Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart til forårssæson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
3 minfor 3 minutter sidenOdense_Boldklub @Odense_Boldklub
Pause - vi var bedst indtil 30. minut, hvor Siroki fik en OK periode. Vi kom tilbage men også bagud, trods flere gode målchancer. #obdk
Leif Rasmussen @offenbax
1-0 til Brijeg ved pausen. OBs spil virker kønsløst. Festersen har haft en afslutning indenfor rammen.#sportfyn #obdk
Sjovt at se så forskelligt der ses på en fodboldkamp.Tweets ved pause fra henholdsvis OB og FS
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet har mildest talt været en sløj forårsopstart. Men som altid er det svært at vurdere og bedømme holdet uden at have set dem i kamp.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægDet kan vel kun betyder at vi med den opstart rykker ned, vi er jo elendige, kan ingenting, mangler alt. Jeg er også sikker på at det Falks skyld.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg giver ikke en skid for de her træningskampe. De sidste mange år har vi jo været fantastiske i de her kampe, hvorefter vi alligevel er faldet fuldstændig sammen når sæsonen startede..
Der er stadigvæk to uger, og forhåbentligt får de finpudset de sidste ting, og forhåbentligt finder AK og Festersen rytmen sammen, så de er klar til at bombe d. 26.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg giver ikke en skid for de her træningskampe. De sidste mange år har vi jo været fantastiske i de her kampe, hvorefter vi alligevel er faldet fuldstændig sammen når sæsonen startede..
Der er stadigvæk to uger, og forhåbentligt får de finpudset de sidste ting, og forhåbentligt finder AK og Festersen rytmen sammen, så de er klar til at bombe d. 26."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Gir heller ikke det store for træningskampe, men det bekymrer mig at meget tyder på, at spillet på modstanderens banehalvdel halter. Vores forsvar er tydeligvis stadig under en værdig standard, så vi er afhængige af at vi stadig får scoret en masse mål. Jeg tror dog på det hjælper når kampene begynder at tælle. Dejligt Desler ser ud til at være i hopla
Comment
Comment