Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tjo.. Men ord i pressen gør det ikke alene.. Der skal handling til.. Og jeg kan da sagtens se at vi gør fremskridt. Det er ikke det..
    Men syntes hele tiden at det er 1 skridt frem og 3/4 tilbage. Sådan har det været i flere år nu...
    Der er mere fokus på økonomisk succes end på sportslig i mine øjne. Selvfølgelig går de 2 ting hånd i hånd men føler stadig at det er livrem og sejler med statsgaranti for hver en øre.. Man tager hellere en sportslig risiko end at satse en anelse økonomisk på succes..
    Vi har nu lavet transfers ud på 25-30 mill det sidste halve år og har vel ikke brugt det halve igen.. Ikke fordi at det er forkert at vi laver penge på transfers.. Det har jeg ikke noget imod.. Men når vi laver store million overskud vindue efter vindue pisser det mig bare af at vi ikke laver en gardering på målmandsposten og tager en unødvendig chance. For ikke at snakke om den manglende gardering i det centrale forsvar i sommers..

    Det er i mine øjne mangel på ambitioner i handling

    som jeg plejer at sige til min søn: Det er ikke de ting du siger men de ting du gør der betyder noget
    mener du at det er gået fremad i hvert vindue?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er en hård udmelding!
    Tjo.. Men ord i pressen gør det ikke alene.. Der skal handling til.. Og jeg kan da sagtens se at vi gør fremskridt. Det er ikke det..
    Men syntes hele tiden at det er 1 skridt frem og 3/4 tilbage. Sådan har det været i flere år nu...
    Der er mere fokus på økonomisk succes end på sportslig i mine øjne. Selvfølgelig går de 2 ting hånd i hånd men føler stadig at det er livrem og sejler med statsgaranti for hver en øre.. Man tager hellere en sportslig risiko end at satse en anelse økonomisk på succes..
    Vi har nu lavet transfers ud på 25-30 mill det sidste halve år og har vel ikke brugt det halve igen.. Ikke fordi at det er forkert at vi laver penge på transfers.. Det har jeg ikke noget imod.. Men når vi laver store million overskud vindue efter vindue pisser det mig bare af at vi ikke laver en gardering på målmandsposten og tager en unødvendig chance. For ikke at snakke om den manglende gardering i det centrale forsvar i sommers..

    Det er i mine øjne mangel på ambitioner i handling

    som jeg plejer at sige til min søn: Det er ikke de ting du siger men de ting du gør der betyder noget

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    der har været forlydender ude at han har haft en grim ManFlue.. Men mon ikke at der er "styr" på det?..
    Vi kan jo bare konstatere at hvis Koval eller Tørnæs bliver skadet i løbet af de næste 2-3 måneder skal der enten hentes en transferfri målmand eller en fra U19 for at fylde bænken.. Ellers må Høgh'en jo igang.. Men endnu en situation der lugter af middelmådighed og mangel på ambitioner. Penge kan det ikke begrundes med efter et 10mill+ salg sidste dag i vinduet..
    Det er en hård udmelding!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Ved nogen om Tørnes er spille klar og hvad hvis der kommer en skade. Skal målmandstræneren så stå i den anden ende til træning?
    der har været forlydender ude at han har haft en grim ManFlue.. Men mon ikke at der er "styr" på det?..
    Vi kan jo bare konstatere at hvis Koval eller Tørnæs bliver skadet i løbet af de næste 2-3 måneder skal der enten hentes en transferfri målmand eller en fra U19 for at fylde bænken.. Ellers må Høgh'en jo igang.. Men endnu en situation der lugter af middelmådighed og mangel på ambitioner. Penge kan det ikke begrundes med efter et 10mill+ salg sidste dag i vinduet..

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Ved nogen om Tørnes er spille klar og hvad hvis der kommer en skade. Skal målmandstræneren så stå i den anden ende til træning?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nu hvor falkesgaard må blive hjemme, kan det jo være de tager en af vores Sønderjyder med til målet?
    ?

    mon ikke at 2 er nok til turen.. Håber at det bliver Yao,Weber og lønfeldt der skal med..

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Nu hvor falkesgaard må blive hjemme, kan det jo være de tager en af vores Sønderjyder med til målet?

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Der står "Hele truppen tager afsted og suppleres af enkelte U19-spillere". Flertal - så mon der ryger en 3-4 stykker med.

    MvT

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Nogen der ved hvem denne U-19 spiller er...?
    "Enkelte", så sandsynligvis mere end en. Hasan Kuracay måske. Kristian Weber eller Mads Raben?
    Yao ville jeg også tro.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Nogen der ved hvem denne U-19 spiller er...?
    Mon ikke Yao skal med. Havde også håbet på Weber og Lønfeldt

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Nogen der ved hvem denne U-19 spiller er...?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    http://www.ob.dk/artikel/truppen-kla...ningslejr.aspx

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hold nu kæft en åndssvag overskrift. Men her er lidt om næste træningskamp

    http://www.fyens.dk/sport/OB-starter...rtikel/2928891
    Interessant at de spiller i Hornbæk og ikke Helsingør.
    Jeg havde egentlig glædet mig til at se en kamp, da det blev annonceret at første træningskamp var mod Helsingør. Desværre har jeg planer om aftenen, der er 1½ times transport væk og starter kl. 18. Det havde ellers været godt for mine abstinenser.

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Ifølge hjemmesiden bliver sidste træningskamp onsdag den 17. februar mod FC Fredericia - kl. 14.

    Midt i vinterferien - ikke dårligt. Forhåbentlig på stadion eller atletiken.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hold nu kæft en åndssvag overskrift. Men her er lidt om næste træningskamp

    http://www.fyens.dk/sport/OB-starter...rtikel/2928891

    Leave a comment:

Working...
X