Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Som 3. Målmand eller i situationen hvor Koval bliver skadet ... Ja ... Langsigtet løsning ... Nej ...

    Jeg så jo gerne at man hentede en ny 1. keeper og lod Falke være 2. keeper og så måske et fynsk talent som 3. keeper ... Men det kræver at en sådanne findes ...
    Det er også derfor jeg mener at en af dem som 3. valg muligvis er ligemeget, det drejer sig måske om halvanden måned, og så kan Falke være 3. målmand.
    Tørnes og Koval bør være nok pt. (7-9-13).

    Tror det arbejdes på en 'god' / 'stor' målmand til sommer (7-9-13).

    Men håber Koval kan vise niveau, også for sig selv.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ja, men er de bedre?

    Og vil det ikke være sindsygt at smide endnu flere penge væk på en kort løsning?
    Eller mulig kort løsning.



    Weber og Raben kommer klart an på hvordan foråret udvikler sig.

    Ender vi med at spille med om 4. pladsen (7-9-13 og ønsketænkning) så tvivler jeg på de kommer ret meget ind.
    Ender vi med at spille mellem 7 - 9 så kan de sagtens komme ind og få 15 - 20 minutter hist og her.
    Som 3. Målmand eller i situationen hvor Koval bliver skadet ... Ja ... Langsigtet løsning ... Nej ...

    Jeg så jo gerne at man hentede en ny 1. keeper og lod Falke være 2. keeper og så måske et fynsk talent som 3. keeper ... Men det kræver at en sådanne findes ...

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
    Pjat med de kontraktfrie målmænd. Vi skal jo også have Lindegaard tilbage på et tidspunkt
    Det regner jeg med sker fra sommer ;)

    Leave a comment:


  • Hurra
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der er masser af kontraktfrie målmænd ..

    Benjamin Kirsten ..
    Sten Grytebust fra Aalesund
    Thomas Villadsen
    Lasse Staw fra Bodø/Glimt
    Kenneth Udjus fra SK Brann
    Niclas Højlund

    Ja jeg har kun taget de nordiske med her .. og Kirsten ..
    Pjat med de kontraktfrie målmænd. Vi skal jo også have Lindegaard tilbage på et tidspunkt

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der er masser af kontraktfrie målmænd ..

    Benjamin Kirsten ..
    Sten Grytebust fra Aalesund
    Thomas Villadsen
    Lasse Staw fra Bodø/Glimt
    Kenneth Udjus fra SK Brann
    Niclas Højlund

    Ja jeg har kun taget de nordiske med her .. og Kirsten ..
    Ja, men er de bedre?

    Og vil det ikke være sindsygt at smide endnu flere penge væk på en kort løsning?
    Eller mulig kort løsning.

    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Enig.

    Jeg kunne forestille mig, at vi måske så lidt til Yao i foråret. Evt. en Weber / Raben med på bænken på yderste angrebsmandat og mulighed for lidt tid, hvis kampene tillader det.
    Weber og Raben kommer klart an på hvordan foråret udvikler sig.

    Ender vi med at spille med om 4. pladsen (7-9-13 og ønsketænkning) så tvivler jeg på de kommer ret meget ind.
    Ender vi med at spille mellem 7 - 9 så kan de sagtens komme ind og få 15 - 20 minutter hist og her.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Tror du der er nogen af dem der er med der kommer til at spille i foråret?

    For det tror jeg ikke, Yao er den eneste der har en minimal mulighed for at spille i løbet af foråret.

    At vi har en 3. målmand med er i tilfælde af der skulle ske noget på turen hvor den ene kommer til skade eller noget. 7-9-13.

    Jeg tror helt klart kun Mathias er med da Falke ikke er klar endnu.
    Falke bliver 3. målmand når han kan træne med bold igen men ikke før.
    Skulle det uheldige ske en bliver skadet, så tror jeg de leder efter en kontrakt løs til at komme ind.
    Enig.

    Jeg kunne forestille mig, at vi måske så lidt til Yao i foråret. Evt. en Weber / Raben med på bænken på yderste angrebsmandat og mulighed for lidt tid, hvis kampene tillader det.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Helt enig.
    Og det er stadig ikke for sent at hente en kontraktfri spiller.
    Der er masser af kontraktfrie målmænd ..

    Benjamin Kirsten ..
    Sten Grytebust fra Aalesund
    Thomas Villadsen
    Lasse Staw fra Bodø/Glimt
    Kenneth Udjus fra SK Brann
    Niclas Højlund

    Ja jeg har kun taget de nordiske med her .. og Kirsten ..

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jeg vil skide grønne grise, hvis vi sætter en af vores U19-keepere ind i superligaen. Jeg er ikke blevet overbevist om, at der er noget på vej der. Måske Oliver Christensen på U17, men han har også lang vej endnu.

    Yao var jo oplagt.
    Weber håber jeg på kan udvikle sig. Han har nogle tekniske færdigheder og en god arbejdsradius.

    Hasan Kurucay har virkelig talent, men jeg er begyndt at tvivle på, at vi går gavn af det. Der er simpelthen noget med disciplinen, der ikke er som det skal være - i hvert fald i de kampe jeg har set, og et par meldinger fra træning. Hvis der kan rettes op på det, så er der helt sikkert noget godt på vej der. Jeg tror bare ikke så meget på det mere.
    Tror du der er nogen af dem der er med der kommer til at spille i foråret?

    For det tror jeg ikke, Yao er den eneste der har en minimal mulighed for at spille i løbet af foråret.

    At vi har en 3. målmand med er i tilfælde af der skulle ske noget på turen hvor den ene kommer til skade eller noget. 7-9-13.

    Jeg tror helt klart kun Mathias er med da Falke ikke er klar endnu.
    Falke bliver 3. målmand når han kan træne med bold igen men ikke før.
    Skulle det uheldige ske en bliver skadet, så tror jeg de leder efter en kontrakt løs til at komme ind.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Og den ene af dem er jo også målmand, så kan jo være at han er den 3. målmand vi skal bruge.

    Det er jo fin erfaring at være med inde omkring holdet.
    Jeg vil skide grønne grise, hvis vi sætter en af vores U19-keepere ind i superligaen. Jeg er ikke blevet overbevist om, at der er noget på vej der. Måske Oliver Christensen på U17, men han har også lang vej endnu.

    Yao var jo oplagt.
    Weber håber jeg på kan udvikle sig. Han har nogle tekniske færdigheder og en god arbejdsradius.

    Hasan Kurucay har virkelig talent, men jeg er begyndt at tvivle på, at vi går gavn af det. Der er simpelthen noget med disciplinen, der ikke er som det skal være - i hvert fald i de kampe jeg har set, og et par meldinger fra træning. Hvis der kan rettes op på det, så er der helt sikkert noget godt på vej der. Jeg tror bare ikke så meget på det mere.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Tja, personligt står jeg sådan lidt på mellemhånd. Havde virkelig håbet han var røget allerede nu, for så var det løst. Når nu han så ikke er det der skete, må vi jo leve med at han er her. Det kommer til at gøre ondt, men jeg vil holde min kæft, fordi jeg ikke kan få mig selv til at buhe af en stribet trøje, heller ikke når der løber en KB/03'er rundt i den...

    Mvh

    MaxHH
    Jeg har det på nøjagtigt samme måde nu. Det bliver svært at holde følelserne under låg, men jeg ved også, at overdreven hetz på stadion til kampene sjældent fører noget godt med sig. Jeg forstår vreden bag at ville "nedbryde" ham, men buh-råb fra egne fans på eget stadion, under kampene vil jo uundgåeligt kommer til at påvirke de 10 andre. Så jeg ville ønske, at der ikke blev buhet af ham...

    NB! Men ikke for HANS skyld. Næ han kan, stadig, rende mig noget så grusomt (respekterer overhovedet ikke hans beslutning og kommer heller aldrig til at gøre det), men for holdets skyld.

    Ingen andre.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og så er vi tilbage ved om fornuften i at bruge falk i foråret.....
    Tja, personligt står jeg sådan lidt på mellemhånd. Havde virkelig håbet han var røget allerede nu, for så var det løst. Når nu han så ikke er det der skete, må vi jo leve med at han er her. Det kommer til at gøre ondt, men jeg vil holde min kæft, fordi jeg ikke kan få mig selv til at buhe af en stribet trøje, heller ikke når der løber en KB/03'er rundt i den...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det KAN naturligvis vise sig at være træls... og hvis vi henter en, kan det vise sig at være spild af penge... penge vi kunne have brugt bedre til sommer. Det er vel en afvejning...

    Mvh

    MaxHH
    Helt enig.
    Og det er stadig ikke for sent at hente en kontraktfri spiller.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Og den ene af dem er jo også målmand, så kan jo være at han er den 3. målmand vi skal bruge.

    Det er jo fin erfaring at være med inde omkring holdet.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Hvis vi havde rigeligt med angribere på kontrakt, ville jeg have svaret det samme... men situationen i angrebet ér en smule tyndere, så der ville en kort kontrakt til Fall, eller en anden transferfri angriber, give bedre mening. Men som jeg også har skrevet, det er ikke tvingende nødvendigt at hente en angriber, da vi har folk der kan spille positionen, hvis vi mister en af de to startere på pladsen... ligesom vi har en til keeperpladsen, hvis vi mister en starter på den.

    Jeg tror ikke på at vi vil eller kan ret meget i denne halvsæson... og derfor tror jeg på at vi kører igennem med det vi har, og omgrupperer op til sæsonstart til sommer.

    Mvh

    MaxHH
    og så er vi tilbage ved om fornuften i at bruge falk i foråret.....

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Tillykke til de unge knægte, var det ikke sådan at bla. Desler gjorde et godt indtryk på trænerne dengang?
    Jo så vidt jeg husker var det både Desler og Falk, som begge greb chancen med gode præstationer på de her ture, hvilket resulterede i de kom helt og legede med om startpladserne i foråret. Det er derfor altid spændende om en af vores unge kan tage samme tur.

    Leave a comment:

Working...
X