Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    God læsning ! Jeg er så kæmpe fan af Tingager og glæder mig virkelig til fortsat at følge ham fremadrettet - selvom han nok skal ende i en større klub engang. Jeg drømmer om en meget snarlig forlængelse, gerne 4-5 år :)

    I øvrigt tankevækkende hvor meget negative beskeder kan få af indflydelse på spillere og deres præstationer på banen - det har jeg ihvertfald selv undevurderet lidt tror jeg. Det er selvfølgelig en del af gamet, men ikke desto mindre er det måske værd at tænke over inden man poster diverse kommentare om en spiller man dybest set ønsker slår igennem for holdet. Her tænker jeg også JJT, Desler og Greve som af og til har fået på puklen efter mindre overbevisende kampe.

    Comment


      De må gerne droppe nogle flere af hans slags i BIF og FCK. Sidste år Zohore nu Tingager, JH bør rode lidt i overskudslageret på sjælland i stedet for i Horsens. Der er mange fine fodboldspillere derovre.

      Comment


        Tingager bekræfter endnu engang at han vil snakke kontraktforlængelse efter sæsonen med OB

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nak-til-sommer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tingager bekræfter endnu engang at han vil snakke kontraktforlængelse efter sæsonen med OB

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nak-til-sommer
          Jeg ved ikke helt, hvad det er, men jeg har en lidt "underlig" fornemmelse omkring udmeldingerne. Kan ikke sætte en finger på, hvad det er, men både her og i "Stemmer fra ådalen" synes jeg, at det er lidt vagt - ved godt, at han selvfølgeligt ikke kan melde noget hårdt op, men... håber, at det bare er paranoia fra min side.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg ved ikke helt, hvad det er, men jeg har en lidt "underlig" fornemmelse omkring udmeldingerne. Kan ikke sætte en finger på, hvad det er, men både her og i "Stemmer fra ådalen" synes jeg, at det er lidt vagt - ved godt, at han selvfølgeligt ikke kan melde noget hårdt op, men... håber, at det bare er paranoia fra min side.
            Tror og håber på det sidste.. Han står med en gylden mulighed for at score en fed kontrakt og skal selvfølgelig ikke vise alle sine kort på hånden...
            Men den bliver givetvis dyr at honorere og han burde vel nærme sig 100.000+/måned

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg ved ikke helt, hvad det er, men jeg har en lidt "underlig" fornemmelse omkring udmeldingerne. Kan ikke sætte en finger på, hvad det er, men både her og i "Stemmer fra ådalen" synes jeg, at det er lidt vagt - ved godt, at han selvfølgeligt ikke kan melde noget hårdt op, men... håber, at det bare er paranoia fra min side.
              Jeg genkender følelsen, jeg synes også han virkede vævende i podcasten. Generelt synes jeg dog også, at han var lidt afbøjende og politiker-agtig i sine svar, så jeg har også en tro på, at Tingager generelt bare vil virke så professionel som muligt, og ikke vil risikere at sige noget kompromitterende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tror og håber på det sidste.. Han står med en gylden mulighed for at score en fed kontrakt og skal selvfølgelig ikke vise alle sine kort på hånden...
                Men den bliver givetvis dyr at honorere og han burde vel nærme sig 100.000+/måned
                Godt, lad os blive enige om det :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Godt, lad os blive enige om det :)
                  Og håbe den ikke er jinxet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror og håber på det sidste.. Han står med en gylden mulighed for at score en fed kontrakt og skal selvfølgelig ikke vise alle sine kort på hånden...
                    Men den bliver givetvis dyr at honorere og han burde vel nærme sig 100.000+/måned
                    Han skal nok forlænge.
                    Jeg ved ikke hvad han får i løn lige nu, men jeg ville ikke blive overrasket over hvis han lå på de 30-40.000 kr. - Men ellers enig. Han skal op omkring de 80.000-100.000 kr. uden at kende til vores økonomi, men det tror jeg godt han ville hente i en anden superligaklub.

                    Comment


                      Er bange for Brøndby henter ham.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Er bange for Brøndby henter ham.
                        Det kommer ikke til at ske. Men man har lov til at være bange :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror og håber på det sidste.. Han står med en gylden mulighed for at score en fed kontrakt og skal selvfølgelig ikke vise alle sine kort på hånden...
                          Men den bliver givetvis dyr at honorere og han burde vel nærme sig 100.000+/måned
                          klart, at han har noget på hånden. Jeg tror JH er for sent ude, men rettidig omhug og JH er lige så sandsynligt, som 2 mandage om ugen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Jeg ved ikke helt, hvad det er, men jeg har en lidt "underlig" fornemmelse omkring udmeldingerne. Kan ikke sætte en finger på, hvad det er, men både her og i "Stemmer fra ådalen" synes jeg, at det er lidt vagt - ved godt, at han selvfølgeligt ikke kan melde noget hårdt op, men... håber, at det bare er paranoia fra min side.
                            Jeg er ikke sikker på, at Brøndby eller FCM (og slet ikke FCK) lige står parat med en stor kontrakt; Tingager forsøger vel fornuftigt nok at holde kortene ind til kroppen i en lønforhandling. Spørgsmålet er måske lige så meget, hvor stort et lys OB ser i Tingager; især når vi ikke længere snakker 'god til prisen talent', men 'fast spiller løn'.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg er ikke sikker på, at Brøndby eller FCM (og slet ikke FCK) lige står parat med en stor kontrakt; Tingager forsøger vel fornuftigt nok at holde kortene ind til kroppen i en lønforhandling. Spørgsmålet er måske lige så meget, hvor stort et lys OB ser i Tingager; især når vi ikke længere snakker 'god til prisen talent', men 'fast spiller løn'.
                              Håber vi går meget laaaangt for ham, vil har ham som fast del af vores defensive. Tingager er allerede nu langt mere end en stor talent. Ham tog en fantastisk udvikling i kort tid og bliver en ægte profil. Ham må være den fundament af vores forsvar årevis.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Stadig 1. Valg i forsvaret.
                                Også efter idag

                                Comment

                                Working...
                                X