Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo jo.. Men alliwl. De er jo ikke i "nærheden" af at være omkring 21 år
    Det behøves de sådan set heller ikke være. Både Patrick Banggaard, Andreas Maxsø og Christian Nørgaard er 23, når slutrunden går i gang. For Tingagers vedkommende drejer det sig faktisk "kun" om 1 enkelt år - så havde han været spilleberettiget. Hvis han blev født i Februar 1994 i stedet for 1993.

    Men alle, der er fyldt 24 år, når slutrundeåret er nået er med garanti ikke spilleberettiget. U-21 landshold handler om årgange, ikke alder. I dette tilfælde årgang 1994 og fremefter. Og næste gang er det så 1995, 1996 og så fremdeles.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jo jo.. Men alliwl. De er jo ikke i "nærheden" af at være omkring 21 år
      Det er rigtigt, men det behøver de heller ikke være... Vi er jo godt over er de 21 år når grænsen er 1993... Og så er det jo så igen det der med lige at huske datoerne for det ene og det andet... men nu er det jo så blevet gjort klart at de er for gamle... :-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Det behøves de sådan set heller ikke være. Både Patrick Banggaard, Andreas Maxsø og Christian Nørgaard er 23, når slutrunden går i gang. For Tingagers vedkommende drejer det sig faktisk "kun" om 1 enkelt år - så havde han været spilleberettiget. Hvis han blev født i Februar 1994 i stedet for 1993.

        Men alle, der er fyldt 24 år, når slutrundeåret er nået er med garanti ikke spilleberettiget. U-21 landshold handler om årgange, ikke alder. I dette tilfælde årgang 1994 og fremefter. Og næste gang er det så 1995, 1996 og så fremdeles.

        MvH ChrisOB
        Gregor, som er ham der er skadet og skal afløses, er også allerede over 23 nu, og det er ikke meget der manglede for at Tverskov var berettiget... men det er så lige meget, han er for gammel, som du forklarede tidligere...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Gregor, som er ham der er skadet og skal afløses, er også allerede over 23 nu, og det er ikke meget der manglede for at Tverskov var berettiget... men det er så lige meget, han er for gammel, som du forklarede tidligere...
          Lige præcis 9 måneder for gammel. ;-) Så er det en temperamentssag om hvor vidt Tverskov mangler meget eller ikke meget for at være spilleberettiget. Alle der er født i 1993 er ikke berettiget. Om de så er født 31. December 1993. Skæringsdatoen er 1. Januar 1994. Gregor blev 23 18. Februar. Altså var han spilleberettiget.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Lige præcis 9 måneder for gammel. ;-) Så er det en temperamentssag om hvor vidt Tverskov mangler meget eller ikke meget for at være spilleberettiget. Alle der er født i 1993 er ikke berettiget. Om de så er født 31. December 1993. Skæringsdatoen er 1. Januar 1994. Gregor blev 23 18. Februar. Altså var han spilleberettiget.

            MvH ChrisOB
            Det kan du have ret i...
            9 måneder kan godt føles som lang tid. Det kan min kammerat til en gravid kone godt skrive under på... Så det er en temperamentssag ja... 😀

            Nå, men tak for opklaringen i øvrigt... jeg havde ikke styr på skæringsdatoen eller fødselsdatoerne. Havde bare en ide om han måske var berettiget...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det kan du have ret i...
              9 måneder kan godt føles som lang tid. Det kan min kammerat til en gravid kone godt skrive under på... Så det er en temperamentssag ja... 

              Nå, men tak for opklaringen i øvrigt... jeg havde ikke styr på skæringsdatoen eller fødselsdatoerne. Havde bare en ide om han måske var berettiget...
              Jeg skal lige korrigere mig selv lidt; den næste slutrunde i 2019; der er spillere fra hverken årgang 1994 eller 1995 berettiget til at deltage. Det er kun spillere født efter 1. Januar 1996. Det betyder bl.a at Andreas Christensen, i princippet, kan deltage i den her slutrunde, der kommer nu - og den næste også. Derimod er denne slutrunde (2017) sidste chance for Mikkel Desler.

              Men ikke for Rasmus Nissen fra FC Midtjylland, JJ, Robert Skov, Mikkel Duelund eller Marcus Ingvartsen. Eller Kasper Dolberg.

              ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Frederik Tingager og Joan i TV2/Fyn

                http://www.tv2fyn.dk/artikel/joan-si...n?v=0_5uwt8db9

                Comment


                  Det med deres alder er jo at de skal være U-21 når kvalifikationen til turneringen går igang.

                  Hvorimod f.eks. OL er U23 på spilletidspunktet, samt 3 der er over 23.

                  Edit: Med U23 menes så de ikke må være fyldt 24, udover de 3 ekstra man kan tage med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Det med deres alder er jo at de skal være U-21 når kvalifikationen til turneringen går igang.

                    Hvorimod f.eks. OL er U23 på spilletidspunktet, samt 3 der er over 23.

                    Edit: Med U23 menes så de ikke må være fyldt 24, udover de 3 ekstra man kan tage med.
                    De skal være født efter 1. Januar 1994. D.v.s spillere fra 1993 er ikke spilleberettiget. Lad os sige en spiller er født 30. Januar 1993. Da kvalifikationen gik i gang Marts 2015, var denne 21, da kvalifikatione gik i gang, og derfor teknisk set U-21 spiller, da kvalifikationen gik i gang, men han er ikke spilleberettiget; fordi han er født i 1993.

                    En anden spiller er født lad os sige 2. Januar 1994. Han bliver så 21 i 2015 og er 21, da kvalifikationen går i gang, præcis som den spiller, der er født 3 dage før ham. Men han er spilleberettiget; fordi han fyldte den maksimale alder i det år, hvor kvalifikationen gik i gang til forskel fra personen født i 1993.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      De skal være født efter 1. Januar 1994. D.v.s spillere fra 1993 er ikke spilleberettiget. Lad os sige en spiller er født 30. Januar 1993. Da kvalifikationen gik i gang Marts 2015, var denne 21, da kvalifikatione gik i gang, og derfor teknisk set U-21 spiller, da kvalifikationen gik i gang, men han er ikke spilleberettiget; fordi han er født i 1993.

                      En anden spiller er født lad os sige 2. Januar 1994. Han bliver så 21 i 2015 og er 21, da kvalifikationen går i gang, præcis som den spiller, der er født 3 dage før ham. Men han er spilleberettiget; fordi han fyldte den maksimale alder i det år, hvor kvalifikationen gik i gang til forskel fra personen født i 1993.

                      MvH ChrisOB
                      Okay. Mente bare at det var som jeg skrev.
                      Men er vi ikke også enige om at 01-01-1994 var den alder de skulle være født efter da kvalifikationen gik i gang i marts 2015?

                      Jeg er altså rimelig sikker på at de ikke ændrer den, sådan at nogen kan spille kvalkampene men ikke spille slutrunde kampene, det er jeg ret sikker på de har gjort så det ikke er sådan.
                      Ovenstående linje kan være svær at forstå, men ved ikke lige hvordan jeg forklarer det bedre nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Okay. Mente bare at det var som jeg skrev.
                        Men er vi ikke også enige om at 01-01-1994 var den alder de skulle være født efter da kvalifikationen gik i gang i marts 2015?

                        Jeg er altså rimelig sikker på at de ikke ændrer den, sådan at nogen kan spille kvalkampene men ikke spille slutrunde kampene, det er jeg ret sikker på de har gjort så det ikke er sådan.
                        Ovenstående linje kan være svær at forstå, men ved ikke lige hvordan jeg forklarer det bedre nu.
                        En simpel huskeregel er: Er man 22, når kvalifikationen er gået i gang, så er man med garanti ikke spilleberettiget. Frederik Tingager var 22 i Marts 2015. Man kan godt være 21, når kvalifikationen er gået i gang; men er ikke berettiget, fordi man er årgang 1993; og ikke 1994.

                        Næste gang er det så 1. Januar 1996. Årgang 1995 og nedefter = verboten.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          En simpel huskeregel er: Er man 22, når kvalifikationen er gået i gang, så er man med garanti ikke spilleberettiget. Frederik Tingager var 22 i Marts 2015. Man kan godt være 21, når kvalifikationen er gået i gang; men er ikke berettiget, fordi man er årgang 1993; og ikke 1994.

                          Næste gang er det så 1. Januar 1996. Årgang 1995 og nedefter = verboten.

                          MvH ChrisOB
                          Okay :)

                          Takker.

                          Comment


                            Jeg ved ikke om linket har været postet før, men ellers er det interessant læsning om vores lysende forsvarsfyrtårn. God og fornuftig fyr, ham Tingager.

                            http://www.superliga.dk/sites/defaul..._foraar_17.pdf

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Jeg ved ikke om linket har været postet før, men ellers er det interessant læsning om vores lysende forsvarsfyrtårn. God og fornuftig fyr, ham Tingager.

                              http://www.superliga.dk/sites/defaul..._foraar_17.pdf
                              God læsning

                              Comment


                                Dejlig knægt. Han er en af dem man under al succes i verden - Jeg er sgu stolt af ham, og er glad for at OB er klubben som bringer ham videre, fordi han skal nok blive solgt til en anden god klub på sigt... Håber så ikke det bliver FCK eller Brøndby. :-)

                                Man får også lidt ondt af ham med alle de hadebeskeder han fik efter sit selvmål, men det er vel en del af gamet - nogen kan bare ikke styre deres følelser, og så sender de beskeder som de oprigtigt ikke mener. Mit indtryk er dog at Frederik generelt er glade for alle os fans, og han godt ved der er lidt hjerneblødninger imellem os alle.

                                Comment

                                Working...
                                X