Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hele artiklen

    http://www.ob.dk/artikel/tingager-om...-mig-i-ob.aspx

    Ved nu ikke om jeg 100% køber begrundelsen om den korte kontraktforlængelse

    Comment


      Forstår DESVÆRRE godt at han kun forlænger med 1 år. Projekt OB - ledet af Thorborg, JH og KN er hverken attraktivt eller troværdigt. Trist men sandt.

      Comment


        http://www.fyens.dk/ob/Tingager-vil-...rtikel/3183416
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          jeg elsker frederik tingager!!!

          Comment


            Tingager tilhører til det bedste hvad skete i OB de sidste år. Frederik har en fantastisk indstilling og glæder mig over enhver minut vi har ham i klubben til sin udlandsdrøm opfylder sig.
            Han er det hvad en Falk aldrig kunne blive.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Tingager tilhører til det bedste hvad skete i OB de sidste år. Frederik har en fantastisk indstilling og glæder mig over enhver minut vi har ham i klubben til sin udlandsdrøm opfylder sig.
              Han er det hvad en Falk aldrig kunne blive.
              Øhh ... hvad kunne Falk aldrig blive ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                en Frederik Tingager, såvel som en Frederik Tingager aldrig kunne blive en Rasmus Falk. Man forsker en del i gensplejsning, men såmlangt er man vist ikke kommet endnu..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Øhh ... hvad kunne Falk aldrig blive ?
                  Så loyale.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    så loyale??? Stop nu det vås! Hvis Tingager, og enhver anden spiller for i øvrigt, skal hæve niveauet over den gennemsnitlige SL-spiller, så hænger det indiskutabelt sammen med ambitionen om at spille på et højere niveau end det man kan i OB, nemlig udlandet, og!!! muligvis i en bedre klub i superligaen end netop OB, som en mulig mellemstation. At man erklærer sin kærlighed og taknemlighed til klubben er fint nok, og det er der så nogen der får bløde knæ over, men hvis en uimodståelig mulighed dukker op, så er også Tingager hvad enhver anden ambitiøs spiller ville være, nemlig smuttet. Så enkelt er det bare..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      en Frederik Tingager, såvel som en Frederik Tingager aldrig kunne blive en Rasmus Falk. Man forsker en del i gensplejsning, men såmlangt er man vist ikke kommet endnu..
                      Det ved jeg helt godt. Taler ikke om genetik, taler om indstilling:

                      "OB har vist mig tillid ved at tro på mig, og så vil jeg gerne betale klubben tilbage. Det er sådan, jeg tænker. Hvis jeg en dag er så heldig at komme til udlandet, skal det være ud af en kontrakt. Jeg ved der findes andre, der tænker mere på sig selv, men jeg føler, at jeg skal tænke på klubben også og betale tilbage."
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        så loyale??? Stop nu det vås! Hvis Tingager, og enhver anden spiller for i øvrigt, skal hæve niveauet over den gennemsnitlige SL-spiller, så hænger det indiskutabelt sammen med ambitionen om at spille på et højere niveau end det man kan i OB, nemlig udlandet, og!!! muligvis i en bedre klub i superligaen end netop OB, som en mulig mellemstation. At man erklærer sin kærlighed og taknemlighed til klubben er fint nok, og det er der så nogen der får bløde knæ over, men hvis en uimodståelig mulighed dukker op, så er også Tingager hvad enhver anden ambitiøs spiller ville være, nemlig smuttet. Så enkelt er det bare..
                        Hvis en spiller "skal hæve niveauet over den gennemsnitlige SL-spiller," så hænger det samme med spillers evner, talent, indstilling osv. At sådan en spiller har ambitioner om en udelanseventyr er ja absolut o.k. .
                        Og når en spiller som lykkes med det glemmer ikke klubben som gav ham tillid og støtte på sin vej og erklærer at ham vil betale tilbage derfor så at klubben for også sin finansiel del i det fortjener høj respekt. Så enkelt er det bare...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det ved jeg helt godt. Taler ikke om genetik, taler om indstilling:

                          "OB har vist mig tillid ved at tro på mig, og så vil jeg gerne betale klubben tilbage. Det er sådan, jeg tænker. Hvis jeg en dag er så heldig at komme til udlandet, skal det være ud af en kontrakt. Jeg ved der findes andre, der tænker mere på sig selv, men jeg føler, at jeg skal tænke på klubben også og betale tilbage."
                          Det er også lettere at sige, når man er i Tingager-klassen - han bliver jo aldrig en stjerne. Så det er lidt "gratis"- det ville undre mig meget, hvis der på noget tidspunkt vil komme decideret kamp om at signe Tingager. Nuvel - han er en fin superligaspiller, som stadig er i udvikling - men så er det vidst også det...

                          Jeg ved godt, at mange herinde (tæt på) hader Falk for sit skifte til FCK og at han lod kontrakten løbe ud. I min optik var vi uheldige, at Falk blev dygtig på et tidspunkt, hvor OB stod i en håbløs situation pga. en masse fejldispositioner i de foregående år. OB havde jo INTET at tilbyde en spiller af Falks kaliber på det givne tidspunkt. Hvis OB havde været ledet ordentligt og klubben havde ligget fast i top 4 med spændende fremtidsperspektiver, havde han måske overvejet en ekstra gang, om han ikke ville forsøge at vinde noget med OB i stedet. Men udsigterne til det så sgu ikke for lovende ud. (Jeg ville nu godt have set OB med Falk på holdet lige nu!) Det er jo lige netop hans type vi mangler én til to af for at være seriøse kandidater til top 4. To spillere som kan det uventede og sætte en mand og bringe modstanderholdene i ubalance. Det er vel kun Joan der kan det, når han er i topform - og hvor meget er han det..... Jeg kan sgu forstå, at Falk tænkte på sig selv i en typisk kort karriere, som en fodboldspiller har. Han kunne ikke vente mere på et kulsejlet OB-projekt.

                          At han viste sig i en FCK-bluse inden han var færdig i OB, var naturligvis en skandale af dimensioner, og der kan jeg godt forstå at man er bitter på ham - det er jeg fandme også!!!

                          Comment


                            [QUOTE=andlox;127310]Tingager tilhører til det bedste hvad skete i OB de sidste år. Frederik har en fantastisk indstilling og glæder mig over enhver minut vi har ham i klubben til sin udlandsdrøm opfylder sig.
                            Han er det hvad en Falk aldrig kunne blive.[/QUOTE
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Det er også lettere at sige, når man er i Tingager-klassen - han bliver jo aldrig en stjerne. Så det er lidt "gratis"- det ville undre mig meget, hvis der på noget tidspunkt vil komme decideret kamp om at signe Tingager. Nuvel - han er en fin superligaspiller, som stadig er i udvikling - men så er det vidst også det...

                              Jeg ved godt, at mange herinde (tæt på) hader Falk for sit skifte til FCK og at han lod kontrakten løbe ud. I min optik var vi uheldige, at Falk blev dygtig på et tidspunkt, hvor OB stod i en håbløs situation pga. en masse fejldispositioner i de foregående år. OB havde jo INTET at tilbyde en spiller af Falks kaliber på det givne tidspunkt. Hvis OB havde været ledet ordentligt og klubben havde ligget fast i top 4 med spændende fremtidsperspektiver, havde han måske overvejet en ekstra gang, om han ikke ville forsøge at vinde noget med OB i stedet. Men udsigterne til det så sgu ikke for lovende ud. (Jeg ville nu godt have set OB med Falk på holdet lige nu!) Det er jo lige netop hans type vi mangler én til to af for at være seriøse kandidater til top 4. To spillere som kan det uventede og sætte en mand og bringe modstanderholdene i ubalance. Det er vel kun Joan der kan det, når han er i topform - og hvor meget er han det..... Jeg kan sgu forstå, at Falk tænkte på sig selv i en typisk kort karriere, som en fodboldspiller har. Han kunne ikke vente mere på et kulsejlet OB-projekt.

                              At han viste sig i en FCK-bluse inden han var færdig i OB, var naturligvis en skandale af dimensioner, og der kan jeg godt forstå at man er bitter på ham - det er jeg fandme også!!!
                              Du er så spot on!
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det er også lettere at sige, når man er i Tingager-klassen - han bliver jo aldrig en stjerne. Så det er lidt "gratis"- det ville undre mig meget, hvis der på noget tidspunkt vil komme decideret kamp om at signe Tingager. Nuvel - han er en fin superligaspiller, som stadig er i udvikling - men så er det vidst også det...

                                Jeg ved godt, at mange herinde (tæt på) hader Falk for sit skifte til FCK og at han lod kontrakten løbe ud. I min optik var vi uheldige, at Falk blev dygtig på et tidspunkt, hvor OB stod i en håbløs situation pga. en masse fejldispositioner i de foregående år. OB havde jo INTET at tilbyde en spiller af Falks kaliber på det givne tidspunkt. Hvis OB havde været ledet ordentligt og klubben havde ligget fast i top 4 med spændende fremtidsperspektiver, havde han måske overvejet en ekstra gang, om han ikke ville forsøge at vinde noget med OB i stedet. Men udsigterne til det så sgu ikke for lovende ud. (Jeg ville nu godt have set OB med Falk på holdet lige nu!) Det er jo lige netop hans type vi mangler én til to af for at være seriøse kandidater til top 4. To spillere som kan det uventede og sætte en mand og bringe modstanderholdene i ubalance. Det er vel kun Joan der kan det, når han er i topform - og hvor meget er han det..... Jeg kan sgu forstå, at Falk tænkte på sig selv i en typisk kort karriere, som en fodboldspiller har. Han kunne ikke vente mere på et kulsejlet OB-projekt.

                                At han viste sig i en FCK-bluse inden han var færdig i OB, var naturligvis en skandale af dimensioner, og der kan jeg godt forstå at man er bitter på ham - det er jeg fandme også!!!
                                Hvor stor en stjerne Tingager kan blive kan man naturlig ikke sige. Men ham er i hvert fald en lyspunkt i OB aktuel. Og tror jeg var sikker ikke den eneste herinde som var bange at ham kunne forlade OB og som var helt lettet når kom udmelding om forlængelsen.
                                Vil ikke starte Falk-diskussionen igen og det er ja ikke forbudt at tænke kun på sin egen fordel. Men elsker den tilgang Tingager har til ting som siger at der er mere end den fordel man kan trække ud af en situation for sig selv.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X