Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Martin Spelmann
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
ubekræftede forlydender bringes i dag i avisen om at Spellman på et tidspunkt har accepteret en lønnedgang for at sikre at han ville kunne blive solgt for 150000 euro (1 mill) i så fald har OB tjent 1 mill+ den sparede lønudgift.....puuuhaBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Han er jo også bare en helt fantastisk kriger. Jeg synes lidt at han er indbegrebet af, at selvom man måske er den bedste og mest tekniske fodboldspiller, så kan attitude, vilje og ærgerrighed gøre at man sagtens kan komme langt både som fodboldspiller og generelt menneske.
Jeg ønsker ham al held og lykke i det tyrkiske, og håber at han viser det sammen der, som han har præsteret i OB de seneste par sæsoner og tiden forinden i Horsens.
Comment
-
Et stort held og lykke og tak for en fantastisk indsats i OB skal der lyde her fra mig til Spelmann!
Sådanne spillere kan man ikke få nok af! Tak!
Når dét så er sagt, så er jeg ikke helt sikker på, at jeg forstår Spelmanns valg af klub. Måske det blot bunder i min uvidenhed omkring hans kommende klub (som jeg for længst har opgivet at udtale og stave til). Vi har efterhånden bare set/hørt SÅ mange historier om de tyrkiske klubber, der ikke lige ligger i toppen af ligaen. Manglende lønudbetalinger osv....ganske som vi af og til hører det fra Grækenland. Jeg håber virkelig for Spelmann, at hans agent har gjort et godt forarbejde og sikret sig, at den kommende klub ikke er en af dem, hvor der er en masse rod, for det fortjener han ikke. Han har sukket efter et eventyr i flere år efterhånden, og det får han nu. Håber det bliver et godt et af slagsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægEt stort held og lykke og tak for en fantastisk indsats i OB skal der lyde her fra mig til Spelmann!
Sådanne spillere kan man ikke få nok af! Tak!
Når dét så er sagt, så er jeg ikke helt sikker på, at jeg forstår Spelmanns valg af klub. Måske det blot bunder i min uvidenhed omkring hans kommende klub (som jeg for længst har opgivet at udtale og stave til). Vi har efterhånden bare set/hørt SÅ mange historier om de tyrkiske klubber, der ikke lige ligger i toppen af ligaen. Manglende lønudbetalinger osv....ganske som vi af og til hører det fra Grækenland. Jeg håber virkelig for Spelmann, at hans agent har gjort et godt forarbejde og sikret sig, at den kommende klub ikke er en af dem, hvor der er en masse rod, for det fortjener han ikke. Han har sukket efter et eventyr i flere år efterhånden, og det får han nu. Håber det bliver et godt et af slagsen.
Håber for MS at min ven har ret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJeg kender ikke meget om tyrkisk fodbold, så jeg spørgte en tyrkisk ven om det. Han fortalte mig at Genclerbirgli er en god og solid ledet klub i Tyrkiet. Han sagde, at klubben bliver betragtet som præsentabel og et godt eksempel under de tyrkisk midt-klubber.
Håber for MS at min ven har ret.
Comment
-
Ifølge deres nyhedsite har vi fået 400.000 Euro, små 3 mio. hvor AC har en videresalgsklausul, som de ren og skær gætter på er 10 %...
Vi skulle have giver 1.75 mio. da vi hentede ham, ifølge HSFO...
http://www.achorsensfan.dk/index.php...sens&Itemid=71Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIfølge deres nyhedsite har vi fået 400.000 Euro, små 3 mio. hvor AC har en videresalgsklausul, som de ren og skær gætter på er 10 %...
Vi skulle have giver 1.75 mio. da vi hentede ham, ifølge HSFO...
http://www.achorsensfan.dk/index.php...sens&Itemid=71
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment