Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart til forårssæson
Collapse
X
-
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHar selv haft tanken nogle gange. Lucas har noget fysisk og viser altid god fight når han kommer ind. Kunne måske nok gå hen og bliver helt godt. Jeg synes det lyder spændende.
MvT
Comment
-
Ærgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...
Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægÆrgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...
Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Jeg kunne egentlig godt tænker mig at se en lidt anden opstilling, specielt hvis Falk ikke skal starte inde: En 3-5-2, jeg mener egentlig vi har spillerne til det. Evt. kan Lund spille wb og Haddi sammen med LN og Tingager. Det eneste er egentlig Ari, udover hans gode indlæg så mangler han noget fart og udholdenhed.
Men jeg ved godt det ikke ligger til Kent. Han er mere end 4-4-2 kind of guy
Koval
Lund - LN - Tingager
LJ - Izunna - Makrini - Ari
Desler
Festersen - AK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægfair enough havde håbet du havde en eller anden svedig inside kilde der viste noget om noget...vi mkrydser fingre sammen :-)
Jeg håber lidt AL er klar til at tage skridtet hjem, kunne være super hvis han skulle stå i næste sæson.
Så kan vi godt gå hen og få ligaens bedste keeper igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægÆrgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...
Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
Comment
-
Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet er i det mindste et rimeligt gratis forsøg. Det kan vel ligeså meget være for at forsøge at puste en eller anden form for liv i LJ's OB karriere. Måske kan det give ham lidt motivation og tro på tingene, at der er en plan med ham. Hans situation virkede ellers rimeligt fastlåst
Det kan jeg godt gå med på det indlæg der, det er gode pointer...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægForskellen er vel, at i modsætning til Troels Bech, har Kent haft en del succes med at omskole spillere. Dalsgaard var vel ligaens bedste HB i sidste sæson, og han startede som angriber. Jeg ser ikke noget kæmpe offensivt lys i Lucas, så hvis han kan få en stabil superligakarriere som HB, vinder alle vel på det?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDe spillere fik også spilletiden til det, jeg tvivler stærkt på det bliver tilfældet for Lucas... men jo er da helt enig, jeg har også større tiltro til KN...
Jeg tror Lund starter på HB, men jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lucas får spilletid på backen i foråret."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg synes det lugter gevaldigt af, at Kent ikke er helt solgt på Lund. Han var i hvert fald villig til at sælge Lunds spilletid, for at give minutter til Desler (som jeg bestemt ikke tror, at man planlægger at omskole).
Jeg tror Lund starter på HB, men jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lucas får spilletid på backen i foråret.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment