Annoncering

Collapse
No announcement yet.

João Pereira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men han har end ikke været på bænken de sidste 2 kampe nu. Heller ikke mod VFF
    Nå for faen, så må det have været kampen forinden, så kan det sgu godt være han var skadet, var ellers 100 på det var imod Viborg han kom ind

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Men han har end ikke været på bænken de sidste 2 kampe nu. Heller ikke mod VFF
      De har fine afløsere, der ikke er på vej videre. Hvorfor skulle de ikke spille med dem? De gør bare, hvad mange af os opfordrede til, at man gjorde med Falk: Spiller med dem, der har en fremtid i klubben, og skal tegne klubben i næste sæson. At de så har spillere, der er langt tættere på Pereira, end nogen af vores afløsere er på Falk, gør beslutningen det meget nemmere...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Nå for faen, så må det have været kampen forinden, så kan det sgu godt være han var skadet, var ellers 100 på det var imod Viborg han kom ind
        Tror det var kampen før mod EfB han kom ind i 15 min tid. Siden har jeg ikke set ham.
        Har lige tjekket Sdj's hjemmeside. Der var han med i en 20 mands trup der var udtaget til kampen. Han må så være sorteret fra af en eller anden årsag

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          De har fine afløsere, der ikke er på vej videre. Hvorfor skulle de ikke spille med dem? De gør bare, hvad mange af os opfordrede til, at man gjorde med Falk: Spiller med dem, der har en fremtid i klubben, og skal tegne klubben i næste sæson. At de så har spillere, der er langt tættere på Pereira, end nogen af vores afløsere er på Falk, gør beslutningen det meget nemmere...
          Tror nu umiddelbart kun at Del Hende fik chancen på VB pga Joao's skade.. Indtil da havde han spillet andre pladser uden at spille fast

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tror nu umiddelbart kun at Del Hende fik chancen på VB pga Joao's skade.. Indtil da havde han spillet andre pladser uden at spille fast
            Klart. Men mon ikke vi havde gjort det samme, hvis Greve var braget igennem på kanten i Falks fravær?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Klart. Men mon ikke vi havde gjort det samme, hvis Greve var braget igennem på kanten i Falks fravær?
              Det vil jeg håbe.. Hvis han havde spillet en brandkamp og scoret 2-3 mål kunne det havde blevet et spændende scenarie.. Men så var Falk nok bare blevet flyttet på HK istedet

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tror nu umiddelbart kun at Del Hende fik chancen på VB pga Joao's skade.. Indtil da havde han spillet andre pladser uden at spille fast
                Nej på ingen måde. De testede dal hende på backen i en reserveholdskamp, netop fordi Joao blev skadet. Derfor er det ikke fordi Joao har spillet sig af, men at Dal Hende har spillet sig på. At han så senere er røget helt ud af truppen er lidt mere overraskende, men han kan jo godt have tabt lidt fokus, når udsigten til spilletid er lang, og et klubskifte er nært forestående. Jeg lægger i hvert fald intet i hans manglende spilletid. Erstatningen har bare peaket totalt da han fik chancen.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Nej på ingen måde. De testede dal hende på backen i en reserveholdskamp, netop fordi Joao blev skadet. Derfor er det ikke fordi Joao har spillet sig af, men at Dal Hende har spillet sig på. At han så senere er røget helt ud af truppen er lidt mere overraskende, men han kan jo godt have tabt lidt fokus, når udsigten til spilletid er lang, og et klubskifte er nært forestående. Jeg lægger i hvert fald intet i hans manglende spilletid. Erstatningen har bare peaket totalt da han fik chancen.
                  Så får vi forhåbentlig en sulten og skadesfri spiller efter ferien

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    De har fine afløsere, der ikke er på vej videre. Hvorfor skulle de ikke spille med dem? De gør bare, hvad mange af os opfordrede til, at man gjorde med Falk: Spiller med dem, der har en fremtid i klubben, og skal tegne klubben i næste sæson. At de så har spillere, der er langt tættere på Pereira, end nogen af vores afløsere er på Falk, gør beslutningen det meget nemmere...
                    Men det er tilgængel dejligt at se både KEP og Tverskov stadig spiller fast i deres klubber

                    Comment


                      Joao nyder Danmark

                      http://www.ob.dk/artikel/pereira-nyder-danmark.aspx

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han virker til at have en god indstilling og så er det rart at han mener at det er hård træning. Han kommer fra Suppens arbejder hold så det ser jeg som positivt. Han har taget et step op i forhold til de andre klubber han har været i. Jeg håber han griber chancen og slår til.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Noget om hvor skadet han er ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Noget om hvor skadet han er ?
                            Mon ikke at OL holdet er ude inden næste kamp og JBL(som forøvrigt har fået tilbudt en kontrakt forlængelse af OB) er hjemme til at tage backen hvis Joao er skadet..

                            Comment


                              I øvrigt er João Pereira (offensivt) en skuffelse indtil videre. Defensivt ok, men jeg så ham også være for passiv et par gange i går.
                              Jeg forstår godt hvad man vil med eksperimentet for han har god teknik, pasninger og hovedspil. Han mangler helt klart mod til at tage løbene offensivt og det hæmmer virkelig vores spil hver gang han stopper op og spiller den tilbage...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                                I øvrigt er João Pereira (offensivt) en skuffelse indtil videre. Defensivt ok, men jeg så ham også være for passiv et par gange i går.
                                Jeg forstår godt hvad man vil med eksperimentet for han har god teknik, pasninger og hovedspil. Han mangler helt klart mod til at tage løbene offensivt og det hæmmer virkelig vores spil hver gang han stopper op og spiller den tilbage...
                                Det har alle vore backs gjort under KN

                                Comment

                                Working...
                                X