Superligaen.

              En ok signing der sikkert ikke falder igennem og ikke umiddelbart er et skridt ned ift. Ari, men jeg har svært ved at synes andet, end at det stinker lidt af middelmådighed, desværre.
              Meget uenig i det markerede. Jeg så så godt som alle superligakampe i efteråret, og Pereira var en af de mest spændende backs imø.

              Jeg synes netop han har et glimrende drive, god teknik og en fin speed, især stillet overfor Arí. Umiddelbart vil jeg sige at kun Riza og Ludwig var klart bedre venstre backs end Pereira i efteråret.
              Last edited by anglicantian; 25-01-2016, 17:47.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                ...

                Det samme med Izunna. I en anden tråd omtaler du ham som "reservespiller fra FCM", hvilket teknisk set er korrekt. Men han var altså bænket af Sparv og Andersson, der er de to bedste def. midtbaner i ligaen siden Linderoth. Og Izunna er ikke langt efter de to. Han er et kæmpescoop i mine øjne, og en klar indikator af, at det går den rette vej. Også med hvilke spillere vi kan tiltrække.

                Den der med at gå fra en 10.plads til mesterskabet på én sæson, ved at købe et par 18-årige brasilianere, hører mere til i computerspil.
                Enig i det her. Jeg ser heller ikke Izunna som en frelser der kommer ind og revolutionerer det hele, men bestemt som et godt skridt i den rigtige retning (hvis vi signer ham). Det skriver Sheed egentlig også.

                Det samme tænker jeg om Pereira.

                Hvis det havde været for 5-6 år siden kunne man måske med rette sige "hvordan skal vi indhente/overhale de forreste hvis vi henter deres reservespillere?". Det passer bare ikke med vores virkelighed længere. Lige nu ligger vi godt nok nr. 7, men vi er reelt et bundhold (og har været det i 5 år efterhånden). Så i første omgang handler det om at indhente hold som SønderjyskE, FCN og med tiden Randers og AaB.

                Comment


                  #53
                  Velkommen Joao!
                  Det går fremad!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Meget uenig i det markereder. Jeg så så godt som alle superligakampe i efteråret, og Pereira var en af de mest spændende backs imø.

                    Jeg synes netop han har et glimrende drive, god teknik og en fin speed, især stillet overfor Arí. Umiddelbart vil jeg sige at kun Riza og Ludwig var klart bedre venstre backs end Pereira i efteråret.
                    Ja, så er vi jo så bare uenige. En spiller som Filip Novak er f.eks. klasser bedre end Pereira. Han har så meget mere at byde på offensivt ift. teknik, indlæg, spilforståelse og smid så hans giftige dødbolde oven i hatten. Jeg kan heller ikke se, at han skulle være bedre end Marxen, Mtiliga og når Ahlmann er tilbage fra sin skade, er han også klart et niveau over Pereira.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg synes din kritik af de forskellige indkøb, er noget farvet af opskruede forventninger.

                      Joao giver mening. Det er svært at købe spillere i udlandet. Det vil altid være en lottokupon, om de slår til i DK eller ej. Når man køber en spiller, der allerede har bevist sig i DK, fjerner man noget af den usikkerhed.

                      Og du har da ret i, at Joao ikke er spiller, der umiddelbart er interessant for BIF, FCK eller FCM. Men når man skal løfte sig fra usikkert, famlende bundhold og op mod toppen er det den slags indkøb fra vækstlaget lige under, der langsomt men sikkert hæver os mod toppen.

                      Det samme med Izunna. I en anden tråd omtaler du ham som "reservespiller fra FCM", hvilket teknisk set er korrekt. Men han var altså bænket af Sparv og Andersson, der er de to bedste def. midtbaner i ligaen siden Linderoth. Og Izunna er ikke langt efter de to. Han er et kæmpescoop i mine øjne, og en klar indikator af, at det går den rette vej. Også med hvilke spillere vi kan tiltrække.

                      Den der med at gå fra en 10.plads til mesterskabet på én sæson, ved at købe et par 18-årige brasilianere, hører mere til i computerspil.

                      Hvor ser du, at jeg foreslår, at købe et par 18-årige brasilianere? Det var dog en usaglig måde at debattere på....

                      Det kan godt være, at du finder mine forventninger opskruede, jeg må bare sige at med det relativt gode kendskab, jeg har til Pereira, så synes jeg bare ikke, at han er en spiller der er med til at løfte OB, såfremt at det er tænkt, at han skal indgå som stamspiller. Jeg skriver intet sted, at manden er dårlig, jeg skriver bare hvad min vurdering er: Manden er en middelmådig Superligaspiller, og det holder jeg fast ved, og det føler jeg mig rimeligt overbevist om nok skal blive billedet de næste sæsoner.

                      Jeg ved godt, at 90% af det her forum render forvildede rundt som en flok mongoler på vej til Shubidua-koncert, hver gang der hentes en spiller ind. Der er jeg bare ikke. Når man henter en spiller som Pereira, som jeg har set i tre forskellige klubber i Danmark og ikke har været imponeret af, selvom at kurven da bevares er gået i den rigtige retning, så udlægger jeg teksten som jeg ser den. Jeg tillader mig at stille spørgsmålstegn ved sportslige beslutninger, som jeg finder besynderlige, (ikke at jeg er decideret modstander af at hente Pereira) og jeg synes, at der er meget god grund til at gøre dette, for der er taget MANGE håbløse sportslige beslutninger de seneste 5 år, og en mand som Jesper Hansen har endnu ikke optjent nok point i min bank, til at jeg stoler på hans dømmekraft.
                      Last edited by Sheed; 25-01-2016, 17:50.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvor ser du, at jeg foreslår, at købe et par 18-årige brasilianere? Det var dog en usaglig måde at debattere på....

                        Det kaldes en stråmand.^

                        Det kan godt være, at du finder mine forventninger opskruede, jeg må bare sige at med det relativt gode kendskab, jeg har til Pereira, så synes jeg bare ikke, at han er en spiller der er med til at løfte OB, såfremt at det er tænkt, at han skal indgå som stamspiller. Jeg skriver intet sted, at manden er dårlig, jeg skriver bare hvad min vurdering er: Manden er en middelmådig Superligaspiller, og det holder jeg fast ved, og det føler jeg mig rimeligt overbevist om nok skal blive billedet de næste sæsoner.

                        Jeg ved godt, at 90% af det her forum render forvildede rundt som en flok mongoler på vej til Shubidua-koncert, hver gang der hentes en spiller ind. Der er jeg bare ikke(Her brugte du selv en). Når man henter ind spiller som Pereira, som jeg har set i tre forskellige klubber i Danmark og ikke har været imponeret af, selvom at kurven da bevares er gået i den rigtige retning, så udlægger jeg teksten som jeg ser den. Jeg tillader mig at stille spørgsmålstegn ved sportslige beslutninger, som jeg finder besynderlige, (ikke at jeg er decideret modstander af at hente Pereira) og jeg synes, at der er meget god grund til at gøre dette, for der er taget MANGE håbløse sportslige beslutninger de seneste 5 år, og en mand som Jesper Hansen har endnu ikke optjent nok point i min bank, til at jeg stoler på hans dømmekraft.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          Haha fedt sagt. Jeg har før kritiseret Sheed for at tænke lidt for meget fm'sk. Godt, jeg ikke er alene med den holdning.

                          Er personligt rigtig glad for både joao, kep og Izunna, der alle forstærker vores start-11'er.
                          Hvad betyder det at være for "fm'sk"? Er det en betegnelse for folk der synes, at forsvarsspillere i SønderjyskE, måske ikke er kæmpe forstærkninger? Men selvfølgelig, hvorfor skulle han ikke blive en kæmpe profil? Jonasson var jo en nøglespiller i SønderjyskE, og vi kan jo alle se, hvor stor en profil han har været siden han kom til.

                          Så synes jeg i øvrigt også, at det er useriøst at komme med et postulat om, at Pereira forstærker vores startellever, uden at argumentere for hvorfor...

                          I min verden, er det ikke en selvfølge, at en 25-årig spiller der har spiller ½ års fast Superligafodbold, og hvis erfaring derudover begrænser sig til den bedste moldovanske række, og de næstbedste danske og portugisiske, skulle være bedre end en spiller med 130 Superliga og Allsvenskankampe, og 28 landskampe for Island, som tilmed ligner en fast mand ved EM-slutrunden til sommer. Men det er jo selvfølgelig bare min mening.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Hvor ser du, at jeg foreslår, at købe et par 18-årige brasilianere? Det var dog en usaglig måde at debattere på....

                            Det kan godt være, at du finder mine forventninger opskruede, jeg må bare sige at med det relativt gode kendskab, jeg har til Pereira, så synes jeg bare ikke, at han er en spiller der er med til at løfte OB, såfremt at det er tænkt, at han skal indgå som stamspiller. Jeg skriver intet sted, at manden er dårlig, jeg skriver bare hvad min vurdering er: Manden er en middelmådig Superligaspiller, og det holder jeg fast ved, og det føler jeg mig rimeligt overbevist om nok skal blive billedet de næste sæsoner.

                            Jeg ved godt, at 90% af det her forum render forvildede rundt som en flok mongoler på vej til Shubidua-koncert, hver gang der hentes en spiller ind. Der er jeg bare ikke. Når man henter ind spiller som Pereira, som jeg har set i tre forskellige klubber i Danmark og ikke har været imponeret af, selvom at kurven da bevares er gået i den rigtige retning, så udlægger jeg teksten som jeg ser den. Jeg tillader mig at stille spørgsmålstegn ved sportslige beslutninger, som jeg finder besynderlige, (ikke at jeg er decideret modstander af at hente Pereira) og jeg synes, at der er meget god grund til at gøre dette, for der er taget MANGE håbløse sportslige beslutninger de seneste 5 år, og en mand som Jesper Hansen har endnu ikke optjent nok point i min bank, til at jeg stoler på hans dømmekraft.
                            Ok, den med brasilianerne var en stramning. My bad. Men jeg synes stadig dine forventninger til hvad man kan hente som bundhold i ligaen på sparemission er overdrevne.

                            Joao kan vi diskutere. Du vurderer ham klart under hvad jeg og en del andre gør. Fair nok. Personligt synes jeg han er bedre end Ahlmann og Marxen.

                            Men du nævner selv Novak i det foregående indlæg. En spiller som Novak er pt. bare uden for vores rækkevidde. Både økonomisk og sportsligt. Joao er niveauet vi realistiskt kan hente spillere fra. Og Izunna er imo niveauet over. Der var flere af mine FCK-venner der snakkede om Izunna, da han røg på bænken og inden Delaney og Amartey brød igennem.
                            At du vurderer, at fordi han var bænket i FCM, kan han ikke være et scoop for os, fortæller mig, at du har urealistiske forventninger til, hvad der kan lade sig gøre (Og at du måske skulle se flere kampe med andre end OB ) .

                            Edit: Og har du set mongoler til en Shu-bi-dua-koncert? De er så misundelsesværdigt lykkelige!
                            Last edited by Onkel Riffel; 25-01-2016, 17:56.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Ok, den med brasilianerne var en stramning. My bad. Men jeg synes stadig dine forventninger til hvad man kan hente som bundhold i ligaen på sparemission er overdrevne.

                              Joao kan vi diskutere. Du vurderer ham klart under hvad jeg og en del andre gør. Fair nok. Personligt synes jeg han er bedre end Ahlmann og Marxen.

                              Men du nævner selv Novak i det foregående indlæg. En spiller som Novak er pt. bare uden for vores rækkevidde. Både økonomisk og sportsligt. Joao er niveauet vi realistiskt kan hente spillere fra. Og Izunna er imo niveauet over. Der var flere af mine FCK-venner der snakkede om Izunna, da han røg på bænken og inden Delaney og Amartey brød igennem.
                              At du vurderer, at fordi han var bænket i FCM, kan han ikke være et scoop for os, fortæller mig, at du har urealistiske forventninger til, hvad der kan lade sig gøre (Og at du måske skulle se flere kampe med andre end OB ) .
                              Vi er så også åbenlyst uenige om, hvilket OB-projekt det er vi kigger på. Jeg ser ikke et bundhold i ligaen på sparemission.

                              Det gør jeg ikke grundet signings som AK, Koval, MEM, KEP og Izunna (det antager vi lige). Det er spillere der kommer fra gode klubber og som helt sikkert også koster på lønningsposten, hvor vi fortsat hører til i den tunge ende af rækken, vil jeg påstå. At man lægger 3 mio. for en spiller som Festersen, er heller ikke for mig et tegn på, at man agerer sparsommeligt eller som et bundhold, og Jesper Hansen har jo gjort en dyd ud af at fortælle, at der er øgede muligheder økonomisk.

                              Så kan vi så blive uenige om, hvordan vi vurderer Pereira. Personligt vil jeg nu mene, at det er noget af en tilsnigelse at påstå, at han skulle være bedre end Ahlmann der var en klasseback på et guldhold for under 1½ år siden og har to landskampe på CV'et.

                              En spiller som Novak, hiver jeg kun frem, fordi at man mente, at Pereira var en bedre spiller i efteråret. Det er jeg så lodret uenig i.

                              Izunna er ikke niveauet over, hvad OB kan hente i min verden, og meget af det afhænger selvsagt af økonomien, som der bestemt stadig er en ubekendt i OB med den nuværende ejerkreds. Det er muligt at nogle af dine FCK-venner har snakket om Izunna, men vi må også bare sige, at han aldrig for alvor har været kædet sammen med FCK, og at han udviklingsmæssigt gik i stå i de sidste to sæsoner i FCM, ligesom at det heller ikke ser ud til at have været det rigtige for ham med Amkar Perm.

                              Jeg har ikke sagt, at jeg IKKE synes, at Izunna er et scoop. Jeg synes at han nærmer sig det prædikat, med det forbehold, at han som nævnt er gået lidt i stå de seneste par år. Jeg mener bare ikke, at Jesper Hansen har reddet sit gode navn og rygte i OB ved at hente Izunna, særligt når vi fortsat ikke ved, om vi snakker et ½ års lejeaftale, eller en 3-4 årig kontrakt.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Vi er så også åbenlyst uenige om, hvilket OB-projekt det er vi kigger på. Jeg ser ikke et bundhold i ligaen på sparemission.

                                Det gør jeg ikke grundet signings som AK, Koval, MEM, KEP og Izunna (det antager vi lige). Det er spillere der kommer fra gode klubber og som helt sikkert også koster på lønningsposten, hvor vi fortsat hører til i den tunge ende af rækken, vil jeg påstå. At man lægger 3 mio. for en spiller som Festersen, er heller ikke for mig et tegn på, at man agerer sparsommeligt eller som et bundhold, og Jesper Hansen har jo gjort en dyd ud af at fortælle, at der er øgede muligheder økonomisk.

                                Så kan vi så blive uenige om, hvordan vi vurderer Pereira. Personligt vil jeg nu mene, at det er noget af en tilsnigelse at påstå, at han skulle være bedre end Ahlmann der var en klasseback på et guldhold for under 1½ år siden og har to landskampe på CV'et.

                                En spiller som Novak, hiver jeg kun frem, fordi at man mente, at Pereira var en bedre spiller i efteråret. Det er jeg så lodret uenig i.

                                Izunna er ikke niveauet over, hvad OB kan hente i min verden, og meget af det afhænger selvsagt af økonomien, som der bestemt stadig er en ubekendt i OB med den nuværende ejerkreds. Det er muligt at nogle af dine FCK-venner har snakket om Izunna, men vi må også bare sige, at han aldrig for alvor har været kædet sammen med FCK, og at han udviklingsmæssigt gik i stå i de sidste to sæsoner i FCM, ligesom at det heller ikke ser ud til at have været det rigtige for ham med Amkar Perm.

                                Jeg har ikke sagt, at jeg IKKE synes, at Izunna er et scoop. Jeg synes at han nærmer sig det prædikat, med det forbehold, at han som nævnt er gået lidt i stå de seneste par år. Jeg mener bare ikke, at Jesper Hansen har reddet sit gode navn og rygte i OB ved at hente Izunna, særligt når vi fortsat ikke ved, om vi snakker et ½ års lejeaftale, eller en 3-4 årig kontrakt.
                                Én ting er jo økonomisk formåen. En anden er, at der er en del klubber i Danmark, der er foran os rent sportsligt. De 3 store, AaB, SE og Randers er umiddelbart et stykke foran os pt. Og så må man jo "nøjes" med lidt yngre spillere, i vores tilfælde Pereira og Izunna på ca. 25, der gerne vil være med til at bygge op igen under Kent.

                                Jeg har ikke argumenteret for Novak < Pereira, jeg mener bare kun at Riza og Ludwig har været klart (dvs. markant) bedre end Pereira i efteråret.
                                Novak har gjort det ok men ikke mere, synes jeg. Rent objektivt har de også leveret tæt på det samme mhp assists etc.

                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Hvad betyder det at være for "fm'sk"? Er det en betegnelse for folk der synes, at forsvarsspillere i SønderjyskE, måske ikke er kæmpe forstærkninger? Men selvfølgelig, hvorfor skulle han ikke blive en kæmpe profil? Jonasson var jo en nøglespiller i SønderjyskE, og vi kan jo alle se, hvor stor en profil han har været siden han kom til.

                                Så synes jeg i øvrigt også, at det er useriøst at komme med et postulat om, at Pereira forstærker vores startellever, uden at argumentere for hvorfor...

                                I min verden, er det ikke en selvfølge, at en 25-årig spiller der har spiller ½ års fast Superligafodbold, og hvis erfaring derudover begrænser sig til den bedste moldovanske række, og de næstbedste danske og portugisiske, skulle være bedre end en spiller med 130 Superliga og Allsvenskankampe, og 28 landskampe for Island, som tilmed ligner en fast mand ved EM-slutrunden til sommer. Men det er jo selvfølgelig bare min mening.
                                Jonasson var vel en pålidelig squadplayer i SE og ikke meget mere end det. HJ har aldrig rigtigt været fast mand i midterforsvaret for SE, han har mest spillet Defensiv midt og højre back, og er blevet smidt ind i midterforsvaret ved karantæner og skader i perioder.

                                Desuden er der vel ikke tvivl om, at SE er bedre i denne sæson end i sidste og forrige sæson? Og det med Pereira som fast VB. Jeg er optimistisk mht ham, da han er mere Kent Nielsen-back end Arí nogensinde bliver. Vi får jo se.
                                Last edited by anglicantian; 25-01-2016, 18:27.

                                Comment

                                Working...
                                X