Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kogtbaby88 Se indlæg
    jeg skulle hilse jer alle sammen fra frederik tingager med denne meddelelse.
    det er helt fantastisk!!!!!!!!!!!!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Jeg håber godt nok også at han kan bide sig fast som en del af 1. Holdet - en knægt med den mentalitet fortjener det!

      Comment


        Jeg er altså ved at udvikle et man-crush på Tingager.. Den slags udtalelser fra en fyr som ham går altså lige i trussen på mig.

        Comment


          Mon ikke Frederik er en kandidat.
          http://www.bt.dk/fodbold/ac-er-i-spi...dpine-inden-em

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Aarh, mon dog...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Aarh, mon dog...
              Vi får at se, jeg synes ihvertfald at han næsten rykker sig for hver kamp, det ville være fortjent at komme med, dog måske som reserve i første omgang.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Vi får at se, jeg synes ihvertfald at han næsten rykker sig for hver kamp, det ville være fortjent at komme med, dog måske som reserve i første omgang.
                Det er fortjent hvis ikke det er andre som er bedre ja, men det er der jo nok... Nu snakkes der feks. AC, og der vil jeg da tillade mig at sige det er ret langt imellem de to... Som NF siger, hvis ikke man har spillet U-landshold før, så er man ikke en der bare lige går ind og overtager... Jeg må indrømme jeg ikke helt kan se Tingager pludselig skulle med der... men det ville da være en dejlig overraskelse hvis det endte sådan... men skulle det være en OBer, så kunne det vel også være Tverskov...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Er han ikke for gammel?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Tingager er 24 år gammel..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er han ikke for gammel?
                      Jep. Kun spillere født efter 1. Januar 1994 må deltage. Tingager er født Februar 1993. For gammel.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det er fortjent hvis ikke det er andre som er bedre ja, men det er der jo nok... Nu snakkes der feks. AC, og der vil jeg da tillade mig at sige det er ret langt imellem de to... Som NF siger, hvis ikke man har spillet U-landshold før, så er man ikke en der bare lige går ind og overtager... Jeg må indrømme jeg ikke helt kan se Tingager pludselig skulle med der... men det ville da være en dejlig overraskelse hvis det endte sådan... men skulle det være en OBer, så kunne det vel også være Tverskov...
                        Tverskov er også 93er og derfor for gammel.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jep. Kun spillere født efter 1. Januar 1994 må deltage. Tingager er født Februar 1993. For gammel.

                          MvH ChrisOB
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Tverskov er også 93er og derfor for gammel.

                          MvH ChrisOB
                          Forstår intet af at disse kunne blive bragt op ifm U21

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Tverskov er også 93er og derfor for gammel.

                            MvH ChrisOB
                            Du har ret, han er for gammel...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Forstår intet af at disse kunne blive bragt op ifm U21
                              Det er jo bare fordi det kan være svært altid lige at huske hvornår diverse spillere er født, og fordi de trods alt gerne må være over 21 for at være med...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det er jo bare fordi det kan være svært altid lige at huske hvornår diverse spillere er født, og fordi de trods alt gerne må være over 21 for at være med...
                                Jo jo.. Men alliwl. De er jo ikke i "nærheden" af at være omkring 21 år

                                Comment

                                Working...
                                X