Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hva satan Onkel Riffel... Er vi blevet celeb

    http://ekstrabladet.dk/ekstra/EKSTRA...aar-ob/5967709
    *Fixed* http://i.imgur.com/g8uFLHU.jpg ;)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Du får lige lidt af dem her får dine svar

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hva satan Onkel Riffel... Er vi blevet celeb

    http://ekstrabladet.dk/ekstra/EKSTRA...aar-ob/5967709

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Blot en observation så er Falke, Koval og Sten prissat til DKK 4,0 mio. på holdet.dk mens Tørnæs er sat til 3,5.

    Meget lige .. til gengæld er Falke den mest populære :-) m. 1,3% mod Koval 0,8, Sten 0,4 og Tørnæs med 0,3 ....

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Nu kom der dog et lille skriver på hjemmesiden
    http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...arienlyst.aspx
    Derudover skriver stiften at Schoop igen holder formen ved lige hos os, og spillede med i kampen igår.
    Startopstilling:
    Gryte, Lukas, Magnus, tingager, Barrett, schoop, jjt, Azer, Thomsen, Weber, Yao.

    Desuden slås det fast at både Falk og AK forventes at træne med i løbet af weekenden, og dermed burde være helt klar til AGF-kampen.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
    Helt enig. Synes generelt at dækningen har været nærmest ikke eksisterende her i vinterpausen. Man kunne godt have ønsket sig nogle reportager fra træningslejren som set tidligere, videointerviews med de nye spillere etc. Det må man sgu kunne gøre bedre.
    Kommunikationen er vist noget af det der blev skåret ned på i sparerunderne. Det er ris til egen røv, hvis man tror at lidt billeder på Instagram er nok til at fansene føler sig opdaterede. Utroligt at man ikke fatter, at det er alfa og omega med en massiv tilstedeværelse på alle medier i det moderne samfund.

    Leave a comment:


  • Seneca
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Fantastisk dækning vi har af OBs kampe. Ingen opdatering under reservernes kamp mod Marienlyst
    Helt enig. Synes generelt at dækningen har været nærmest ikke eksisterende her i vinterpausen. Man kunne godt have ønsket sig nogle reportager fra træningslejren som set tidligere, videointerviews med de nye spillere etc. Det må man sgu kunne gøre bedre.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Tipsbladets Martin Davidsen tweeter update om AKs skade:

    Martin Davidsen @mpbdavidsen

    Update på Anders K. Jacobsen: Det er ikke en fiberskade. Han blev taget ud af testkamp i går for at være på den sikre side pga. lidt lægbøvl

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Fantastisk dækning vi har af OBs kampe. Ingen opdatering under reservernes kamp mod Marienlyst
    Helt enig. Satme ringe

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Vi vandt 1-0, kender ikke målscoren, men der var lidt interview med vores nye keeper i TV Fyn ude fra Marienlyst.

    Der blev spurgt til om han var klar på fredag, det medførte forståeligt nok et "politiker-svar" i retning af, jeg har kun været her to dage, nu må vi se hvordan det går i næste uge.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Fantastisk dækning vi har af OBs kampe. Ingen opdatering under reservernes kamp mod Marienlyst

    Leave a comment:


  • OB4fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
    Hvor sikre er vi på tidspunktet 14.00? På fyens.dk står der 15.00 - og OB har ikke svaret på min forespørgsel .. (Kan ikke nå det til 14, men 15 bør være muligt)
    På ob.dk står der 14.00. Mon ikke det passer?

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Hvor sikre er vi på tidspunktet 14.00? På fyens.dk står der 15.00 - og OB har ikke svaret på min forespørgsel .. (Kan ikke nå det til 14, men 15 bør være muligt)

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Så fik vi en ny keeper som dog er helt ude af form, så er ret overbevist om han bliver reserve i foråret.

    Jeg så træningen i går og gjorde et par observationer.
    Koval så meget skarpere ud end før Tyrkiet. Jeg vil dog stadig gerne se ham i kamp før jeg dømmer ham inde.

    Derimod overhørte jeg en samtale mellem Høgh og Tørnæs.
    Tørnæs har åbenbart en krop som ikke kan tåle kunstgræsbanen, og han mærkede straks nogle af de skader han havde haft fra før træningslejren iflg ham selv. Det lød til at Kent og co var utilfreds over han ikke kunne træne mere med.

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Så kan vi jo se hvad vi kan uden Falk så det er yderst positivt vi får en gratis mulighed for at se det
    Præcis samme tanke. Overvejer sgu helt at gå tidligt fra job og trodse kulden ;-)

    Leave a comment:

Working...
X